Kelkkakansaa viihdyttäviä tarinoita vol.2

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Rave RE, 2/12/07.

  1. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97;conference=1500000000000112;posting=22000000035212969


    onkohan pojalla liian iso suutin??? ??? ??? ??? ???
     
  2. edi189

    edi189 Well-Known Member

    No voi saapas! Kylläpä alko naamaa naurattamaan ku tuon luki ;D
     
  3. TeroK

    TeroK Snouros

    voehelevetti ;D ;D
     
  4. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Hahhaa ;D ;D Voi helkkari ;D Vai pitäskö tää pistää ennemmin vähemmän hyviin uutisiin ;D

    On vissiin ollu sen paidan seuraava sovittaja aika totisena ;D
     
  5. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    EI JUMALAUTA ETTÄ PITÄS VARAUTUA TÄHÄN AIHEESEEN ;D vyöllä sitoa ittensä penkkiin ettei tipaha ja telo itteänsä ku on niin helvatun hauskoja juttuja.. varsinki Pers reikä vuotaa ;D ;D ;D
     
  6. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Puoliksi saikulla... Onneksi jossain on vielä työmoraali kohdallaan!!    ;D ;D

    [​IMG]
     
  7. stirred

    stirred Well-Known Member

  8. Marzo

    Marzo Ac "The Beast" cf6@800cc 153"

    Eläinsatu...
    www.leewings.com/muurahainen.pps

    ;D ;D
     
  9. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Blondi meni verhokauppaan ja kertoi myyjälle:

    "Haluaisin ostaa vaaleanpunaisen verhoparin".
    Myyjä vastasi, että heillä on valtava kokoelma vaalenpunaisia verhoja
    ja esitteli valikoimaa, mutta blondilla oli suuria vaikeuksia päättää
    ja valita.

    Lopulta blondi päätti ottaa kukikkaat verhot. Myyjän tiedustellessa
    verhokankaan määrää, blondi vastasi: "15cm".

    "Viisitoista senttiä", hämmästeli myyjä, "tuntuu kovin pieneltä
    määrältä. Mihin tarvitsette niin vähän?"

    Blondi kertoi laittavansa verhot tietokoneensa näyttöruudulle.
    Hämmästynyt myyjä: "Mutta neiti, eihän tietokoneet tarvitse verhoja."

    "Halllloooooo", blondi vastasi, "mulla on windows!"
    :-X
     
  10. Grazy

    Grazy Guest

    Nyt repes ;D ;D
     
  11. product

    product Well-Known Member


    Kyllä tuo BABLO osaa aina naurattaa  ;D
     
  12. mielipuoli

    mielipuoli thanderi 900 iq600rr

    Käyttöjärjestelmä nimeltä Vaimo

    Kysymys

    Hyvä tekninen tuki,
    Päivitin viime vuonna Tyttöystävä 1.0 -ohjelman Vaimo 1.0 -ohjelmaksi. Pian huomasin, että ohjelma alkoi käyttäytyä odottamattomalla tavalla. Se ryhtyi tekemään lapsia, mikä vei valtavasti kovalevytilaa ja koneen resursseja. Tällaisesta ilmiöstä ei ollut ohjekirjassa minkäänlaista mainintaa.

    Lisäksi Vaimo 1.0 asentaa itsensä kaikkiin muihin ohjelmiin ja käynnistyy aina, kun kone ladataan. Se on ryhtynyt valvomaan kaikkia muita järjestelmän osia. Sellaiset ohjelmat kuin Pokeri-ilta 10.3 sekä Kaljaretki 2.5 eivät enää toimi, vaan kaatavat järjestelmän aina kun niitä yrittää käynnistää.

    En voi näköjään myöskään poistaa Vaimo 1.0:aa tietokoneeltani. Olen ajatellut siirtyä takaisin Tyttöystävä 1.0:n käyttöön, mutta Vaimo-ohjelman yhteydessä päivitys ei toimi. Voitteko auttaa minua?

    Vastaus

    Hyvä Vaimo 1.0:n käyttäjä,
    Tämä on yleisimpiä ongelmia, joista miehet valittavat, mutta kysymyksessä on täydellinen väärinkäsitys.

    Monet päivittävät Tyttöystävän Vaimoksi luullen, että se on pelkkä hupiohjelma. Vaimo 1.0 on kuitenkin käyttöjärjestelmä, ja se on suunniteltu pyörittämään ja valvomaan kaikkia muita ohjelmia.

