Kelkkanaisia?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä PolarisGirlErja, 31/1/06.

  1. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Meikäläisenkin parempi puolisko kelkkailee, oli tarkoitus ostaa hänelle nyt oma kelkka mutta sattuneesta syystä tämänvuoden kelkkailut jäi kelkkailematta... tulossa kolmenviikonpäästä yksi pikkukelkkailija lisää, siitä onko hän poika vai tyttö ei ole vielä tietoa ;D
    Mutta sitten ensitalvena kelkaillaan kyllä yhdessä..
     
  2. Onnea vaan. Juu heti pienestä pitäen kelkan sarviin. Muistan kun oma poika oli eka kerran kelkan kyydissä... voi sitä pelon, jännityksen ja ilon tunteita samaa aikaa naamalla ;D
    Toivoi viime jouluna joulupukilta omaa pikkukelkkaa mutta ei pukki tuonut :-\
     
  3. sake78

    sake78 Member

    YKS kelkkanainen täällä lisää. ;D
     
  4. saikku

    saikku Guest

    Mistähän löytyisi naiskelkkailijoita?
     
    Välillä olisi kiva mennä naisporukalla retkille ja muuten vaan kelkittelemään????

    Asustelen Pirkanmaalla.
    Välimatkathan eivät ole este. Ollaan koko perhe hyvin liikkuvaista sorttia.
    Mukava tietää ett löytyy naispuolisia kelkittelijöitä. Kehitellään jotain mukavaa kelkkireissua ;D
     
  5. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Mistäpäin olet?

    Oulussa ainakin OSMK kerhossa tekevät naiskelkkailijat omia reissujaan.
     
  6. Erä-Jorma

    Erä-Jorma Well-Known Member

    Otatte Elisan kanssa asiaksenne ja järjestätte oman kokoontumisen niin sillähän sitä saa helpotus päiväksi ainakin
     
  7. 250

    250 Well-Known Member

    millä kelkalla se elisa meinaa tällä kaudella ajaa,kun myyt tuon pollen pois?
     
  8. Vilho

    Vilho freeride

    Chatissa kerran pisti silmää että se oli ostamassa jotakin F-sarjalaista. ;)
    Mutta ostopäätökset voivat muuttua.
     
  9. Elisa

    Elisa Administrator

    Selvinnee teillekin viikon päästä kun saan kelkan kotiin ja pääsen ottamaan kuvaa ;)
     
  10. Kyllä täältä pari hassua naista löytyy :p
    Etelän naisilla ei tietääkseni ole mitään erillistä kelkkakerhoa. Tiedä sitten olisiko sellaselle sitten tarvetta.

    Juu laita Elisa sit heti kuvia uudesta lelusta. Jossain vaiheessa vaihdan miekin ton polleni johonkin Cattiin.
     
  11. Leppis

    Leppis Entinen retkikelkkailija

    Meidän kakkosmökki eli as.vaunu seisoo Ittalassa Vanajan rannalla, josta tehdään ajeluita eri puolille. Siellä on myös kolme frouvaa jotka ovat innokkaina kelkkojensa puikoissa!
     
  12. Tintti

    Tintti Guest

    Hmm, ihan kuin uisi vastavirtaan tuon Yamahan kanssa.. :D
     
  13. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    meilläkin ois yks mut kuulemma aattelen vaan omaa persettä ja hommaan itellee kalliita kelkkoja eikä esim kahta halvempaa et tää yks nainen kuka asuu meillä vaikka ei oo mitään sukua pääsis ajaa omalla kelkalla...hö aika outoa :mad: ;D
     
  14. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    No naiset antakaas mulle vinkiä että miten saan oman naiseni tangon taakse? Löytyy kaksi kelkkaa ja neiti on monesti mukana mutta vain pelkääjän paikalla.
     
  15. Vilho

    Vilho freeride

    Laita naisesi ajamaan nätisti, kun itse olet kyytissä pari kertaa. Kyllä se kärpänen puree jos on purrakseen.
     
  16. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Meirän emännys ainakin tykkääs kelkkailla. Ei vain ole tohtinyt yksin päästää vielä ajeleen. Ompa hän jo muutaman kerran heittänyt ehdotuksen josko hän ite vois joskus lähtiä jollekkin safarille. Lupa on myönnetty ;D . Monasti olen sanonut jotta menis ihmeessä ajaan ensin vaikka pellolle jotta saa paremmin tuntumaa jne. Vaan aina sama virsi: "Emmä tohori. Mitä jos jää kiinni?" . Siinähän sitä oppiis. Kun olis joku toinen hälle kaveriksi niin sitten mahdollisesti tohtisi.
    Muistan ensimmäisiä kertoja hänen ajelunsa. Käsi jarruja aina joka välis. Piti oikein sanoa ettei siihen jarruun tarvitte aina sattua. Viime talvena jo uskalis paremmin ajaa ja nyt talvilomalla vuokraan jälleen päiväksi itelleni jonkun puhaltimen niin hänkin pääsee naatiskeleen ;D .
     
  17. Lahtikas

    Lahtikas Well-Known Member

    Vois olla ihan kiva lähteä naisten kanssa kelkkailemaan. Meitä on muutama nainen phmk kerhossa ja safareilla on oltu miesten seassa.
    Ei sikäli mikään ongelma, hyvin on miehet vastaanottaneet ja auttanut hangestakin ylös ;D
    Muutaman vuoden olen kelkkaillut ja kyytiin en halua. Itse pitää saada ajaa.
     
  18. korhja02

    korhja02 Kelkaton!

    Vaimo ei lähe mutta hänen työkaverinsa(nainen siis tämäkin)ilmoittautui tänään kartturiksi! Onko nyt sitten vaihdettava se joka ei lähde? ;D
     
  19. Rinkaisu

    Rinkaisu Yamaha RS Rage GT

    OSMK järkkää yhden naistensafarin kaudessa - valitettavasti tän vuoden keikka meni ohi - > oltiin viime viikonloppuna. 9 naista. Viimevuonna 14. Aina niitä lähtijöitä riittää. Seuratkaa ladies www.osmk.com: siellä ilmoittelemme retkistä. Otamme mielihyvin toispaikkakuntalaisia mukaan.

    Sitten on omia pienempiä porukoita, joiden kanssa tehdään joko pitempiä tai lyhyempiä safareita.
     
  20. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Mun nainen ainaski tykkää ajella kelekalla.. 700:sta XC:tä se vääntää kun miestä sängyssä :-X Siis, äläkää nyt käsittäkö väärin ;D Ei,ei enhän minä nyt alistunut ole ;D ;D Eikai, tykkää koko hommasta niin paljon että uskalsin tässä yks päivä antaa sen kokeilla XR:ääkin ja siitähän se vasta innostu ja kysy: Millonka lähettäis crossiradalle, haluaisisin kokeilla hyppää tälläkin
    Ja mähän sanoin heti:Ja kelkka tänne ennenku hajotat ittesi.. ;D
    Ja pakkohan se oli päästä heti seuraavana päivänä mukaan ja hyppäshän se, ja jopa hienostikkin :eek: Hieno homma kun näkee naisenkin tykkäävän kelkkailusta ja välillä vaivaakin korjauksessa(huolsi itse, mun tavis neuvojen mukaan)
     

Suosittele tätä sivua