Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Kottinen, 8/3/10.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Joo, edelleen on se 500 kilsaa välimatkaa niin ihan huomenna en oo tulossa
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Se on kuitenki hyvä et joku luottaa niihin vehkeisiin :eek:
     
  3. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Menen mihin haluan tolla nordikilla. Ainoa huoli on vaan et siin on Rotax moottorina ;D. Tyhjä sun on ilkkua kun ei oo mahollista tulla paikanpäälle ajeleen.
     
  4. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No anteeksi, jos sen niin haluttaa haastaa niin ei muuta ko kilpisjärvelle. Aamulla klo 11 lähtö liikenteeseen, kyllähän siihen pitäs myös nortigigigigilla ehtiä.
     
  5. pokkeri

    pokkeri Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Aika "mielenkiintosia" kommentteja tässä ketjussa.. Tässä omat.
    Muinoin poikasena ittelä 3900 lynksi, kaverilla 250(80puoliväli?), molemmissa sama tela, se kuulusa 4m.
    Teho 35hv?&25? 250 aina parempi ummela vaikka kuskia vaihettiin.

    Jälekeen työhommissa opittua, 3900synkro&5900lts,(93-99?) n.50km säteellä ajethin umpisia kuulusan kunnan kairoissa, joskus sain 39 polojettaa jäläkeä 59le ko ei menny mihinkhän ja seuraavana pvnä mie pukkasin 39ä 59n jäläjelä.
    Superjakin se mikä lintta on jakki mikä lie(~88), niin sillä ajjaa vorest foksit makkujokken sittirinkhin, se kans kojettua samala viivala
    Summarum. joskus menis joskus taas ei..
    Ps. kerran olen kokkeilu 800 summittia ~05? niin ainaki se tuntu pomppaavan sohojojänkästä hevon sinne minne kuutamo ei kattele, niin kohtuu kätevästi että jos kairaan pitäis lähteä nyt niin ehkä se vaihtoehto olis se, vaikkakin tuossa ylempänä sanoin että joka päivä on eri.

    Niin siis empä ole tosin tänä vuonna vielä ees kelekkailu, kuunnellu ja lukenu sitäki enemmän etten oikeasthan tämän hetken keleistä tiä mithän mutta samapa se näköhjän sille
     
  6. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    kovat baanat, kestää ajaa millä vaan..misgä vaan.paluu kilpparilta nyt Hetassa.iltapäivällä Luostolle.
     
  7. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Ei sitä tartte ettiä ku ojanpää, mie oon siellä aina pystyssä :eek: ja joskus muuallaki. suattaapa olla että liikun la/sunnuntai siellä päin. priivaa pittää laittaa tuleen.

    Nyt on kylä hankalaa sattunu nilkkaan ja pahasti. suorastaan luonnolle. ;D
     
  8. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    No entiiä mutta kun oli tuollasella liian LYHYELLÄ 365:lla tuon summitti miehen matkassa niin oppi arvostamaan summittia ihan erimalliin..ja kova kuntosta summitti kuskia :D.
     
  9. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Niin mikä?
     
  10. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    jaha uusi päivä uudet kujeet. Ja eilisillan kännistä selvitty :-X Jäpälää ottaa vissiin luonnolle aikalaillakin. Soitti mulle iltasella oikeen ja kyseli miten yammu menee umpisella :eek: Täs kukaan oo yamahan ummenkulusta puhunu ;D


    Niinja:

    Aikaistettiin sitä summittitutustumista eli tänään menen klo 14 jälkeen katteleen onko summitista mihinkään :-*, Suuntana Raajärvi. Saa tulla muitaki, me mennään kuvaan kelkkihommia päiväksi... Privasta numero jos kiinnostaa.

    Lähden puolueettomalla asenteella liikkeelle sinne kairoihin mut varmasti tulen ajamaan sellaiset paikat myös sillä summitilla et huhhuh... Kuvaa ja raporttia tulee kyllä viimeistään sunnuntaina. Eisiellä tule olemaan helppoa kellään.

