Reissuseuraa-thread ?

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä znood, 7/12/07.

  1. znood

    znood Guest

    Paljakasta 4-7.12 tarjolla kimppamajotus(ja mahd ajoseuraa) 1-2henkeä. Hintaa noin 20e/henk/yö, tietää tarkemmin sitten kun tietää ketä tulossa.  Pelkkää ajoa ei juhlimista :) 0503223578
     
  2. Snakeyes

    Snakeyes Well-Known Member

    Oisko Pyhätunturin seudulla ajokaveria uuden vuoden aikoihin ?

    Oltas tulossa 31.12 ja pois 4.1 sunnuntaina.

    Itse mahdollisesti ajan Posiolta Pyhälle 31.12, ja tuollekin matkalla saa liittyä mukaan. Tai sitten kelkka kärryllä perille jos ei jäätilanne salli ajamista.

    yv:tä tai tänne vastausta ?
     
  3. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    ei ole vielä kyllä varmuutta mutta saattaa olla että pyhällä joulun jälkeen uuden vuoden yli kelkan kans..ja voisin suunnitella matkaan liittymistä ranualta päin tai mistä nyt ajatkaan sinne posiolta eikö se jostain pirttikosken lähistöltä pidä mennä?
     
  4. juice82

    juice82 R-evo 05´ 600 sdi

    Viikolla 9 oltas neljän kelkan voimin lähös rukalle tamppaan. Jos joku sattuu sillon oleen siellä päin ni sopii kyl porukkaan. Majotus kapasiteetti on ikävä kyllä täynnä.
     
  5. duracell

    duracell Well-Known Member

    Onko ketään ajelemassa Kolari-Ylläs seudulla 19-22.12 edellyttäen että saan kelkan siihen mennessä. Majoitun Kolari hotelliin.
     
  6. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    viikon 9 lopussa olisi tarkotus ajaa kemijärvi-ruka-suomussalmi väli ja hiihtoloma viettää sukulaisissa siellä. Jos joku liikuskelee tuolla välillä niin ei muuta ku seuraksi.
     
  7. tyly

    tyly Lynx RE 800R

    Moro

    Onko kukaan ajelemassa Rukalla 29.12-4.1. Ois mukava saada seuraa kun oma seurueeni meinaa pelkästään dokata koko reissun. Itse pakko ajellakin kun tuli uus pelikin hommattua alle.
     
  8. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    itse ainaki olen ajelemassa ;)
     
  9. -lynx-

    -lynx- Boondocker

    Rukalla olisin 26.12-4.1 ;D Yksin näillä näkymin kelkkailemassa, mutta jos joku haluaa lähteä ajeleen joku päivä niin olisi ihan mukava ajella porukallakin 8) Reipasta reitti ajoa ja yleensä parin sadan km lenkkejä tulee tehtyä...
     
  10. tyly

    tyly Lynx RE 800R

    Täällä ainakin kiinnostusta olisi. Ei ole tullut ajeltua sielläpäin niin olisi hyvä jos joku näyttäis parhaat mestat :)
     
  11. Snakeyes

    Snakeyes Well-Known Member

    Meitä on pari kelkkaa lähössä lauantaina Rukalta ajelemaan.

    Mulla on oma skippadoo ja kaveri vuokraa siitä esukilta kelekan.

    Varmaan Ruka-Kuntivaara-Kuusamo-Ruka ( tai jotain sinnepäin) käydään ajelemassa.

    Jos joku kaipaa kelkkailuseuraa niin voi liittyä porukkaan siinä ennen kymmentä lauantai aamuna esukin luota.
     
  12. xMAYHEMx

    xMAYHEMx 600 Rave -06

    Itekki oon menos lauantaina rukalle 3-4 päiväks ajeleen eli jos tulee vastaan kovaääninen -06 rave jonka kuskilla sininen mp-asun puku päällä ni lapasta pystyyn ;D
     
  13. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    oon menos lauantaina rukalle 3-4 päiväks ajeleen eli jos tulee vastaan kovaääninen -06 rave jonka kuskilla sininen mp-asun puku päällä ni lapasta pystyyn ;D

    Sama täälä ajamassa ollaan......maukasta patikkoa tarjolla 8)[
     
  14. Jaska

    Jaska Ski-Doo MXZ 600 X SDI -04

    yökyöpeli pikku kaljoissa ilmoittaituu kelkkailu seuranhakuun suomussalmelle, tod.näk. hossaan menossa jos saan yöpymis paikan sieltä. lauantai aamuna pelipaikoilla olen. 2-3 yötä meinaan viihtyä.
     
  15. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Son Oikein
     
  16. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    onkos ketään ajelemassa pyhältä päin jonnekki v-loppuna eli 16-18 päivä jos sinne päin lähtis kelkkaileen v-lopuksi kun majoitus järjestyy
     
  17. JeyÄm

    JeyÄm Pöläris 600 Dragon SP

    Huomenna ketään lähössä kelekka perässä käyrämöön ja sieltä kelkalla jonnekkin??
     
  18. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    Kelkkailija vailla kelkkailijaseuraa pohjoiseen, lähtö milloinka vain, minulle sopii koska tahansa.
     
  19. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    Viikolla 10 ketään ajamassa Roi-Levi yhtee suuntaan, ko ei kehtais yksin ajjaa, jos johonki porukkaan sopis? :-*
     
  20. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Ite olisin yksikseni menossa ukkohallaan ensviikolla(viikko 6) pariksi päivää. Varmaan tiistaina pelipaikoille ja torstaina/perjantaina pois.
    Mökkiäkää en ole vielä varannut mutta näyttäis olevan vapaana aika kivasti noita edullisia.

    Eli ajoseura kelpais niin viihtyis paremmin reitillä tai jos jopa jonkun porukan mökkiin mahtuis.
    Ja jos on iteltäsi puuttuu majotus niin eiköhän minunkin mökkiin mahdu punkkaamaan.
     

Suosittele tätä sivua