Nyt kannattaa mennä kajaaniin.

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä perttuni, 24/1/07.

  1. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

  2. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Eipä nuo nyt nii kauhian halpoja ole ::)
     
  3. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    No huomasitko että 20% pois niistä poistohinnoista (luki siinä vasemmalla). Eli esim ton 2003 mallisen RX1 saa 6000e. Ei se minusta oo enää kovin pahan hintanen. Ajettukin alta 4000km.
     
  4. jkomu

    jkomu GL360S

    Kummiskin noi hinnat on kovia. Ite tahtoisin testata tota Heiskasten Rave 440.. Käytiin me tässä noita kattoo..
    Ja ei kannata mennä/tulla Kajaaniin, tylsä paikka ;D
     
  5. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Taitaa kehnolla alkutalvella olla vaikutusta kelkkakauppiaisiin, YAMAHA hehkuttaa lehdessä OSTA KELKKA SAAT 300€:llä BENSAA. Polariksella oma kamppanja erillisellä mainoslehtisellä.
    Hmm.. jokohan sitä lopputalvesta saa uusia myymättömiä kelkkoja kuuden jälkeen nauramalla  ;D
     
  6. jkomu

    jkomu GL360S

    Niin taitaa olla. Just ton Kesmotorsin myyjän kaa juttelin, niin sanoi että sillon ko lokakuussa oli lunta Kajaanissa ekaa kertaa, niin kelkkoja meni vauhdilla. Sitten sulan aikaan taas tuli taukoa. Sitten samana päivänä ko ite olin käymässä siellä, niin lunta oli väriksi asti maassa, yöllä satanut, niin olivat myyneet 2 kelkkaa sen päivän aikana. ;D
     
  7. Vilho

    Vilho freeride

    Tällä menolla taitaa olla keväällä/kesällä/syksyllä kivasti uusia kelkkoja myynnissä hyvään hintaan.
     
  8. catman

    catman Guest

    Kuusamossa Koillis-Motorissa käytetyt 89-06 vm ilman käsirahaa ja 0% korolla.
     
  9. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Joo huomasin, mutta kyllä nuista ois varaa puottaa paljon enemmänki.
     
  10. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Olispa. :p
     
  11. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    no on noi ny halpoja liikkeen kelkois mut yksityiseltä saa halvemmalla kun tinkii röyhkeesti  ;) :D
     
  12. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    No voi saada tietysti yksityiseltä halvemmalla, mutta liikkeistä saa kuitenkin jonkinlaisen takuun noihin laitteisiin. Jos seuraavalla viikolla särkyy niin ei ihan omaan piikkiin mee.
     
  13. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    no eipä oo hajonnu vaikka yksityisiltä oon kelkat (n:20kpl) ostellu paitti yhen .. sitä kun mennään ostamaan niin ajan kanssa ja oikeet välineet mukana .. muutaman kerran on myyjä sanonna et meinaakko sie purkaa koko kelkan vai mitä ;D
     
  14. Habis

    Habis Enskalla mennään.......

    Juu ei noi kelkat nyt niin kauhian halpoja ole, kun selaa nettimotostakin noita vempeleitä. Vois sanoo et muutamesta kuopion liikkeestä lähtee paljon halvemmalla! 8)
     
  15. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Hah! ;D "Teillä oli tämän aamun lehdessä kelkka myytävänä? Voitaisko me pojan kanssa vähä vilkasta?" <--Kummelia mukaillen.. ;D
     
  16. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Ei nyt puhuta noista Heiskasen vanhemmista kelkoista tässä, ne kun on liikkeissä aina ylihintaisia(ainakin Kainuussa), mutta minä en usko enää sitä, joka sanoo saavansa esim. tollasen Polariksen IQ dragonin vielä paljon halvemmalla. Näkyy olevan -06 mallia ja ajettu 1000km, ja hinnaksi jää minun laskujen mukaan 6800e. Minusta tollasten pyynnit yleensä aina 7500->myös yksityisillä. Tai jos on jonkun mielestä tommoset vielä paljon halvempia jossain niin ihmettelen kuka niitä sellaseen liikkeeseen tuo jos arvo laskee vuodessa melkeen 5ke. Eli mun mielestä noi uudemmat kelkat tuolla on nyt aika sopivassa hinnassa.
     
  17. korhja02

    korhja02 Kelkaton!

    JOS olisin edes viis sataa kilsaa lähempänä,olisin ainakin katomassa. 8)
     

Suosittele tätä sivua