Vinkki: Tarkistakaa kaasarin kurkut ainakin 800 H.O reveistänne

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä kangara, 11/1/08.

  1. kangara

    kangara Ski Doo XP

    Itellä oli molempien kaasareiden kurkkujen kumit lähteneet vulkanoinnistaan irti (varsinkin alapuolelta)

    Eli jos kurkun kumi vähänkään repsottaa reunastaan läppien kohdalta, niin suosittelen tarkempaa tutkimusta. :-\ Varsinkaan oikean puoleisen kaasarin kurkkua ei oikein helposti näe purkamatta.

    On tästä tosin tainnu ennenkin olla täällä puhetta...

    Kuussatkussa ainakin on eri kurkut, muttei hukaan varmaan mene niidenkään tarkistaminen.
     
  2. nitro

    nitro Lynx RS

    Ne kumikurkut kannattaa vaihtaa kaikista 800 ho rotaxeista n, 3v välein, tai ainakin niin mulle sanottiin huollossa.

    Mulla oli -03 ranger mountainissa kurkut tosi huonossa kunnossa toissa talvena, onneksi ne on halvempia ko summitin kurkut ;D
     
  3. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Nehän on ollut kulutus kamaa näköjään jo ties kuin kauan.Heikko laatu,hyi Brb.
     
  4. kelkka700

    kelkka700 Guest

    kyllä se on villi homma että ne ei saa kestämään noita kaasarin kurkkuja.
    Vissiin on huonoa seosta kun ei kestä ja maksavat kuulemma aika paljon
     
  5. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    millähän periaatteella net on halvemmpia?
     
  6. R.O.C.K

    R.O.C.K RMK & R goes R.O.C.K.

    mulla ollu kans ranger mountain -04 ja kurkkuja meni ku tupakkia... ;D kurkut / talvi on meininki... :'(
     
  7. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    onko tietoa että pelaako v-forge3 läpät bomban kurkuilla? ainaki läppien kiinnitystä pitää muuttaa, muuten lähtee pois paikaltaan. Saako v-forgeen pelkkiä kurkkuja ja hintaa on?
     
  8. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Tähä ei taas voi sanoa ku yhen sanan jolla loppu valitus kurkuista ja lisänä vielä teho!?

    BOYESEN! ;D

    [​IMG][/img]
     
  9. nitro

    nitro Lynx RS

    Huollossa sanottiin niin, rangeriin kurkut tais olla n. 80€kpl ja summittiin n. 130€kpl.

    Nuo hinnat on muistista, voi heittää aika paljon.
     
  10. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    eiks ne kuintekin oo samat kurkut? vai hä? vai onko toi esim revi summitti?
     
  11. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Joo onhan ne varmasti hyvät mutta eipä saa kaikkiin malleihin kuten viissataseen.

    Onkohan sillä kaasareita kannattelevalla kumilla mitä merkitystä kurkkujen kestämiseen? Omasta oli pykinyt poikki ja korvasin jousella.. ;) Räjäytyskuvien mukaan ei edes pitäis olla kuin 700 ja 800:ssa
     
  12. I_me

    I_me Paljon osia, mut ei enään yhtään kelkkaa...

    Mulle sano Lynx/Ski-doo "kaupan" varaosatiskillä myyjä suoraan että kaikki osat ovat lynxeihin halvempia kuin ski-doon vaikka olisivat samoja, ovat katos kuitenkin eri numeroilla gataloogissa. Ei osannut sanoa että mistä moinen.
    Eli S-D:hen osia kun ostelee niin kannattaa ottaa aina selvää löytyykö vastaavaa lynxin osaa.
     
  13. lynexi

    lynexi Well-Known Member

    Kyllä ne Lynxin ja Skidoon osat on samoilla numeroilla jos samanlaisia ovat.
     
  14. I_me

    I_me Paljon osia, mut ei enään yhtään kelkkaa...

    Juu, no itse en ole sen kummemmin asiaa tutkinut mutta näin sanottiin. Ainoa itse varmistettu osanen on ZX Doon ja Evo Lynen jakava valomaski, Ski-Doohon n.70€ Lynxiin muistaakseni 54€
     

Suosittele tätä sivua