    Palataan asialle!
     
  11. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Miten Jäpis mikäs son sun mielestä se riittävä maton mitta? 144" ei ainakaan ilmeisesti oo, entäs 151"? 153"? 159"? 163"? Itte en oo 151":stä pitemmällä kapeatelasella päässy koskaan työnteleen mutta mitä oon tän voorumin kuveja katellu niin jumissa net kait on ollu pidemmäkki. Ite voin suoraan nostaa käden pystyyn ja sanoa että mun alla on ihan sama vaikka ois maapallon mittanen hihna pyörimässä, jumissa oon kuitenki.

    Edit: taisinpa puhua paskaa, kersana tuli ajeltua kakspökällä aika monta mailia, siinähän tais olla pitempi. Jumissa silläki tuli oltua ja itku silimässä kairassa kaivettua irti että kotia pääs pimenevässä illassa. Eipä ois kukhan löytäny hakemaan 8-vuotiasta jäppistä.
     
  12. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mitä vittua nä lässytät. Meikäläisen osalta on ollu aika hiljasta toi soittelu homma siihen suntaan.
     
  13. jabakanada

    jabakanada 5900 GLX

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    ;D ;D ;D ;D

    Voin lainata hammassuojia...
     
  14. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Hus nukkumaan ja paranemaan siitä niin päästään hyvällä tuurilla sunnuntaina kairaan upottamaan noita mejän pätkiä.
     
  15. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Kysehän ei oo nyt siitä et mikä on riittävä maton pituus, vaan se et esim. niillä lumilla jokka on itäkairassa TÄLLÄ HETKELLÄ niin ei siellä 365 pitkällä päässy yhtään mihinkään. Toki joka vehkeellä jää kiinni, myös vuori vehkeillä merkkiin ja malliin kattomatta. Mut asian pointti on se et jos toisella laitteella voi ajaa tyyliin minne haluaa ja toista saa vetää suksesta koko päivän niin kumpi laite on sillon parempi etenemään? Sen vähäsenki ajon mitä oon rovaniemien ympäristössä ajanu niin lumi on nyt semmosta et siellä pääsee vaikka pätkällä, niin ei semmosissa olosuhteissa vaikuta lähteä vertailemaan mitään etenemis eroja.
     
  16. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Juu juu, ollaan siitä ihan samaa mieltä että toinen kampe etenee paremmin ku toinen ja vuorivehkeellä pääsee pitemmälle ku karvalakkiporovehkeellä, mutta mitä oot nyt mieltä millane matto siellä itäkairassa pitäis tällä hetkellä olla?
     
  17. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Rauhotu ny hyvämies, sinä tai sun kaveris yhtäpuuta kuiten:)
     
  18. Halo

    Halo chick-doo612äsäs

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Mä oon sivusilmällä seurannu tätä aika ajoin hienosti argumentoitua keskustelua, mutta nyt täytyy jo repiä suupielet korvista.
    MUN ISIN HIEKKALAATIKKO ON ISOMPI KO SUN ISIN. Ei muuta ko summittimiehiä vaan rökittää Sampza, saattaa se kiristys jossain vaiheessa helepottaa ;D

    ja eipä mulla sitten enää muuta ;D
     
  19. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Meikäläisen ajotaidoille riitti 154" mut toki varmaan parempi suittimies voi edetä samoihin paikkoihin lyhkäsemmälläkin laitteella. Tämä aihe on meikäläisen osalta loppuun käsitelty. Joku haluaa verrata laitteitten etenemis kykyjä niin yv:llä voi ottaa yhteyttä. Mut Rovaniemen lähistön lumilla sitä testiä on turha tehä.
     
  20. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Vs: Millaisella kelkalla uskaltaa kairaan nyt ?

    Laita jäpälä kuvia kun 365 on kiinni ja summitti vieressä pinnalla :D:D..niitä kuvia ainaki riittää.Kyllä tällä kelillä täälä päin kairaa ei oo yhtää liikaa neljänmetrin matossa!
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua