TÄRKEÄ vakuutusasia!!

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 5/5/06.

  1. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Ifissä kevyt vakuutus, nytrossa 1656,47 vuosi kaskon kanssa, hohoi... Tuplat entiseen yhtiöön nähen, eli vaihtuu. ;D
     
  2. 700efi

    700efi joku lossi

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    mulla oli if.ssä ilman alennuksia oli jotain +1800€ ;D
     
  3. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Kannattaa toki "miettiä" sitäki että tartteeko sitä kaskoa ny koko vuotta pitää päällä.. ::) Itsellä päällä vain ajokaudella ja joskus ajokauden aikanakin on pois päältä.. ::)
     
  4. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Ja iffissä ei ole vuodenaikahinnoiteltu..... Eli iffistä saa osakaskon päälle vaikkei kelksssa olis kilvet paikoillaan.
     
  5. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Onko muille Ifin asiakkaille mussutettu että täyskaskon voimaantulo ja loppumispäivä pitäs ilmottaa erikseen?
    Aiemmin on riittäny viesti If-kansiossa että voimassa pe-su, nyt ihmettelivät että miten minä voin tietää etten tartte täyskaskoa esim maanantaina...
     
  6. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Onko kellään tietoa saako tapiolassa osa-kaskon päälle jos ei ole kilpiä kiinni? Kokemuksia kellään?
     
  7. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    On mulla ainakin ollu!
    Tapiola, osakasko.
     
  8. jonas

    jonas -09 re + -00 mxz

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    kyllähän tuo onnistuu
     
  9. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    On mussutettu. Ihmettelin tuota kans suuresti. Ne sano että näin on nyt näin..
     
  10. XLT_SPECIAL

    XLT_SPECIAL Polaris XLT SP 1996 & Ariens ARROW 295S

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Lumet sulaa kovaa vauhtia, joten eilen vein Pollesta kilvet konttorille ja pistin vakuutuksen poikki. Ensi kautta ja uusia kilpiä odotellessa.
     
  11. Pexi75

    Pexi75 Lynx Boondocker 3900 DS 800R E-TEC, 2017

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Kyselin omasta yhtiöstä (Tapiola) miten korvaa kasko jos putoaa kelekki jäihin. Ei kuulemma korvaa mitään jos ei ole ajanu virallisella talvitiellä (jossa kelkalla ajo kielletty :p).

    Mikäs on päivän tilanne muissa yhtiöissä? Itellä tuo jäihin humahtaminen on ehkä se todennäköisin vahinko kun tulee keväällä ihan vimosille asti vietyä haukikoukkua selälle ja huhti-toukokuun kelit kuusamossa on melkosta vesihiihtoa vaikka jäätä paikotellen toukokuullakin on ihan rutosti. Tosin tänä vuonna vesiliirto alkoi jo tammikuussa ja jäiden paksuus vähän niin ja näin...
     
  12. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Ja vitut tämä onnistunut, vaikka kuinka luvattiin. Soittelin aspaan taannoin kun kilvet vein ja silloin kyllä luvattiin pitkällisen selvittelyn jälkeen. Asiakaspalvelija lupaili laittaa tapauksen seurantaa ja lisätä minulle osakaskon heti päälle kun tieto kilpien palauttamisesta kirjaantuu järjestelmään. No paskathan se mitään osakaskoa ole muistanut mulle päälle laittaa. Nytten otin yhteyttä ja sanoin että laittakaa minulle oakasko päälle mut eipä kuulemma onnistu, koska olen palauttanut kilvet kelkasta. Prkl mikä tivoli etokaskosta.
     
  13. Jass0

    Jass0 Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Hep,

    kyselin IF:stä osakaskoa kesäksi kelkkaan, jos vie kilvet konttorille. Näin vastattiin:

    "Moottorikelkalle, joka on poistettu liikennekäytöstä voi tehdä osakaskon kesäkuukausien ajaksi.
    Jos kelkalla on osakasko voimassa niin se päättyy automaattisesti kun Trafilta tulee ilmoitus
    liikennekäytöstä poistosta, eli täytyy tehdä uusi osakasko tilalle. Asiakkaalla täytyy olla muitakin
    vakuutuksia Ifissä, pelkkää moottorikelkan osakaskoa ei myönnetä."
     
  14. TEPI

    TEPI Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    liekö sit ifissä eri homma kun mulla on ympäri vuoden osakasko voimassa? kyllä mulla ainakin viime kesän oli osakasko voimassa eikä ollu muita vakuutuksia ifissä. mulle on jostain jääny päähän et kaskuvakuutukset pitää aina asiakkaan irtisanoa, et yhtiö ei sitä tee?
     
  15. lakape

    lakape Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    ;D
     
  16. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Kysäsin Lähivakuutukselta hintoja tohon fööniin. 222€ liikennevakuutus ja palo+varkaus 40€. Kyseessä on vielä vuodenaikahinnoittelu, joten ei tarvi yhtiötä vaihtaa..
     
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Eli läpi vuoden kun on "osakasko".
     
  18. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Mites ootta tehny, kun virallisesti pitää joku syy tuohon liikennekäytöstä poistoon olla. Mikä teillä on ollu syynä vai eikö oo kukaan kyselly? Täällä etelässä ainakin pitäs joku syy olla, muu kuin pois vakuutuksista :-X
     
  19. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Sano vaikka että meni kunnolla rikki ja kestää pitkään korjata tai että kauppaat sitä eikä oo tarvetta pitää kilpiä. Täällä kajaanissa ei kyllä ainakaan tähän mennessä oo kyselly mitään syytä...
     
  20. clown

    clown Well-Known Member

    Vs: TÄRKEÄ vakuutusasia!!

    Eipä tohon liikennekäytöstäpoistoon ole perusteita mitään syitä kysellä edes täällä etelässä.
    http://www.trafi.fi/tieliikenne/rekisterointi/rekisteri-ilmoitukset/liikennekaytostapoisto
    Ainakin a-katsastuksen konttorilla tossa kehä3 varrella onnistui ihan mainiosti kilpien palauttaminen.

    [quote author=TaistoTurrikka]
    Onko kellään tietoa saako tapiolassa osa-kaskon päälle jos ei ole kilpiä kiinni? Kokemuksia kellään?
    [/quote]
    Saa. Kilpien palauttamisesta noin viikon päästä tuli lappunen, jossa ilmoitettiin liikenne- ja kaskovakuutukset lopetetuiksi. Oli vielä erikseen mainittu, että kaskon saa voimaan soittamalla vakuutusyhtiöön.
     

Suosittele tätä sivua