uusi F6 onkos minkälainen

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä KOJO, 3/1/06.

  1. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    En nyt sinua nimeomaan tarkoittanut.

    Vaikuttais vaan vähän siltä että tuosta -06 mallista ei kaikilla ole mitään kokemusta. Siis alustan osalta.

    Ite en myöskään kehtaa väittää mitään kun en kutosta ole kokeillut. Mutta ainakin -06 vitonen on aika hyvä jo vakiosäädöillä, paljon parempi kuin vaikkapa -03 vitonen oli. Siitä ei ole mitään käsitystä että onko vitosen ja kutosen alustan säädöissä mitään eroa.

    Vitonen ei kuitenkaan mahdottomasti pohjaile edes vakiosäädöissään ja enemmän kaipaisi paluuvaimennusta lisää kuin puristuspuolelle. Jos olen oikein käsittänyt, niin -05 ja -06 on ainakin vitosissa erilaiset säädöt. Jotkut pärjää tuolla ihan varmasti vakiosäädöilläkin.

    Bearcat:
    On -06 kutosessa se efi2. Tuolla aikaisemmin joku sanoo verranneensa -05:seen ja uusi vie vähemmän.
     
  2. catcat

    catcat Active Member

    Eli käytännössä minun ajotyylille hyvälaite. Jos jotain niiin simmityksiä sitten vain. Kyllä se on, ensi talveksi se on, merkinvaihto ac:n nimiin ! :D
     
  3. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    mullaki ois hinku vaihtaa merkkiä zr-äffäläiseen ;D
     
  4. Kuippa

    Kuippa Member

    1600km löytyy oikeesti... ei moittimista. Käy kuin kello ja keula on kevyt just the way I like it! ;)
     
  5. AAKE

    AAKE F8-09 F 6 -06

    Toivottavasti hyvä peli,vaimo meinaa maanantaina tehdä kaupat f kutosesta,ja mitäs minä sitte ku mulla on zr
     
  6. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    et sää sille mitää voi se nöyryyttää sua sillä.... et pysy perässä
     

Suosittele tätä sivua