Tietokone ongelmia.

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä The way out, 23/11/07.

  1. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Nyt taas ahistaa.. Auton soitin ei tue mp3 tiedostoja ja kaikki biisit on mp3sia.. Miten ne sais semmosiksi tavallisiksi tiedostoiksi levylle? Oisko semmosta ohjelmaa tai jotaki millä vois muuntaa ne ???
     
  2. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Googleen vain hakusanaksi. Audio Convertor vai mikäsoli. ::)
     
  3. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Eipä tämä toiminnu :-\ ??? Muunnan tiedostot mut niitä ei löydy mistään ???
     
  4. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Polta nerolla suoraan tavallisiksi audio kappaleiksi levylle?
     
  5. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Nero ei toiminu, totta minä olen nii avuton näitten romujen kans :D.. Latasin nytte media coderin ja toimii.. Kiitti kuitenki avuista :)
     
  6. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: Tietokone ongelmia.

    No nii olis aika päivittää tietokone puolta 5v.vanhuksen tilalle..

    Läppärin meinasin laittaa,mutta mikä? ???

    Ei tarvii olla muisti hirmu koska vain valokuvia laitamme eukon kanssa lapsista ja minä kelkasta! ;)

    Netissä pörrään päivittäin jopa 3 paikkaa yht aikaa...nuita nyky kelkka videoita olis mukava katella pätkimättä eli jottain näytönohjain ohjeistusta kaipaan ainaki? :-\

    eli mitä tehoja ja lukuja olis hyvä löytyä koneesta?

    Nii ja näyttöhä sais olla vähintään 15,6" mielummin 17" ja erillisellä numero osiolla siis sivussa,helpottaa laskuja maksaessa ja tilinumeroo kirjoitellessa! ;D

    Joku n.500€ laitos hakusalla..ja autolaturit jne. plussaa ku mokkulan kanssa liikun autolla!?

    Ehotuksia?
     
  7. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Sanokees iiteeihimiset, jotta mikä mättää pöytäkoneessa, kun se tilttailee kuin seinään kesken surffailujen. Muuten toimii kuin rasvattu ja vasta on kovalevy formatoitu, uusin XP SP3 pävitelty, virtalähde vaihdettu, viirustorjunta pävitetty jne. Alkaa pikku hiljaa epätoivo hiipimään kuvioihin tuon vehkeen kanssa painiessa. Tosiaan jumittelu tapahtuu ilman minkäänlaista ennakkovaroittelua ja prosessoritehot nousevat kattoon. Taustalla ollut sähköhäikkä (joka tuhosi mm. näytönohjaimen) voi olla syyllinen esim. jonkin komponentin rikkomiseen, mutta minkä komponentin?
     
  8. Maike

    Maike Well-Known Member

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Golfster: Tuttavalla oli samantyyppinen ongelma. Siltä oli southbridge väsähtänyt. Kannattaa kuiten katsoa emolevyn kaikki kondensaattorit läpi > jos on laki pullistunut, kolvaa uudet tilalle.
     
  9. Kaapo65

    Kaapo65 Renegeizzz

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Jos esim. ukkonen on koneeseen iskenyt, voi emolevy olla vioittunut vaikka toimiikin ´jollain lailla´. Yleensä jos ukkonen iskee, niin integroitu verkkokortti on saanut siipeensä ja voi oireilla kaatamalla järjestelmän. Bioksesta integ. lan-kortti pois toiminnasta ja erillinen verkkokortti paikoilleen ja testaamaan kaatuuko edelleen. Uusi korttihan ei maksa kuin 10€ nurkilla. Jos koneessa sisäinen adsl-kortti, voi sekin olla kaput ja kaataa koneen juuri kuvailemallasi tavalla. Vaihda ja kokeile. Tuo kondensaattorien pullistelu on vanhojen emojen tyyppivika. Elkot pullistuvat ja vika voi olla juuri niissä. Niitä en suosittele itse vaihdettavn koska emolevyt yleensä ns. monikerrospiirilevyjä ja kotikonstein konkkien vaihtaminen ei suositeltavaa(välikerroksien folioinnit voi vioittua!). Vaihda koko emo mielummin....
     
