600 Indy (SP) 2013 -->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Teromarkus, 22/4/12.

  1. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Oliko tehty etupukkiin lisäsäiliölle kiinnitys vai uudemman mallin iskari?
     
  2. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    mä haen kelkan perjantaina mä kerron sit mitä muutoksia on tehty
     
  3. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Nyt ois indy sp tallissa! Etupukin alaputken päälle laitettu etupukin iskarin lisäsäiliö teline. Takapukin iskariin ja takapukkiin tehty jotain muutoksia.
     
  4. julli

    julli rmk

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    otappa kuvia niin ihmettelemä porukalla
     
  5. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    juu voin ottaa kuvia en tiedä miten tänne sivulle liitetään ja saa näkymään laita yv ohjeet
     
  6. posodoka

    posodoka Polaris 600RR

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Walkkerit asensin eilen paikoilleen. Lisäsäiliölle oli pitänyt tehdä teline jotta sen saa kiinnitettyä. muuten iskarit kyllä onnistui asentaa. Huomenna Kuusamoon kokeileen.
     
  7. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tarkoitit varmaan etupukkia? Ja muut meni heittämällä?
     
  8. posodoka

    posodoka Polaris 600RR

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Joka iskari meni heittämällä, piti vain lisätä teline etupukin iskarin lisäsäiliölle. teline kiinnitettiin takaiskarin linkun pultin alle.
     
  9. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    se teline on varmaan mikä siihen on asennettu.
     
  10. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tuli kans eilen noudettua tulokas, hyvältä vaikuttaa, vielä :p

    Totaltekin etupukin iskarissa oli kiinteä lisäsäiliö ja siihen ei ollu tarvinnu muutoksia tehdä.
    Sitten taasen takapukin iskarin alakiinnitystä olivat muokanneet, pitää tutkia tarkemmin ku tallille pääsee.

    Mitäs teillä on ollu vakuutusten hinnat tällaseen?

     
  11. ZikZak

    ZikZak Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tuli kesällä hommattua tuollainen vakio iskareilla oleva -13 mallinen Indy SP odottelemaan tulevan talven lumia.
    Palstaa lueskellessa on tullut selväksi, että iskarit on ilmeisesti aika onnettomat.

    Olenkin katsellut jos vaihtaisi Fox Floatit suksiin ja jotain muuta Foxia taakse.

    Itse kun en noista juurikaan mitään tajua, niin onko noilla eri float malleilla normiajossa hirveästi eroa?

    Ajoni on lähinnä itä-suomessa tapahtuvaa puunkiertoa rajoituksien mukaan.
    Jos on kokemuksia, niin kommentteja ottaisin kiitollisena vastaan.
     
  12. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta ilmeisen kilpailukykyiseen hintaan saa myös Walkkerin settiä näihin jälkikäteenkin. ???

    Tuolla Keljon konehuollolla muuten Foxeista aikas hyviä tarjouksia, kannattaa kysellä.
     
  13. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Itse myös miettinyt vakio FOXien tilalle parempaa settiä. Joko FOX evol 3 , zero c2/rc2 settiä tai walkkereita. Walkkereista kokemusta Fusionin alla ihan ok iskarit. Kannattaiskohan hiukan sijoittaa enemmän ja hommata foxit.
     
  14. Jore_k

    Jore_k Polaris Switchback 600 cfi -07, Indy 600 2013

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mihin olette vararemmin saaneet sopimaan Indyssä? Pikasesti ekan kerran kyljet avasin äsken, eikä ainakaan silmään sattunut paikkaa remmille.
     
  15. julli

    julli rmk

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    pellin alla paikka vasemmalla puolella
     
  16. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    v-loppuna tuli omalla indylla ajettua n170km kelkka toimi aivan moiteettomasti. kone väänti alhaalta ylös tosi hyvin. vakiosukset ei ole parhaat pehmeälle lumelle meinas puskea aika kovasti. mulla on walkerin iskarit oli tosi hyvissä säädöissä valmiiksi. pensa syönnistä ei ole tarkkaa tietoa laitoin tanki täyteen ja ajoin tuon n170km tankkiin jäi vielä pensaa
     
  17. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Tuli tällainen Indy itselle hommattua tänään. Päivällä toimi hyvin ennen papereiden tekoa. Sitten kotiin kuljetettua koitin pakkia laitella pari kertaa ja kone aina sammui. Kolmannen kerran jälkeen kävi vähän aikaa ja sitten sammahti yhtäkkiä. Nyt aina lupaili, mutta aina kasteli tulpat. Liekkö sitten särki tulpat kastumisen yhteydessä, jos paloi liikaa bensaa. Hyvin näytti kipinää tulevan vapaasti ilmassa, mutta miten lie sit paineen alla. Noh, jos huomenna uusilla tulpilla kokeilee. :-\

    Mutta, aika kepeän oloinen laite oli pikaisten testien perusteella :D
     
  18. julli

    julli rmk

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    olisko ollu pensa vähänä tankissa. ite kesän jälkeen poltin läjän tulppia ko pensaa oli vain pieni liru tankissa
     
  19. Juusokki

    Juusokki Indy 600 129'

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Mulla kans Indy alkoi protestoimaan varsin voimakkaasti, kun liikkeestä sen sain kotipihaan. Alkuun ei millään käyntiin vaikka tankkki täynnä tuoretta löpöä. Tovin kiskottua sitten yskähdellen lähti pyörimään ja nyt ei oo ollu mitään ongelmaa.

    Eilen tuli 150 km ajettua, walkerit tuntuu tosiaan ihan jees jees säädöissä olevan ja koneessa on e-tecin jälkeen eri tuntuisesti ruutia. Nuo vakiosarvet ei tosin ole ihmiselle tarkoitettu millään muotoa, käytännössä itse en pysty edes kurviin yrittämään kun kädet vääntyy niin luonnottomaan asentoon. Ja ei nuo suksetkaan kyllä kummoset ole, pehmeellä sukeltaa ja yhdessä luokattomien sarvien kans joutu kyllä painimaan oikeen huolella että pysyi pilkotuksella.

    Osaiskohan joku viisaampi sanoa, että mitä tuo bensahomma tossa vehkeessä meinaa? Näytön mukaan pyöris nyt ETH-asetuksilla...koitin ohjekirjasta katella, mut ei nämä jenkkibensat ole vahvin alue. Että kummalla tuo pitäs nyt sitten olla...


    -
     
  20. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Vs: 600 Indy (SP) 2013 -->

    Liikkeen alueella tuli tovi ajeltua tällä kamppeella ja pelas hyvin. Tankki näytti 1/4 ja RES puoliväliä.
     

Suosittele tätä sivua