Trimmissä on sitten erikokoiset patit ku Ravessa, en tiiä sitten onko kitusella myynnissä erilaisia...
miten passas xtrimmiin nuo kitusen myymät pattisuojat pitikö paljon modata? kysyin kituselta niin meinas ei ota kantaa sopiiko kun ovat vaan raveen tehty
Jaa minä ajattelin, että nämä on samalla rungolla, mutta vissiin on vähän eroja joissain osin. Itsellä on dokkeri, enkä ole noita suojiakaan vielä ainakaan ostanut.
Torniosta ite ostin läjän nuita pattisuojia dokkereihin. Eli passaa ainaki 37/39 modeleihin. Facetuubissa kelkkakirppiksellä semmonen ku riku hooli niitä kauppas. Rsteetä.
Jouset löytyi paikalliselta diileriltä vajaan 3-viikon toimitusajalla, välityksetkin jäi päivityksessä vaihtamatta osien puutteen takia, ei voi kun ihmetellä tätä osien saatavuutta
Oliko tuo oikea numero jousille? Mulla kans tilauksessa 24nm jousi, muistaakseni lupailivat kuun viimesellä viikolla tulevaksi.
On se kuitenkin Lynssillä hyvä kun tietää milloin pitäs tulla maahan, jammulla 2-3vk luultavasti ehkä.
Mulla ei taida aivan oikomishoito enään auttaa vein paikalliseen huoltoliikkeeseen ja vähän purkivat niin jopa telatunneli mennyt kieroon kuulemma 50/50 että meneekö lunastukseen
Ihan mielenkiinnosta, tietääkö kukaan paljonko uuden brp:n tunneli maksaa kun siihen on integroitu tuo syyläri?
Onhan tuolla hintaa ihan huolella verrattuna yamacatin tunneliin. Edit. Ronniesta katsoin niin Summittiin oli 3100usd eli hintaa kyllä on reilusti.