mxz 600sdi vm 05 vaiko mxz 600 x sdi vm 06..?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä samu88, 6/11/07.

  1. samu88

    samu88 rm-z 450

    elikkäs tommoset olis nyt tarjolla paikallisessa liikkeessä ja erittäin kiinnostunut olen hommaamaan
    jomman kumman noista. sanokaa hyvät ihmiset kumpi olisi järkevämpi..? ja saa laittaa myös vinkkiä mitä kannattaisi
    kumpaakin tehä jos kelkka tulee ennen lumia pihaan.?

    mxz 600 x sdi : http://www.kelkkapalsta.com/kauppiaat/Vene-Hietsu/306/0/30169/0

    mxz 600 sdi : http://www.kelkkapalsta.com/kauppiaat/Vene-Hietsu/306/0/30173/0

    kiitän jo etukäteen kaikkia hyvistä ja nopeista vastauksista. :)
     
  2. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Noo ainaki tuossa -05 on pidemmät joustovarat. jaa eikös tuo -06 haukuttu silloisissa testeissä ???
     
  3. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Testien mukaan 06 oli keulapainonen ja muutenkin sitä pidettiin huonompana kuin edellis vuotista.
     
  4. samu88

    samu88 rm-z 450

    okeii.. :) käykös renegaden kuomu ihan suoraan tohon 05..?
    ja pitääkö/kannattaako siihen mitn vahvistuksia tehdä.? jos pitää
    niin kuvat olisi erittäin hyvä ku en nyt oikeen ole kunnolla tästä
    kelkkakielest. :D
     
  5. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Nämä etupaino/etujousto viat taisivat korjautua jousien vaihdolla. Vai oliko näin.
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vaatii pitemmät iskarit
     
  7. Motosti

    Motosti Member

    Mulla ois -06 reino osta se siihen vaihettu nou Jäpälän vatimat pitemmän etuiskarit.Ja sen oon ostanu tuolta vene-hietsusta ;D
     
  8. Generation X

    Generation X Active Member

    -06 vakioiskareilla "mikroautomainen" ajaa, kiva vetää kiemurtelevaa ja tasaista reittiä. Jotkut simmitellyt paremmin patikkoon sopivaksi, jonkunlaiset endurosäädöt olemassa. Paras lääke pitkät iskarit, joilla keula nousee ylemmäs.
    Olisi muuten täällä Haminan suunnalla myynnissä -06 WP:n pitkillä iskareilla ja alkuperäiset mukaan. Vähemmän kilsoja kuin tuossa VeneHietsun pelissä ja hinta toista luokkaa. Jos kiinnostaa pistä yyveetä.
    On myös Myydään palstalla.
     

Suosittele tätä sivua