KIINALAISET CROSSIPYÖRÄT JA ROSSIMÖNKKÄRIT ??

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä pro x 550, 12/4/07.

  1. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    nyt on katteet paskana tuli väåhän pellolla kokeiltua miten kiinan ihme kulkee niin se kippasi päälle ;D
     
  2. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    Se ny agressiivinen on ku heti päälle käy :D.
     
  3. jussir

    jussir Guest

  4. PKE

    PKE Well-Known Member

    Soveltuu sellaselle alle 15v./ max 50kg kuskille pihapyöritykseen. Aika pienikin, 12" vannekoko... Ei kyllä maksakaan mitään, eli ei paljon voi vaatiakkaan.
    Mutta isommille on isompia kinuskeja. 150 ja 200cc nyt ainakin. Ja niitäkin saa alle tonnin.

    Itse ostin 200cc tieliikenne crossimönkkärin. Tuntui viisaammalta, ja pääsee laillisesti tielleki. Tai käymään vaikka töissä.
    Pari päivää sitä tässä olen nyt säätänyt, niin nyt alkaa tuntumaan toimivalta. On jo ihan eri peli kuin pakasta repästynä. Seuraavaksi alkaa suutin+pakoputkisulkeiset.
     
  5. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    minkä merkkinen sulla on tuo katu kömpijä
     
  6. PG

    PG Bomban tekeleet

    Jaa. ::)
     
  7. 808

    808 Member

    Kävin kokeilemassa kakssatasta ja kolmesatasta Kiinanmönkijää. Merkki ei ollut Comanche, mutta vehkeet ovat tarroja ja jotain nippelijuttuja lukuunottamatta samoja. Kolmesatanen (Polaris predatorin kopio) oli kyllä ajoltaan ja kulultaan ja muutenkin kaikin puolin reippaasti parempi. Siinä oli jopa rasvanippoja etupään linkuissa ja nivelissä ja etu"iskarit" oli pitkät, niinku oikeissa crossimönkijöissä. Kakssatanen hajoski siinä koeajolla sitten kolmen sadan metrin jälkeen. Kettingin kiristimen pultti olikin löysällä ja ...

    Kyllä nää varmasti aika työläitä vehkeitä on ja remontteja ei oikein kovin paljon voi muilla teettää, kun kustannukset vastaa jo kohta
    uutta laitetta. Ja varaosien saanti parin vuoden päästä, kun oikein tosissaan rupee niitä tarvimaan?

    Skyteam 200 ST- crossipyörä kiinnostais ehkä enemmän, sen pitäis vissiin olla laadukas (siis edelleen puhutaan Kiinanpommeista)!
    Sirkku Kannistohan ajoi sillä pätkän Päitsiäkin, kunnes kyllästyi, pyörä ei hajonnu! Kanniston vehkeessä ei kyllä varmaan kovin monta vakio-osaa löydy. Lukekaa varsin juttuja sen (fanaattisilta) kotisivuilta. Googlettakaa, en osaa linkittää.

    Mutta siis jos jollain on tuommonen 200 ST, niin kertokaa kokemuksia!
     
  8. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Mutta minikrosseissahan se idea on nimenomaan siinä pienessä runko & rengaskoossa :D

    Itse olen ainakin Masaistani pitänyt, Fude on varmastikkin laadultaan vähän heikompi..
     
  9. PKE

    PKE Well-Known Member

    Sama ku sulla. ;D
    Eli Comanche (Catbrier sama)
    Sammyn foorumilla pro x 550 lienet sinä. Mulla nimimerkki yhden kirjaimen lyhyempi.
     
  10. PKE

    PKE Well-Known Member

    Joo.  ::)
    Otanko sulle kuvan todisteeksi? ;D
    (Sitten kun saan kilvet. Työmatka reilu pari kilsaa...)
     
  11. DSP

    DSP dragon

    Itsellä kans samaan kastiin kuuluva vekotin. Olen kyllä tosi tyytyväinen siihen kun tuotaa hintaa ajattelee. ainoat asiat mitä siihen olen tehnyt niin takapään laakeripesään laitoin rasvanipan, starttaus heitti toimimasta johtuen siitä jarrun puoleisesta kytkimestä. Villi vekotin startti napin kautta kulkee maa solenoidille ja plussa kulkee sieltä etujarru kahvan kautta. Ei kai sulle tuon laittaminen ole ongelma. Oman käsityksen mukaan olet rantsulla metalli puolella koulussa niin siellä veistelet siihen sitte uutta osaa. :)

    edit. Niin ja unohtu sanoa että tuo varaosien toimitus aika on maahantuojan 1-8 viikkoa. Kaverilla meni perästä laakerit ja kahdessa viikossa tuli uudet.
     
