Musta visiiri.

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Killeri, 4/10/06.

  1. heisja

    heisja Well-Known Member

    Eikös ZX koppaisen Skiidon pleksi käy ainakin Evo lynksiin.
    Vuosimallit taitaa mennä että MXZ 2000-2002 käy Enduro 2001-2003.

    En ole 100% nuista vuosimalleista. mutta Sama pleksi niissä on.
     
  2. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    No sepä olisi hieno homma, koska kuopion lynx myynnissä oli musta pleksi joku 220€ ::)

    Saisi aika paljon halvemmalla tilattua sen allrightista.
     
  3. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Heh... VML-Sponsorin palvelu ja hinnat... ;D

    Sille on ihan vissi syy miks on ostettu KTM ja Lynx jostain muualta kun sieltä, vaikka onkin paikkakunnan ainoa kauppias molemmille merkeille..
     
  4. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Onko sullakin samanlaisia kokemuksia.

    Tiedän nimittäin muutaman tapauksen kyseisestä liikkeestä, eikä ne ole kovinkaan mairittelevia liikkeen kannalta :)

    normaali savu pleksi olis tinkittynä ollut 110€ että se kuullostaa jo normaalille, 120€ lähtö

    Tulpat eli BR9ECS lähtö 14€ sain 12€ ja 2" korotuspala 28€ ja 26€ maksoin.

    Missä liikkeessä kop-O-nen olet asioinut, voisi ehkä itsekkin kokeilla jotain muuta :)
     
  5. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    KTM ostettiin Kuhmosta ja Lyne tulee Jyväskylästä..

    Tänään viimeksi rupes suoraansanoen *ituttamaan kyseisen liikkeen toiminta ja rajusti..
    Olin varannut itelleni sieltä renkaat (toissapäivänä), että saan ne alle nyt syyslomaks kun on aikaa käydä ajamassa krossia ja enskaa.
    Menin tänään sinne että mä voisin ne renkaani ottaa, ni myyjä töksäyttää että "Aijaa, mä kyllä möin ne jo"
    Olin siinä sitten vähän ihmeissäni että eikö ne pitäny olla mulle varattu ni ei se osannu siihen mitään sanoa sitten..
    Noh nyt saan renkaat vasta viikon päästä torstaina eli enpä pahemmin pääse ajelemaan loman aikana kun lanit alkaa torstai-iltapäivänä.. :mad:
     
  6. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    On kyllä jotain mitä ei voi käsittää, hyvin näyttää myyjät tietävän mikä on varattua tavaraa ja mikä ei.

    Ehottiko mitään hyvitystä tai pahoitteliko tapahtunutta muuten kun sanomalla "Aijaa, mä kyllä möin ne jo"?? ;D
     
  7. maroach

    maroach RMK800 '14

    Tuossa vaiheessa olisin todennut ostavani renkaat muualta ja kävellyt ulos.
     
  8. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    No sain mä tingittyä alennusta niistä kumeista.

    maroach, muuten oisin tuon tehnykkin muttakun ei oo muallakaan oikein missään renkaita, tosin nyt kun ne joutuu ne tilaamaan ni yhtä pitkään menee ootellessa kun muualtakin ostaessa.. Onneks sentään hinnassa tulivat tuon takia vastaan... Enkä oo kyllä yhtään yllättyny tuosta, perinteistä VML.ää...

    Toinen hauska juttu joka tuli tässä mieleen oli se että niiden ainoa KTM huoltomies jäi kesäkuun toisella viikolla 1kk kesälomalle eikä ollut mitään sijaista... Siis sesonkiajan oli huolto kiinni heillä... ::)
    Noh, onneks se ei ollu multa pois vaan heiltä
     
  9. Nixu

    Nixu Well-Known Member

    Milläkähän olisi hyvä leikata sitä viisiiriä? ??? Kun tuntuu olevan aika kovaa ja heikkoa pleksiä :-\
     
  10. maroach

    maroach RMK800 '14

    Korjaamo - Tuulilasin madaltaminen
     
  11. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Tummennus sprayt joutaa romukoppaa. Itse tein viime talvena ex-gtypeeni madalluksen ja jollain muka "kunnon" tummennus sprayllä suihkuttelin ainakin sen 3-4 krt ja tuli ihan paska. Meni rahat ihan hukkaan.
    Kirkkaalla kelillä näkyy sen verran läpi ja kaikki sprayauksen vedot näkyi läpi, ruma kuin ...

    Ostin sitten kirkas/lakka musta sprayn ja sillä vedin 2 kertaa ja tuli hemmetin hyvä. Unohtakaa noi tummennukset!

    Kun on matala lasi niin kuka *ittu sen läpi edes yrittää katsella?Eli on aivan sama kun se on maalattu "umpeen".

    Jossain täällä forumilla on myös jotkut kuvat + juttuani enemmän kun ko. leikkejä turhaan harrastin viime talvena.

    Eli:
    Dremeliä tjsp. kapea laikkaisella lasi matalaksi ja eikun perään vaan mustaa spraytä ilman mitään kikkailuja ja hyvä tulee. Eikä maksa paljoa.
     
  12. sakke

    sakke Ski-doo härpäke

    Evo koppaiseen pystyy sen matalan visiirin leikkaan ihan suorastakin muovista, hakee ohutta tummaa polygarboa ja leikkaa sopivaan muotoon asentaa listan laitaan ja menoksi! Sitä ei välttämättä tarvi edes lämmittää ja taivutella koska matala lasi ei paljo jaksa väännättää lampunkehystä. Ittelle tein viime talvena sellasen ja hintaa tuli 20e ja ilta tallissa! Enää ei ummella lennä lumi silmille ja onhan se komia.. ;D
     
  13. Höttis

    Höttis ei lunta, ei kelkkaa...

    No, kuvia! Kansa vaatii todistusaineistoa! Ei me muuten uskota.
     
  14. Keke

    Keke Well-Known Member

    Rc-liikkeistä saa hyvää lexan maalia joka kestää ja pysyy.
     
  15. sakke

    sakke Ski-doo härpäke

    [​IMG]


    parempaa kuvaa ei löytyny joten pitää tyytyä tähän
     
  16. cooper

    cooper zr 580 efi

    tuohan on jopa komia 8)
     
  17. sakke

    sakke Ski-doo härpäke

    Tossa sama plexi etuviistosta mut kuva ei oo sen selvempi.


    URL=http://allyoucanupload.webshots.com/v/2001059737154671154][​IMG][/URL]
     
  18. Höttis

    Höttis ei lunta, ei kelkkaa...

    Toihan on komia. Ei sitä ainakaan kuvista arvaa oma tekeleeks.
     
  19. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Noinko saa mustan lasin, sattuisko sulla olemaan kuvaa lasista?
     

Suosittele tätä sivua