  10. jakke_s

    jakke_s Lynx rave 600 SDI -08

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Tietääkö joku sen ohjelman millä näki koneen lämmöt? Joskus pelatessa sammuu kone niin mietin että oiskohan tuo vaan lämpeämisestä...
     
  11. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Tietokone ongelmia.

    SpeedFan, PC Wizard 2009, Everest Ultimate.
     
  12. jakke_s

    jakke_s Lynx rave 600 SDI -08

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Juu tuota everst ultimatea etin.

    Kiitosta :)
     
  13. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Nyt mulla onkin uuden päätelaitteen hommattuani 2 verkkokorttia koneessa eli vanha langallinen ja nyt tuo uusi highspeed-langaton, jota en kuitenkaan ole käyttänyt, koska totesin, että sama asentaa pöytäkoneen verkko kiinteäksi (saa 100megaseksi) ja läppärillä käyttää sitten langatonta väylää. Voinhan periaatteessa kokeilla poistaa tuon langallisen käytöstä ja kokeilla sitten surffailua langattoman varassa. Olen tosiaan huomannut, että tilttailu tapahtuu huomattavasti tiuhemmin silloin, kun on netissä ja eritysesti esim. karttasivustoja selatessa....vaikuttaa mystiseltä, kuten nämä it-hommat meikäläiselle yleensäkin. Tuo netin yhteys tilttailuun viittais kyllä selvästi verkkokorttiongelmaan. Toisaalta sähköisku on tullut s-videopiuhaa myöten näytöohjaimelle, jolloin verkkokortin palaminen ei ole niin todennäköistä. Näytönohjainhan tuosta paloi siis kahteen kertaan saman hässäkän aiheuttamana ja samalla meni näyttö, digiboksi, teevee jne jne. Huollossa kone oli ollut yön yli rasituskokeessa (ilmeisesti ei verkossa), jolloin mitään hämminkiä ei ollut ilmennyt.

    Pitää tutkailla vielä tuo emokin läppeensä...missähän hinnoissa nuo nykyään pyörivät?
     
  14. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Jos ukkosen aiheuttama jännitepiikki pääsee emolle asti (piuhat kiinni valtakunnan verkossa/ tai netissä) voi käytännössä sanoa hyvästit koneelle, minulla jäi ehjäksi ainoastaan kotelo. Kaikki muu hajalla ml. tulostin, ADSL modeemi ym. Minulla tuli maasalama puh. limjaa pitkin koneelle, "paukkusuoja" joka "korvaa" 100 000 puntaan saakka ei huomannut yhtään mitään, ainoa joka jäi ehjäksi ::)
     
  15. ITP

    ITP Well-Known Member

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Samat sanat, hyvin tuo "paukkusuoja" kestää vaikka kaikki muut laitteet särkyy! :D
     
  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Tommosta pukkaa kun yrittää avata RRR-rojektitopikkia:
    [​IMG]
    Herjaako muilla?
     
  17. eerote

    eerote 800 Switchback Assault 144" -13

    Vs: Tietokone ongelmia.

    Mulla pukkaa saman ilmoituksen ainakin viimeisellä sivulla mutta ei ensimmäisellä. tämä siis google chromella, firefoxilla toimii moitteetta.
     
  18. make91

    make91 Well-Known Member

    Vs: Tietokone ongelmia.

    chromella puski äsken mullaki ton ???
     
  19. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Tietokone ongelmia.

    IE pelittää normisti
     
  20. Jondikka

    Jondikka ropaliksen xc600sp bäckcaunrtri ja tourinki 550

    Vs: Tietokone ongelmia.

    samoin safari
     

Suosittele tätä sivua