Vesiletkun paikkaus..

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä aki86, 22/7/10.

  1. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Olisi sellanen homma jotta, mulla on vesiletkuun nirhautunut pieni reikä josta tihkuttaa jäähdytyslientä, mutta onneks vain tippa kerrallaan. Kysymys kuuluu.. Oletteko vaihtaneet letkun ihan suosiolla, vai onko joku onnistunut menestyksekkäästi paikkaamaan? Tähän topikkiin voi itse kukanenkin kirjoitella menestystarinoita tai surkeita epäonnistumisia koskien letkujen paikkailua. ;D
     
  2. KoFFi

    KoFFi Freeride 154"

    Vs: Vesiletkun paikkaus..

    en kyllä menis muuten paikkaamaan ku katkasemalla ja pätkä putkea väliin ja lemmareilla kiinni, uusi letku parempi!
     
  3. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Vesiletkun paikkaus..

    Tuokin kävi mielessä.. Vaan kysymyksessä hyvin pieni reikä.. Onko joku paikannu jollain liimatiivistemassalla tms..
     
  4. znood

    znood Guest

    Vs: Vesiletkun paikkaus..

    Olen joskus tehnyt niin että paksumman letkun liimannut sikaliimalla+klemmareilla kevyesti siihen päälle. Purkkaviriähän tuo tosin on ;)
     
  5. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Vesiletkun paikkaus..

    Ei välttämättä huono vaihtoehto jos vaan tekee kunnolla, pistetään mieleen.. Odotellaan vielä niitä sensaatiomaisia ratkaisuja.. ;D
     
  6. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Vs: Vesiletkun paikkaus..

    Jos ei possu korjaa nii sitte se on rikki. 221:n vois toimia. Jos on tosi pinei reikä niin ei varmaan tarvi ees sitä toista letkua päälle. Mutta mikäs letku kyseessä? Jos tuolla varaston nurkissa sattus vaikka oleen.
    Veikkaisin, että se joka tulee jäähyiltä ja kiertää V*ttumaisen läheltä konetta pumpulle? ::)
     
  7. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Vesiletkun paikkaus..

    Kymysyksessä exciter2 ja letku tulee koneen alta pumpulle. Se on siitä tuorevoitelutopan nurkilta nirhautunut..
     

Suosittele tätä sivua