Kävin viime viikolla Moskoselissa ajamassa kolme päivää, ja oli kyllä kelit ja ajopaikat kohdallaan. Kolmeen päivään ei satuttu yhteenkään...
Tuli tuossa sellainen mieleen, että eikös aika monesti nuo laturit ole silleen sijoitettu että siihen ei oikein kärryllä pääse kun se laturi on...
En usko että vaikuttaa omalla kohdalla juurikaan. Ensi kauden on vielä kelkassa takuuta, mutta voi olla että sitten tulee jatkettua tuolla samalla...
Olen kanssa miettinyt että mitä vaihtoehtoja on vakion tilalle 3700 pitkänä? Lappua saisi olla about saman verran.
Myydään muutama tyylikäs retro kypärä kelkkailuun. AGV modular koko: Large Hinta 80€ sis. rahdin Lazer crossikypärä koko: L 59-60 Hinta 70€...
Moskosel ei pettänyt taaskaan. Eilen tulin pois, ja oli kyllä hienoja päiviä. Ihmeesti se vaan lumi pysyy hyvänä vaaroissa.
75cm lunta näyttää sinne, ja mitä porukka sanonut niin hyvät olosuhteet on. Itse menossa tasan viikon päästä.
Iso penkki, lisumatto, levee keula, napit tangossa, hankala takapuskuri. Ja veikkailisin että se on viimeistä vuotta mallistossa tuolla vanhalla...
Itse toivoisin että uuteen koppaan tulisi 18-21 3700 Boondocker Re:tä vastaava malli. Äkkiseltään näyttää että Shredder 3700 Re on enemmän umpisen...
Haalarit on nyt in, ja tässäkin on kerrottu niiden hyvistä puolista jotka ovat varmasti totta. Itse käytän kuitenkin housuja ja takkia muutamista...
Tehkääs näille RE ja DS vehkeille omat topicit heti niin on sit tulevaisuudessa selkeämpi kun tietää mistä kukakin puhuu. Vaparit ja turbotkin...
Kävin Moskoselissa kalassa ja ruskareissulla niin Arvindsjaurin kelkkakaupan pihalla oli paljon Lynxin ja Ski-doon laatikkoja. Kyllä niitä nyt tulee.
Moskoselin ympäristössä on paljon laskettavaa, joskin pitää vähän autolla siirtyillä www.moskoseladventures.com sivuilta lainattua: Laskettelu...
Tämä homma jäänyt mieleen, onko tosiaan niin että 2019 RE:ssä on lyhyemmät iskarit edessä? Mitenkäs sitten 20-21 malleissa?
Erottele nimet pilkuilla.