Rakas joulupukki.. (lahjalistan tekoon)

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Fania, 30/11/08.

  1. cpcp_3pa3pa

    cpcp_3pa3pa Terhi

    tänne vois tulla pakkasten ja lumien kans. meinaa jo keittää nämä kelit ja varsinki tulevan viikonlopun.. :-X
     
  2. Sinolia

    Sinolia Active Member

    mulla tuli kans viimejouluna 8pukkia, se tulee aika monesti ::) varmaankin siksi että saatais ihmisille oikeen surkea joulumieli ???
     
  3. L4t3

    L4t3 AC CF/M 800 141" -11

    Toivon aivan jumalattomasti lunta ja halapaa bensaa :p
     
  4. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    Chäässiä, digikamera, dremeli tai kannettava kovo.. Pukki saa ite päättää mitä tuo
     
  5. ISÄNTÄ

    ISÄNTÄ AC CrossFire6 -07

    LUNTALUNTALUNTALUNTA!!!! Eipä tässä enää paljon muuta tarvii!
     
  6. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Auto(mieluiten audi A4 tai A6), mönkijä, Uus kakspuokki 8) ::), sit työpaikka lukion tilalle, lisää lunta, hirvensavulihaa ja ja ja ja....


    Tai sit takasin todellisuteen ja paketeista löytyy villasukat, kalsarit ja juhlapöydän konvehteja.. (neki pitäs kieltää lailla :-X)
     
  7. anssik00

    anssik00 Well-Known Member

    vaikken oo yhtää suklaata syöny, niin sitä on kyl viime joulujen takia kyllästyny suklaaseen.. vielä maaliskuussaki on suklaapaketteja jäljellä.. :-X
     
  8. arctic cat

    arctic cat rave

    Uudet ajokamppeet.. Ja tietenki tärkein eli hyvä joulu tunnelma. :-*
     
  9. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Rakas joulupukki toivoisin vain että maailmassa olisi rauha.....JA SITTEN VIELÄ 42 PLASMA TV, LÄPPÄRI, MP3 SOITIN JA KÄNNYKKÄ ;D
     
  10. arctic cat

    arctic cat rave

    Juuri näin.. ;D
     
  11. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Toi kännykkä ois kans aika pro ku vanha on ihan romu ::)
     
  12. speedy

    speedy RS 600

    Uudet ajosaappaat, tietokoneeseen osaa.
     
  13. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    meinaako olleen tietsikassa vikkaa ;D
     
  14. speedy

    speedy RS 600

    Ei siinä vikaa. Pitää vaan päivittää vaihteeksi uutta rautaa, jotta pelit ja ohjelmat pyörii taas seuraavankin vuoden. :D
     
  15. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    Rakasjoulupukki olen odottanut sinua kokovuoden, olen ollut kohtuullisen kiltti ja olen muistanut pestä hampaat ja korvantaustatkin lähes jokaikinen ilta, jotenka toivoisin että voisit tuoda minulle siitä jonkinmoisen korvauksen, sopivaksi korvaukseksi voisit tuoda vähän joulumieltä ja sitte voisit tuoda jotai kivaa mm. autoon rattaat, iskaritki olis kivat, vähän jos toisit rahaaki, ja jos sais kelkastaki ajettavan. KIITOOS
     
  16. TomB!

    TomB! Kamera & Rev440 räppikelekka

    Pukki on jo tiputellu lahajoja näköjää jokapaikkaan. Kännykkä tuli maanantaina, bip2 vissii eilen kotia ja lunta tulee nytten :)
    Muistanpa olla vastakin kiltti :)
     
  17. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    WUHUU
    Pukki lähetti minulle paketteja, kunhan vain kaukokiito tois ne nopsaan 8)
     
  18. rossiossi

    rossiossi RS & Sno Pro

  19. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    rakas pukki.. toivoisin että maailmassa olis rauha......... JA 7.oikeen lotto kupongin, 42" fullHD tv. xbox360 elite. bensa lahjakortti (20 000e) Skiidon eetekki summit. Jajajaja sitten vään vanahempi edustaja 600 xrs :D eikait sitä muuta.
     
  20. stm

    stm Well-Known Member

    Rakas joulupukki... Toivon että maailmassa olisi rauha ja sitten pari pikku juttua. Ski-doo:n kilpuri 800:lla rossikoneella, Volkkarin R32:nen, 42" Full hd töllö ja sitten jos vielä pipariaki sais tälle vuodelle!!!

    Kiitos :)

    t: Pekka
     

Suosittele tätä sivua