  12. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    Parempi runkonen kun se 150 tai no kun 150 on korkea ja pienet pyörät jne niin se oli perkeleen kiikkerä ajaa toi 110 on matalempi ja sitä kautta vakaampi (ja tämän olen itse testannut eikä kummin kaiman kaverin setä)

    Keulitteluun hyvä vehje sekä umpi mettäs jaksaa vääntää yllättävän hyvin myöskin montulla on kiva jätättää viri viri mopo enskat ;) .
    vara osien kanssa tulee harmaita hiuksia mutta suosittelen kyllä kyseistä lelua on hupaisa peli .Ainut missä ei ole kovin hyvä on sellanen 30cm syvä upottava muta johon renkaat on liian kapiat.

    Itse en ole HARVINAISEN RAJULLAKAAN käytöllä saanut muuta hajalle kuin penkin jatkeen ja takavanteesta pinnoja sekä kytkin vivusta katkes "pallo" sieltä päästä kun tuli heitettyä vähä ojan puolelle yllättävästi :D..

    jos mettä auto teitä ajaa enempikin niin sitten suosittelisin heittämään pvn takarattaan kiinni niin pääsee vähä lujempaa..
     
  13. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    joopa joo takana tuolla falmekilla jotain kymmenen ajo tuntia ja kaikki pelaa
    mutta kehittelemistä on
     
  14. pöykö

    pöykö rotaxin kuljetustelineitä,sekä muita paskoja

    naapuri osti jonkun kiinan ihmeminicrossin ja poika ajo sillä 4päivää ja meni runko poikki,ennen sitä kykimestä jotakin jousta vaihdettiin ainakin 5 kertaa päivässä,aika hempuleja mahtavat olla :-\
     
  15. DSP

    DSP dragon

    Kuulostaa jotenki siltä että nuo pyörä malliset krossit on hepposempia ku nuo mönkkärit.
     
  16. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Nii joo tarrat piti het nykiä irti.. :p
    [​IMG][/img]


    Tämmöisellä Tieliikenne 200bombercatilla menty jo 100km. ja pari pientä ruuvia pudonnu katteista mikä on normaalia mönkijä piireissä..
    No tietty ei tämä mikää hyppy peli nuilla vakio kepeillä ole mutta runko tuntuu luja tekoiselta,OIKEESTI!!
    Viri osia tulossa ja osittain jo piristettykkin,isompi suutin,kaasukahva modattu ja ilmanotto parannettu..keulii jo kaasusta 1:llä.. 8)
    Tuo putki on tosi tukko,3 kuristin joista yhtenä KATTI!? :-\
    Siksi tilauksessa crossi version putki ja hinta hurjat 69€ siis koko putkisto!! Ja halpoja ovat muutkin osat..
    Ja mikä parasta sain 1vuoden takuun!
     
  17. DSP

    DSP dragon

    Eikös se jossaki laki kirjassa ollu mainittu että rekisteröityihin vekottimiin kuuluu kahden vuoden takuu. Tuolla sammysillä siitä oli puhetta. esim vaikka krossimönkkäri jos on tieliikenne käyttöinen niin siihen kuuluu se kaks vuotta ja sitte sen ymmärsin niin että se koskee myös kelkkoja. Kilpa vehkeistä se takuu tietenki raukeaa.
     
  18. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Ei ole aivan crossi mutta en kehtaa uutta topikkia tehdä kun menee suurinpiirtein samaan kastiin tuo enduro. Onko kellään kokemusta tästä?http://www.glanspower.fi/products.php?p=1d5c06 Kestäisköhän rauhallisen maantie/metsätie ajelun? Hinta alkaa houkuttelee, sekä 4-tahtisuus.
     
  19. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    Jostain motot.netin mopo puolelta uuber teini bomber maailman huono tasoisin foorumi sivustolta luin että tuosta pitää ERITTÄIN usein kiristellä jokaista mutteria kone on hengetön ja vara-osa saatavuus huono sekä ei etu haarukka ei kestä.....no en tosiaan sitten tiedä vaan luin tuolta satu palstalta :D.

    BTW nyt kun omaan 110 tuli nyt uus takavanne (jonka joutuu tilata kokonaasen kun meni muutama pinna vanhasta poikki) ruvettiin laittamaan tätä kiinni niin perkeles huomattiin että ei ratas mene kiinni eri jaot ja vähä liian isot eräät "pykälät" :D no viilaa viilaa...
     
  20. Hesio

    Hesio Well-Known Member

    http://www.dymatech.tk/
    Siinäpä ne Sirkun sivut. Kehuu kyllä kovasti tuota skaitiimiä.
    Kannattaa lukea muutenkin, tarina on paikoin aika hurjaa. :eek:
     

Suosittele tätä sivua