KIINALAISET CROSSIPYÖRÄT JA ROSSIMÖNKKÄRIT ??

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä pro x 550, 12/4/07.

  1. Esla

    Esla x2

    ei tee yli 15 v mitään tuollasella. 3 Kaveri osti ja ihan persiestä. Keuliiki tuossa videolla ku oikeen nojaa taakseppäin ja vielä hidastaa videota. Nuo iskarit on feikit eikä niitä voi mitenkään säätää lisäsäiliön "clikkerillä" se on ihan umpipuuta. Lapsille ihan sopiva ja lapsen mielisille, mutta ei nuista mitään kiksejä saa. Kaikki ne 3 ainakin katkaisivat rungon rälläkällä heti alkuunsa, että saivat camperkulman vähänkään hollille.
    Mutta kyllähän tuolla ihan mökillä ajelee ja tiellä jotenkin. Nyt muuten tipahti vasen etupyörä "crossiradall" pois tykkänään. Positiivista on moottorin kestävyys kunhan vaan vaihtaa kaikki nesteet ekax parempiin..
     
  2. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Uskompa että tuommosen alle 2000€ kiinan poikien TL-mallilla ei ole tarkoitus ihan crossi radalle mennäkkään vaan kyllälle maito kauppaa ja vähä herättää ihmetystä liikenteessä! ;D
    Ja voipi kait sillä vähä sivuluisuja hiekka tiellä kokkeilla ja pääse sillä ainaki vähä makustelemaan jos sitte panostaa paremman!? ::)

    Toki voi ostaa jonku Honda,Suzuki, Polaris TL-mallin ja maksaa siitä jopa 15000€ nii sillä voi jo jopa mennä crossiaki ajamaan mut mut..
    Kaverilla on tuommonen polle 500 TL-malli ja onpa sitäki jo hitsailtu ja entrattu? Eikä ole halpaa korjailla merkki vehkeitä! :-\

    Itse haen tuommosen TL-mallin 200Comanchen lähipäivinä ja kukävin kokeilee semmosta yhessä liikkeessä nii kipinähän siinä iski! 8)
    Toki vaihtelen osia ja vahvistelen eka sitä!

    Ne on niiku kaikki kelkatkin riippuu mitä haluaa ja miten ajaa..
    Meijän isäntä(49v.) ku ajanu nuilla mun kelkoilla vakio kunnossa sitte laittojen ja säätämisen jälkeen kun on ajanu eipä se mitään eroa ole huomannu.. :-X Se ajaa rauhallisesti reitillä eikä se mitään huomaa iskari simmityksiä eikä suksien vaihtoja jne..! Ajaa vain..
     
  3. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    eikö se joku kiinalainen merkki ole kopioinut rungon geometrian suoraan yammun raptorista? luulis et niistä sais hieman parantelemalla kohtalaisen leikkikalun
     
  4. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    joo jos ois hyvä tuuri niin viikonlopuksi sais tuon falmek force 200 pro mönkkärin niin pääsis rakentelemaan siitä mieleistä
     
  5. jepjep

    jepjep Well-Known Member

    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=453065  Tuollane olis sitten mietintä myssyn alla?kenelläkään kokemuksia kyseisestä vekuttimesta?.Mietyttää et ku mä olen sellanen rapee 100kg ukko niin kestääköhän toi tuolla ratalla ajoa laisin?.Kuinkahan noihin saa varaosia?.
     
  6. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    vara osia saa 100% ja siitä kestävyydestä saahaan kokemuksia kuhan mie saan tuon oman mönkkärin
     
  7. 250

    250 Well-Known Member

    oisko zr440 kuvaa tosta mönkkäristä? ja onko siinä maavaraa kuinka paljon?
     
  8. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    Joo tässä. en tiedä. mutta eihän tuo oo pohjinut ;D

    [​IMG]


    [​IMG]

    ja tossa vielä yks. ei löytynyt muita. minun crossi tuossa vieressä myös.nykyään sinisalo tangonpehmuste ja
    Mustat muovit on paketissa . siis tohon crossiin. pitää laittaa paikoilleen kuhan sinne päin pääsee :)
     
  9. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    kaveri soitti että minun mänkijä oli jo lehtosen terminaalissa eli menee maanantaille :-X :eek:
     
  10. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Kaverilla on 110 kuutioinen rossi mönkijä, se on käytttäny sitä 10 kertaa huollossa ja...
     
  11. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    mitä mie oon nyt näitä juttuja kuunnellu niin keltään kinsen omistajalta ei ole tullut kielteistä palautetta
    taas kielteistä palautetta antavat ne joilla on kaiman sedän pilkkikaverin veljen mummon miehen saunakaverilla on kyseinen laite
     
  12. 250

    250 Well-Known Member

    saman huomion olen tehnyt itsekkin. ja sama homma tuolla mönkijä foorumeilla..
     
  13. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Niistä mönkkäreistä ei hajuukaan... mut kinuski kledut on laijasta laitaan.. niinku tää Lippis malli Mao... ;D

    [​IMG]


    Siistii.. 8)
     
  14. Wilsu

    Wilsu pilkkipulkka

    poika putos tuolilta.. ;D

    ei saatana! täys repeäminen!! ;D ;D
     
  15. Joona91

    Joona91 Well-Known Member


    liiottelet  ;D hehe
     
  16. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Itsellä ollut nyt viikonverran kiinalainen/korealainen/minkämaalainen liekkään 125cc minikrossi/supermoto (Masai Db 125) , kilometrejä on kertynyt vajaa 300.

    Muuten ei mitään vikaa mutta eilen radalla supermotoa ajaessa about tunnin ajon jälkeen takavanteen napa antoi periksi.. Ei ilmeisesti kestänyt kun tuli kovia moottorijarrutuksia ja täyskaasulla kiihdytyksiä jne. kun korkkas laakeripesä voimansiirron puolelta.. Pitää ensviikolla soitella että meneekö takuuseen vai käynkö sorvauttamassa navan seuraavaan laakerikokoon.
     
  17. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    kilometrejä on kertynyt vajaa 300.
    Muuten ei mitään vikaa mutta eilen radalla supermotoa ajaessa about tunnin ajon jälkeen takavanteen napa antoi periksi.




    no hyvinhän ne kestää ;D
     
  18. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Eihän toi ees paha vika oo, olin varautunut pahempiinkin! ;D
     
  19. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Niin ja sitä paitti noiden Veristen Paskiaisten kuuluukin rikkoa kaikki ja heti ;D
     
  20. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    nyt on mönkijä tallissa :) muutaman tunnin ajon pohjalta voi antaa ensi tuntumalta havaitut puutteet
    ja hyvät ominaisuudet

    + hyvin alhaalta vääntävä kone
    + käynistyminen
    + takapäänjousitus
    + kestävät katteet "on kokeiltu ps nyt perse mustana"
    + jarrut

    - ajoasento
    - keulan jousitus liian jäykkä
    - kovassa vauhdissa tärrää
    - pyörän tuennat

    tästä alkaa kehittely ! tuon vehkeen suurin heikkous on tuo ajo asento mutta sitä vois kokeilla muuttamalla taka iskarin alapään asentoa
    jonka johdosta perä laskisi
     

Suosittele tätä sivua