MXZ 600 VM99 alusta?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä make72, 13/2/06.

  1. make72

    make72 Well-Known Member

    Alusta tuntuu melko kovalta vaikka molemmat jouset on löysimmässä asennossa.Jos laittaa pattia etu tai taka iskarin kohdille(jompaankumpaan ei molempiin yhtäaikaa) niin tuntuu joustavan helposti mutta ilman pattia on jäykähkö.Kuuluuko sen toimiakkin noin ja pystyykö takaiskarin reaktiotangon mittaa muuttamalla saamaan alustaa löysemmäksi? Takapää joustaa siihen asti kun etujousi lähtee mukaan ja suurinpiirtein siihen se tökkääkin.(iskarit tuntuu pelaavan ihan ok ei ole shimmitetty liian koviksi)
     
  2. sami78

    sami78 skidoo mxz500 vm.00

    oletko koittanut niiden kumipalikoiden poistoa josta on juttua enemminkin tuolla" revi nokallaan ojassa" jutussa...
    siis jos sunkin mallissa ne on. mun viissatkusta tuli ainakin tosi paljon paremman oloinen,kun oli ennen sellanen kova perästä.
     
  3. make72

    make72 Well-Known Member

    Eipä ole tullu testattua, mutta näyttäis perää painelemalla että keulimisen estopalikka ei olis rajoittava tekijä.
     
  4. make72

    make72 Well-Known Member

    Onko tuosta erektiotangon mitan muuttamisesta kokemusta? Tässä ei ole tangossa kuin yks mahdollisuus, mutta jos tekis siihen tangot joissa on useampi reikä.
     
  5. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    siitä vaan pioneerityötä tekemään ja itse itseään komentamaan.. ;)
     
  6. rts

    rts mitähän sitä sit keksis...

    ...jaahas, -99 "normi" mallissa on näköjään eri alusta. Kaverin 440x -99 sotki mun pään,siinä on jo uudempi mallia. joten ei mun kokeilut tässä keskustelussa paljoa auta.

    :)
     

Suosittele tätä sivua