Ediittii: miten paljon tuommoisen vitoskissan käyttäytyminen muuttuu kun ottaa keulimisen estopalikat pois ja kallistuksen vakaajat..? Nostaako se...
miettinyt ihan samaa ???.ei itellä ainakaan mennyt tossa f5 -04:ssa.tai en ainakaan ole huomannut kun olen purkanut sen kaks kertaa >:(.katotaan...
huhujen mukaan kannattaa käyttää noita alkuperäisiä,kestää paremmin (jos muistaa tarkastaa kaikki vuodot ym.)viime talvena tuli vaihdettua kahteen...
samat löytyy multa.lisäsäiliölliset ja pitäis olla alkuperäiset -04 f5:ssa.
vois yrittää ylittää toi kirvesaapa lauantaina jos kelit suosii ::)(onhan se kyllä jo ajeltu vähillä lumilla ;D) ja pienet makkarat paistella...
plasma tai pillit nopein vaihto ehto ja helpoin ;D. kyllä se lentävälläkin menee kun käyttää aikaa.kokeille toisen laatuista laikkaa...
no onhan se hyvä että kalusto alkaa olla kunnossa tulevan talven rintoihin ;D.itse käynyt ottaa jo jonkusen kilsan mittariin (noin 70km) ja...
huhu puheitten mukaan olis lossi paarin takana vedelty pöntöt nurin >:(.joku ***tanan känninen tainut olla :(.oli jammu menny rikki ja jumiin...
pitää itelläkin hakee meno vettä lisempää ja huomenna lähtä kaahaileen elskille ;D
joo kurkiojalle huomenna pitäis mennä käymään kärkkärit paistaan ;D.on jo mieli tehnytkin koko kesän 8)
onko se tänään kiihytys päivä :o ;D?voisin lähteä kuvaus puuhiin 8).
Re: Team Frosty/Palin talli... [IMG] ...
Re: Käsmä-RC esittää: F6 -05 (Päivitetty 27.1 -08) älä masennu,tuo on onneksi vielä pientä minun f5 nähden ;D
Erottele nimet pilkuilla.