GLS 3500 FC

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä ntt, 11/4/06.

  1. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Mulla pitäis tuosta omasta lynxistä oikoa ja vahvistaa astin laudat.Niin onko vinkkiä miten kannattaa vahvistaa kun on päässyt kuoleentumaan rauta :-\
     
  2. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    [​IMG] Päivitystä... Vielä pitäis jotain keksiä tuohon
     
  3. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Vs: Re: GLS 3500 FC

    Joo sori on 57 hv
     
  4. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Minkälaistahan tuon 3500:sen kone tykkäis läpivirtaavasta änkästä? :)
     
  5. speedy

    speedy RS 600

    Vs: GLS 3500 FC

    Ei kait sen läpivirtaavan pitäis haitata, kait semmosen paikalleen voipi laittaa, mutta joo viisaammat kertokaa te ku itellä ei mitään varmaa tietoa ole. :-\
     
  6. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: GLS 3500 FC

    Ei se siittä kummene. Ehkä jos oikean kokonen sattuu niin aavistuksen herkempi, meteliä sitten riittää ja naapurisopu ja korvat on koetuksella. Siinähän on se änkkä siinä putkessa integroituna, aika läpivirtaava se ainaki on.
     
  7. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Elä nyt :eek:

    Ainakin minun -92 mallissa oli putki ja pönttö erikseen.

    Ääntähän se tuo niin kuin Jakelfin tuumikin, muu nyt on tuurissaan ::)

    Kilkuttele ne astinlaudat kohtuu suoraan ja siihen reunassa olevan putkeen pystyy perästä työntään pyörötangon sisään. Tuossa massassa kilo lisää ei tee mitään mutta jäykkyyttä se lisää.
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: GLS 3500 FC

    No joo, mulla on joku rossimalli, putki on ihan samannäkönen ko 377 putki, alkupäästä vain jatkettu vähän. En kyllä ees muista minkänäkönen se orkkis putki on nuissa, 550 ainaki on tosi ohut pilli.

    Yks on kans semmoset alumiiniset irtoreunat karhennuksineen, on kätevät ja lujat. Lykätään astinlaudan päästä siihen alkuperäsen reunuksen pääle, kannattaa muuten oikoa ensin huolella, voipi vähän vastustaa jos on mutkia.. ;)
     
  9. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Mistä semmosia karhennuksia saa?Linkkiä ::)
     
  10. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: GLS 3500 FC

    http://www.duell.fi/index.php?cPath=334_430_622
     
  11. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Tuolta jos tilaa nuo suojaputket niin onko siis yksitellen myynnissä vai pareittain?
     
  12. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: GLS 3500 FC

    Parihinta tuo pitäs olla, muuten on ylihinta.. :D
     
  13. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Vs: GLS 3500 FC

    Osaattekos auttaa mikä mahtaa olla 3500 F.C -92 vikana kun Rpm mittari pysähtyy N.4500 rpmmään.
    Kiertää kyllä enemmän mitä mittari näyttää.
    Ja toinen homma on tuo tappokatkasija, pikasilmäyksen kun tein niin johot oli ehjät mutta, se ei sammuta konetta vaikka sen repasee irti.
     
  14. Samza_

    Samza_ 250GL -89

    Vs: GLS 3500 FC

    Minulla oli Kakspökässä samaa ongelmaa tappokatkaisijan kanssa, seuraile johtoja kunnes löydät liittimen, katso onko kuinka paljon kakkaa yms ja suihkauta CRC:tä liittimen "johtoaukkojen" sisälle, jos ei auta niin aukase liitin ja suihkuta sinne sisällekkin sitä. Minun ongelma ainakin korjaantui tuolla tavalla..
     
  15. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Ite ku tekee ni tulee hyvä jos haluaa ::)
     
  16. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: GLS 3500 FC

    Kait sitä sitten häätyy ite seki tehä...
     
  17. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Vs: GLS 3500 FC

    On muten helekutin hankalassa paikassa tuo tappokatkasin, uuen aattelin vaihtaa. Pitää lähtä poraileen poppareita.
    Kierroslukumittari vaivaa yhä, eli kierrokset nousee mittarissa vain 4500 kierrokseen.
     
  18. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Oletko kattonut johdot? Laita vähän siihen mittarin tyveen crc:tä ::)
     
  19. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Vs: GLS 3500 FC

    Meinasin laittaa tuohon minun lyneen jonkunlaiset power viltterit ilman suodattimiksi niin eikait sitä tarvi mitään suuttimia alakaa vaihtelemaan? ??? Ehdotelkaa minkälaiset viltterit kannattais laittaa.
     
  20. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Vs: GLS 3500 FC

    Laiita ne siihen alkuperaseen koteloon tai ne tukkeutuu lumesta. tai joku verkkosysteemi ympärille.
     

Suosittele tätä sivua