Ski-doo 2008

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Firecat 500, 19/11/06.

  1. M.M.K

    M.M.K Well-Known Member

    600 x renegadeja on kuiten jokku jo saanu.
     
  2. R.O.C.K

    R.O.C.K RMK & R goes R.O.C.K.

    mie hain oman reinon oulusta jo marraskuussa...?! missäs teidän on? Ei tosin parhaat mielikuvat tällä hetkellä ole nimittäin eilisen reissun jälkeen alko voiman siirrosta kuuluun epämäärästä rutinaa ja vein kelkan paikalliselle huolto äijälle...tänään soittelin niin sano ettei vielä tienny tarkemmin mikä siinä on mutta eka huolto on pakko tehä jo nyt ku kaikki alkaa olla niin löysällä ettei pysty kohta ajamaan...kilometrejä on rapsahtanu kuitenki vasta 200...ei olis ees suositeltavaa 500 km ees varmaan päässy..:) että sillee.. ja telan toinen laitaki oli menny ihan hampulle...siis tarkkailkaahan sitte omiannekin joka reissun jälkeen...
     
  3. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Voi hurjaa, voi hurjaa...  :D

    Nyt tallissa vallitsee seuraava näkymä:
    [​IMG]
    Taitaa joutua pian laajentamaan tallia ::)
     
  4. Jackpot

    Jackpot Lynx, xterrain 850 -23,Skidoo Elan -83

     
  5. M.M.K

    M.M.K Well-Known Member

    kyllä vissiin...
     
  6. sno-bro

    sno-bro Active Member


    Toivotaan että olet oikeassa. Tuntuu vain hurjalta että kauppias itse ei tiedä missä kelkat on, mutta ne ehtisi löytyä, saada Ouluun, koota ja luovuttaa neljän seuraavan päivän aikana...


    sno-bro
     
  7. tuosar

    tuosar Team MiniZ


    olen mä ;D
     
  8. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Joko porukalla kokemusta -08 MXZ 600 sdi X. Onko vikoja ollut ja minkälaisia, nimittäin tuommosta olisin laittamassa ihan vaan sen takia että entisessä alkaa kilometrit haittaamaan
     
  9. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Kyllä mä uskosin TUOSAR:ia.. ;) Jos nimimerkin takana on se henkilö joka luulen, niin vois sanoa että siellä on sisäpiirin tietoa noihin kelkan luovutuksiin! 8)


    JASON! Vilkases edellistä sivua. Onhan noita kolme tallissa. :eek:  Ajanu oon noin 200km ja ongelmia ei oo ollu ainakaan vielä.

    Ainoa TEKNINEN vika/ominaisuus(?) on että kaasukahva lämpeää ainakin omassa kelkassa jo 1 asennossa niin kuumaksi että sen joutuu sammuttamaan melko pian. Lämmittimessä on kuitenkin oliko se nyt 6 vai 7 asentoa. :-\  Myyjä selvittää tehtaalta tehdäänkö sille jotain vai onko se "OMINAISUUS". Suuri kiitos tästä+kaikesta muusta avusta hänelle(tunnistaa varmaan ittensä)!!  :D

    Rakenteelisesti ainoa minua häiritsevä asia tähän mennessä on astinlautojen kestävyys. :-\  Olen varma että astinlaudat ei kestä ainakaan minun käyttöä ilman vahvistusta. :-\

    Alustassa ei ole kun kaksi kääntöpyörää ja riippuu täysin käytöstä/ajotavasta kestääkö ne. Omaan tulee kaks lisää...

    Ainakin vähäisen kokemuksen perusteella suosittelen lämpimästi. Aika näyttää kestääkö kampe talven yli, mutta ainakaan vielä en oo kaivannu X-RS:ää takasi, on tämä XP vaan niin mahtava ajonen härveli. Varsinki kuhan loppuviikosta käytän x-rs:n iskarit Roissa huollossa ja saan ne xp:hen paikalleen niin luulen että ei se ainakaan huonone... ;D  ;D
     
  10. DSP

    DSP dragon

    Kyllä ne on suomessa ne renet. Älkää hättäilkö kyllä te ne vielä saatte
     
  11. himot

    himot Well-Known Member

    Joo vaan kun olis nuo RS:sät
     
  12. sno-bro

    sno-bro Active Member

    Kyllä nyt täytyy myöntää että tuosar oli 100% oikeassa. Soittivat jokin aika sitten liikkeestä että illalla oli huolintaliikkeen auto tuonut kelkat pihalle ja tänään olisi reiska noudettavissa. Näin ne tilanteet muuttuu!

    Nyt vain lunta odottelemaan ;D

    sno-bro
     
  13. tuosar

    tuosar Team MiniZ


    mähän sanoin..!!! ;D
    nyt vaan lunta..
     
  14. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Ju$$1n talliinhan tupsahtelee mustiaisia kuin sieniä sateella ;) Pitäskö mulla tuoda omakin kelkki sinne, jospa aamulla olis poikinut parit RMK:t lissää ;D
     
  15. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    nyt on sitten uus kelkka pihassa, ja eka pyörähys pellon ympäri tehty, ensivaikutelma pelistä on että aika hereä liikkumaan vaikken nyt kun sievästi ajeleskelin tuossa
     
  16. R.O.C.K

    R.O.C.K RMK & R goes R.O.C.K.

    Tuolla on myös muutama kuva uusista skippaduista...pieni laitto myös jo hiukan saatu alulle... www.ridersofcoldkingdom.com
     
  17. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Tuo mun talli vähän kyllä vieroksuu pollea, mutta tuuhan niin kokeillaan miten käy!! ;D ;)
     
  18. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    Kyllä se asia on niin ,että uusi kelkka täytyis olla tallissa vähintään lokakuun lopulla eikä joulukuun lopulla. Meilläpäin on sanonta, että kelkkakauden alotus katotaan kalenterista eikä lumitilanteesta.
    PS. Nimimerkki ; Tänään 08 SKI DOO tilauksen peruutuspäätöksen tehnyt. Kauppias voi päätöksen peruuttaa reilulla hinnan alennuksella.
     
  19. harza

    harza Well-Known Member


    Tuliko tilauksen peruuttamisesta mitään kuluja? Sopimus kuitenkin aina sitoo molempia.
     
  20. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    No sehän on sopimus rikottu jos ei tuu ajoissa... ::)
     

Suosittele tätä sivua