UUSI CATTI

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä frosty, 22/1/06.

  1. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vuoteen -99 saakka Thunderia tuotiin Suomeen max 25 mm matolla, -00 oli ensimmäinen johon maahantuoja? älysi pyytää edes 32 mm maton. Jenkeissä myytiin loppuun (-02) saakka 25 mm matolla. Eli matto ei ole varmaankaan ongelma, ja saahan niitä kaupoista parempia.
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Odotellaan vielä hiukan... kärsivällisyyttä. ;)
     
  3. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    ei kyllä säväytä ei sitten ei yhtään tuo uusicatti :-\, toivottavasti tulossa on vielä jotain paljon makeampaa
     
  4. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Mielenkiinnolla odotan tuosta turbotettua versiota ;D
    Jos vertaa Catin T660 Touring 53hp --> T660 Turbo Touring 110hp, eli yli 50% lisää tehoa...
    Tuosta kaks mukisesta en tiedä saako samaa tehoa prosentuaalisesti... yli 200hp kuulostaisi hurjalta :eek: ;D ;D
     
  5. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Typo, 660 Touring 53 hp ;)
     
  6. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Kovastihan nuo jenkkifoorumeilla väittää että lisää kokonaan uusia malleja on tulossa. Ja että tuo olisi alunperin tarkoitettu ns. ennakkojulkaisu malliksi ja jenkkien huono talven jälkeen päätetty julkaista vasta sitten kuin muutkin... ???

    Odotellaan nyt ja katotaan mitä sieltä tulee.
     
  7. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Kyllä se Catin sivulla lukee T660 Tourinkina... ???
     
  8. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Sori, minun ajatuskatko, yhdistin tuon T:n turboon :-X
     
  9. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Sama ajatus oli itelä ennen sitä kirjottamaani viestiä, mutta varmistin tuolta... loogiselta kuulostas tosiaan T turbona... ::)
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Tuolta ulkomaailmasta kun kävi tietoa (??) hakemassa, niin tämä julkaistu Jagge on lähinnä sporttinen touring-malli. Sen saa kaksipaikkaiseksikin, ja erä iso jälleenmyyjä kertoikin, että uskoo myyvänsä tätä paljon sellaisille touring-kuskeille, jotka ajaa pääosin yksin. Eli, varsinaiseksi urheilukelkaksi tuota ei ole edes ajateltu. Mutta, uskoisin tuohon samaan raamiin pienen muutoksin tulevan myös urheilumalleja. Hieman agressiivisempi muotoilu, paaaaallljon tehokkaampia ja kevyempiä moottoreita pari kolme, niin siinä se on. Sitten pitää pohtia, uskaltaako tilata sellaista vai ei? Jos ei uskalla, niin silloin taitaa valitettavasti tulla merkin vaihto ainakin pariksi vuodeksi.
     
  11. frosty

    frosty Well-Known Member

    Uskaltaa,uskaltaa... ;D Mutta varttua sitä 2T vehjettä ;)
     
  12. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Juu, en nelaria ajatellutkaan. Olen niitä tänä talvena sen verran kokeillut, että hienoja moottoreita, ei vain sovi minun käyttöön. Pitää tapahtua nelareissa aika paljon kehitystä, tai minun vanhentua, ennenkuin sellaisen kelkan ostan. Minä vielä elätän toivoa, että sieltä tulisi joku +170 hv 2-t ruisku rungossa jossa sen paino olisi alle 220 kg... Jos ei tule, niin on vain kaksi vaihtoehtoa. Tyytyä vähempään tai tehdä sellainen omasta kelkasta.
     
  13. frosty

    frosty Well-Known Member

    Minä tyydyn ainakin ensi talveksi siihen jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Kuitenkin kovalla työllä saanut sen nykyiseen kuosiin, niin ei malta vaihtaa.

    Ps. tuo sinun toive ei ole kovin kaukaa haettu.. ;)
     
  14. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Elikkäs sabercat vol. 2 ?
     
  15. frosty

    frosty Well-Known Member

    No eikäku Jakuaari ;D
     
  16. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Tuolla on vähän lisää tietoa laitteesta:

    http://www.maximumsled.com/maximumsled/snowmobile/

    Ja huhuja tulevista... 8)
     
  17. karra

    karra Well-Known Member

    Jos oikein tulkitsin tuota lontoota niin onko siinä jakuaarissa joku moottorijarrutuksen estävä systeemi. Eli ei pitäis olla niin nykivää ajo pintakaasulla tms...
     
  18. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    No nyt selvisi sekin mistä myyntiesite kulkeutui julkisuuteen, tällä hetkellä entiseltä Catin tehtaan työntekijältä :-X
     
  19. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    No tuohan on tavallaan julkistettu nytten. 4-tahti on.

    http://www.arcticcat.com/snowmobiles/jaguar/index.asp
     
  20. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Ei taida olla sportticatti tämä.
    Lisävarustelista:
    Optional Mirrors, Tether Switch, 2-Passenger Seat, Hitch, 2-Way Radio Communication
    Karseeta ois ku akka huutas oikeen mikin kautta! ;)
     

Suosittele tätä sivua