Messengeri-viirus?

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 29/7/07.

  1. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    ;)
     
  2. Ville Aska

    Ville Aska Well-Known Member

    Joo no mulle ei tullu minkähän näköstä vietiä messengeristä mutta lähetteli jotaki ja nyt on kone täynä viruksia ja koko ajan tullee lissää.
    Messenkeri aivan sekasin.
     
  3. juho

    juho Well-Known Member

    miksei mulla? ::)

    edit: se siitä sitte.. alakoha niitä sateleen
     
  4. JariTapani

    JariTapani Guest

    pari oli tullu mutta johan ne tietää että mitä ne sisältää ku muka kauniit naiset alkaa alastonkuviaan mulle lähetteleen :D
     
  5. jussi-^^

    jussi-^^ Well-Known Member

    muutamia on tullu mut ei oo avattu, samantien poistettu.. :eek:
     
  6. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    Eilen tuli vaikka millä mitalla... en onneks ladannu, osalla kavereista jotka latas meni kone sekasi....
     
  7. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    itelle tuli kans tuo hey look my ny pet jne..
     
  8. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

  9. nauku

    nauku Well-Known Member

    jeps.. mullekkin kanssa tuli toi "look at me and my pet"... v*attu sentään... tuli sit troijaleinen vissiin koneelle.. ???
     
  10. Axu

    Axu ?

    Itellekki tullu melko monesti. Jos mulle tulee kaverilta toi, niin näkeekö se sitä sit?
     
  11. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    ainaki ku mulle tuli kaverin osotteessa niin tuli vai niinku perus viesti että tuli se keskustelu sitte siinä oli kuvake ja sit luki että "look my pet" tai jotai. sitte siinä oli ne tallenna jutut. sitte laitoin vai keskustelun pois. ja sanoin sille kaverille että sen mese lähettää viruksia ja se sano että niin se tekee. eli ei itse ollu asialla.
     
  12. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    nyt samaselta kaverilta tuli joku linkki johonki tarkemmin en kattonu mut jotain webcamista siinä luki siin linkissä,, en avannu sitä ku nuita on liikkeelllä.. luultavasti seki virus oli niin outo linkki ja justii tuommosta englanninkielistä tekstiä perässä.. ei kerenny kysyä ku kerkes kavota.. ihan suomalainen kaveri eli varmaa virus seki
     
  13. jussir

    jussir Guest

    Mulle lähetti kaveri vasta visiin just saman linkin..
     
  14. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    mullekki tuli äskön tommonen ja sitte toiselta kaverilta joku photo albumi mutta en ladannu kumpaakaa.
     
  15. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    Arvakkaapa kelle tuli eilen ja kuka oli sen verran wlopun jäljiltä sekasin ja avas kuule tiedostot niin AVOT...
    Olihan se mylly sekasin ja kaikki tievot C: asemalta bittiavaruuteen... ei muuten paljon aamulla kone tartannu...
    Kerpeles...
    noh heti aamusta kone paikalliselle konevelholle niin taas mennään...
    Meinas yöllä hieman ärsyttää ko hoksas mitähän sitä tuli niiku tehtyä sitten.... ;D ;D ;D ;D
     
  16. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    eipä oo vielä näkyny. onneksi
     
  17. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    Oho...eipä taida olla sulle tullu sitten sama ku mulle ym..
    Nimittäis mulle tullu vain lähetteli itteään 5minsan välein eteenpäin...mut sen saapi poistettua, en vain muista sitä nettiosoitetta nyt yhtäkkiä, minkä ohjeita noudattamalla saa poistettua kyseisen ohjelman.
     
  18. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    mulle tullu myös 2 eri tiedostoa ja ainakin 1 linkki..mitään en avannut
     
  19. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Teillä ei vissiin oo kunnollista virustorjuntaa jos ne koneelle asti pääsee ??? ::)
    Ja hyväksytte joka jannun sinne listaan joka lisää teidät yhteystietoihin ??? ::)

    Tuolla ohjeet sen pöpön poistamiseen mikäli millään ohjelmalla ei onnistu:

    http://koti.phnet.fi/kar02tu/mato.txt
     
  20. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    Jos juttelee kaverin kanssa ja siltä tulee kuvatiedosto, jossa pitäis olla Kalajoenreissusta kuvia niin,eipä siinä kunnolliset virustorjunnat silloin auta. ::)
     

Suosittele tätä sivua