    Varoitus! Älkää yrittäkö poistaa Vaimo 1.0:aa. Siitä syntyy yleensä katastrofi. Jos teette niin, saattaa kiintolevynne ja/tai levykeasemanne tuhoutua.

    Ette voi palata takaisin Tyttöystävä 1.0 -ohjelmaan, sillä Vaimo 1.0:aa ei ole suunniteltu tekemään sellaista. Jotkut ovat yrittäneet asentaa Vaimo 2.0:n, mutta se aiheuttaa enemmän ongelmia kuin alkuperäinen järjestelmä. Katsokaa käsikirjasta kohtaa Elatustuki.

    Jotkut ovat yrittäneet asentaa Tyttöystävä 2.0:n pyörimään taustalla, mutta Vaimo 1.0 yleensä saa sen selville, ja kone ilmoittaa järjestelmävirheestä.

    Jotkut ovat yrittäneet asentaa myös sellaisia ohjelmia kuin Avioero tai Syrjähyppy, mutta heidän koneisiinsa on sen jälkeen ilmaantunut hankala virus.

    Ehdotankin, että pidätte Vaimo 1.0:n ja yritätte sopeutua tilanteeseen. Kehotan teitä myös lukemaan ohjeista kohdan, joka koskee yleisiä suojausvirheitä (YSV).

    Teidän on otettava vastuu kaikista virheistä ja pulmista, joita ilmaantuu. Paras tapa on painaa heti ohjelman Anteeksi-painiketta, jos järjestelmä menee jumiin. Järjestelmä toimii hyvin niin kauan kuin otatte vastaan kaikki syytökset, joita YSV esittää. Vaimo 1.0 on hieno ohjelma, mutta se vaatii jatkuvaa ylläpitoa.

    Toivotamme onnea!

    -Tekninen tuki
     
  13. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Toi on oikeesti hyvä. Näin parin wiskin jälkeen naurattaa aika hyvin. Siis Tyttöystävä 1.0 on mulla menny nyt virransäästötilaan ja nyt pyöritän haitta ohjelmia ;D.
     
  14. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    joo mut aamulla on kuiteskii virus skanni päällä ja jos yrität tunkeutua alatiedostoon niin bannia tuloo ;D
     
  15. mielipuoli

    mielipuoli thanderi 900 iq600rr

    Kävin eilen illalla kaupassa. Olin sisällä vain noin viisi minuuttia, mutta kun tulin ulos, moottoripyöräpoliisi oli auton edessä kirjoittamassa sakkolappua. Parkkikiekko oli unohtunut. Menin poliisin luo ja sanoin: "Hei, eikös sakon voisi tällä kertaa jättää väliin, kun tämä on ainoa auto parkissa?" Poliisi ei vastannut mitään, vaan jatkoi lapun kirjoittamista. Niinpä kutsuin poliisia virkaintoiseksi natsiksi. Hän katsoi minua ja kirjoitti uuden sakon etukilven puuttumisesta. Sitten sanoinkin poliisia jo vitun kusipääksi. Poliisi kirjoitti sakon loppuun, laittoi sen pyyhkijän alle, ja aloitti kirjoittamaan seuraavaa renkaiden kulutuspinnasta. Tätä jatkui ehkä vartin. Minä haukuin poliisia ja hän kirjoitti uusia sakkoja. Lopulta poliisi ihmetteli, ettenkö välitä sakoista mitään, ja sanoi vievänsä minut asemalle jos vielä jatkaisin. Siihen en enää sanonut mitään, vaan odottelin poliisin poistumista.
    Mutta en minä sakoista välittänyt,minun autoni oli nurkan takana ;D


    on voinu olla jo aikasemminki tämä vitsi
     
  16. foumula

    foumula AC M8000 , isolohkovesirevohka

    Pilkkimiehen unelma: [​IMG][/img]
     
  17. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Naiskuskit  ;D

    http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=60382&c=11
     
  18. Lynxfani

    Lynxfani New Member

    Kyllähän ne suoraa tietä aijjaa ;) mutta nuo lähitilanteet ei oikeen luonnistu :p Vai mitä?
     
  19. product

    product Well-Known Member

    Blondi menee aseman lipunmyyntipisteeseen pitäen sylissään koiraa.

    - Tuohan on aivan älytöntä, blondi sanoo ja osoittaa kilpeä jossa lukee: "Liukuportaissa on pidettävä koira sylissä". - Minulla meni tunti ennen kuin löysin tämän koiran!
     
  20. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua