Windows 7

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä TaMiLo, 15/10/09.

?

Windows 7

  1. 10

    11 vote(s)
    22.0%
  2. 9

    19 vote(s)
    38.0%
  3. 8

    8 vote(s)
    16.0%
  4. 7

    3 vote(s)
    6.0%
  5. 6

    0 vote(s)
    0.0%
  6. 5

    0 vote(s)
    0.0%
  7. 4

    9 vote(s)
    18.0%
  1. TaMiLo

    TaMiLo RX-1 144"

    Elikkäs minkä arvo sanan annatte tälle uudelle windows 7:lle? ???


    itse henk.koht tykkään ja sanon että parasta winukan antia tähän mennässä! 8)
     
  2. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: Windows 7

    Mitä siinä on parempaa kuin Xp:ssä? Ei niinkö mitään hajua...
     
  3. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Windows 7

    En vielä sano mitään beta- ja RC-versioiden perusteella, muutosta tulee niistä vielä.
     
  4. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Vs: Windows 7

    AIVAN HUIPPU!!!
     
  5. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Windows 7

    Ois ihan kiva jos osaisitte laittaa perustelujakin. ;)
     
  6. make91

    make91 Well-Known Member

    Vs: Windows 7

    Mitä nyt ite huomannu niin paljon nopeammin käynnistyy ja muutenkin kevyemmän oloinen käyttis verrattuna vistaan 8)
     
  7. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Windows 7

    Käynnistyy nopeammin, joko olet ehtinyt asentaa kaiken muun kuin käyttiksen eli onko siihen seiskaan ympätty kaikki samat sovellukset kuin sulla oli visvassa?
     
  8. make91

    make91 Well-Known Member

    Vs: Windows 7

    samat ohjelmat on mitkä oli käynnistäessä vistanki aikaan ja muutama lisääki. Ja kyllä tämä omasta mielestä kevyemmin toimii
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Windows 7

    No sittenhän se saattaa olla kehityskelpoinen versio eli taidan palata talon ainoasta visvasta takaisin xp:hen ja odottaa widows 10 tai 11 versioita. :)
     
  10. TaMiLo

    TaMiLo RX-1 144"

    Vs: Windows 7

    Ite tykkäsin tosta päivitys listasta, josta löyty jopa näytönohjaimen ajurit ja muutkin ajurit meni ittekseen kohilleen!
    Ainut että kun mulla on toi X-fi äänikortti se piti asentaa itse!

    Mutta kone muuten toiminut paljon paremmin ja se mikä saa plussan tässä on tuo xp ja vista tuki...
    eli jopa ajurit jotka esim. toimis vain xp:ssä saa toimimaan myös tässä!
    Ja ohjelmat samoten!


    Pakko sanoa että paistaa se aurinko risukasaankin! 8)
     
  11. kyllin harvassa

    kyllin harvassa Stiga Racer

    Vs: Windows 7

    Windows seiskassa on XP:n nopeus ja luoteetavuus mut vist(v)an huippu ominaisuudet ::).
     
  12. kinginkalteri

    kinginkalteri Well-Known Member

    Vs: Windows 7

    Get mac..
     
  13. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Vs: Windows 7

    Itellä käynnistyy kone 23 sekunttiin. Ja netti nopeutu. Pelit toimii paremmin, kokeilin eka vaan sillä sisäänrakennetulla näyttiksellä niin oli vitun hyvä grafiikka, nyt tilattu "oikea" näyttis.
     
  14. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: Windows 7

    Puolisen vuotta tullu käytettyä ja toimii kuin unelma. Nopea ja vakaa :)
    Eipä ole enää XP ja vistaa ikävä.
     
  15. jarppaa

    jarppaa Well-Known Member

    Vs: Windows 7

    Vistan tilalle tempasin ja oon kyllä tyytyväinen, nyt voi hyvillä mielin unohta xp:n jota oon kaipaillu ton visvan kans..
     
  16. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: Windows 7

    Tulipa tuo asennettua win2k:n tilalle ja samalla hypättyä suoraan xp:n ja vistan yli.
    Ihan tyytyväine olen tähän ollut. Tietenkin täytyy vähän opetella kun kaikki ei olekkaan samassa paikoissa kun yli kymmenen vuoden taikaisessa käyttiksessä. On se kumma ;)
     
  17. Sumi

    Sumi Well-Known Member

    Vs: Windows 7

    Ite en tykänny. varmaan ois ihan jees kun tottus siihen. monet kaverit kehuneet sitä.
     
  18. Epi

    Epi Potkukelekka

    Vs: Windows 7

    Kohta viikon olen käyttänyt ja ihan tyytyväinen ollut. Alle olen listannut vähän kokemuksia. Samassa koneessa siis aikaisemmi oli vista eli jotain vertailupohjaa on.

    Plussat
    - vie vistaa vähemmän muistia, noin 800 megaa pelkkä winukka päällä, vista reilun gigan
    - ei hiero ikkunoita auki vaan ne avautuu heti
    - verkkohässäkät on tehty helpoksi, kotiverkko useammalle koneelle helppo luoda
    - uusi tehtäväpalkki totuttelun jälkeen ihan fiksu, vähän mäkkimäinen
    - syö akkua vähemmän kuin vista

    Miinukset
    - edelleenkään media center ei tue ylen tekstityksiä (en muuten käyttäs mutta tvjukebox ei suostu toimimaan)
    - tvjukebox ei toimi
    - ajureita ei löydy vielä kaikille laitteille (preamp)

    Tuossa nyt jotain mietteitä asiasta. Mainitaan vielä se, että kertaakaan en ole saanut konetta kaatumaan.
     
  19. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: Windows 7

    Muutaman viikon nyt käyttäny ja kyllä tää Vistan ja varsinkin XP:n hakkaa.
    Joidenkin hajanaisten ohjelmien kanssa vielä onkelmaa, mutta tärkeimmät pelaa.
     
  20. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Vs: Windows 7

    Hyvän olonen kapistus mitä testailin. Tosin en mie siitä uhallakaan mitään maksa ko olen jo vistan ostanu ja tuohan on vain niinkö toimiva vista. Läppärissä on vista, joten sillä kärvistellään =)

    Asentelin olohuone PC:hen, jossa seiskaa testasin, kubuntu 9.10 ko se on ilmanen ja käynnistyy myös nopeasti =)
     

Suosittele tätä sivua