Nytro kestotestissä - touring mode

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Reverend_, 11/12/11.

  1. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Kappas, sehän turbo maksaa sitten ihtensä takasi ajan kanssa jo pelkällä polttoaineen säästöllä jos sen saa 21 litraa satkulle viemään, ku vakiotki syö 25l/100km ;D ;D
     
  2. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Kyllä sen kulutuksen saa kohdalleen. Kysyppä Nytro MCX:n kulutuslukemat kun ahdettu Nytro on tikissä. Höyryillä mennään ;)
     
  3. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Niin ei tuo meikäläisen laite ainakaan kovin kohdallaan ole vaikka onkin vakio.
     
  4. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Mun Nytro

    Jos ajetaan alle 60 km nopeuksia, niin 11-15 litraa satkulle riittää ahdetulle.
     
  5. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Mun Nytro

    No jos sattuu oleen mukava reitti, niin joskus se livahtaa melkein seittemään kympiin !
    Patista en tykkää :)
     
  6. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Mun Nytro

    Trail tanki rev:1 on 39 litraa mutta uudempi rev:2 on 37 litraa
    se on hieman erillainen.... rev:1 menee pätkään ihan OK
    mutta MTX / tai jos olet asentanut sen lisäjäähdyttimen tunneliin
    niin se puristaa vesiletkut kasaan !
    molemmat on kokeiltu ;)
    2 sella mennään ;)

    Katsoin niitä donitsi kuvia... sulla on donitsit loppu !
    kun ne jonkin verran kulahtaa, niin ne klemmarit lähtee pyöriin ja
    lopputuloksen tiedät !
    Tänään just vaihdoin yhdet ;)
     
  7. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Hyvä homma, voi olla että joutuu sen lisäjäähyn laittamaan ellei muuta keksi.

    Kilpisen reissulta on kotiuduttu ja alustava vauriokuvaus selvillä ;D Siellä on kaikenlaista pientä mm. tukivarsia.. Tuuriakin on ollut. Eiköhän tää saada reitille jo maanantaina ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Ideasta kiitokset nickille Rauta. Tästä se lähtee

    [​IMG]

    Hoplaa! Jokohan nyt jäähdytys pelaisi? Tää oli tosiaan päässyt keittämäänkin mökille nilkuttaessa kun katse oli muualla kuin digimittarissa.. En tiiä onko muut tätä kokeillut mutta jotain venttikittejä oli ainakin saatavilla, joissa porataan pari hassua reikää tuolle kohdin ja peitetään meshillä tms.. Tää virtaa reippaammin, luulis toimivan? ;D

    [​IMG]

    [​IMG]

    Roiskeläppää pudotin sen 10cm alaspäin että ohjaisi lunta jäähylle paremmin. Sukset vaihtui SLT:hen ja se arvaamattomuus on tiessään.. uskaltaa jopa ajaa yhdellä kädellä tarpeen vaatiessa!
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Mun Nytro

    Oiskohan jääskrapat ollut myös asiaa? Tuosta roiskeläpästä sen verran että paras olisi jos laittaisi lynen läpän missä alapää on taivutettu eteenpäin ei samanlailla taaksepäin kuin yammun läpässä. Tuossa pari viikkoa sitten kattelin kun järvellä hankikelit nytro nakkasi lumen läpän kautta maahan ja lyne -10 ss koneella kun läppä heiluu edestakaisin joka kerran kun eteenpäin läpällä liikettä kaikki pöllulumi kiertää telastossa.
     
  10. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Juu kyllähän ne olisi, mutta kun on jo nuo piikit niin pähkäilin että ne rikkoo jäätä enemmän kuin ne raapijat? Sitä paitsi raapijat kuulemma joutuu uusimaan kerran kauteen. Pitäisi vaan saada se murska talteen. Lynxin läppä on hyvin muotoiltu, esim. -08:ssa se alaosa on kohtisuorassa maata kohtaan ja ohjaa siten hyvin. Uudemmissa on voimakkaampi muotoilu, alhaalla se sieppari ja sivuilla jäykisteet. Saa tarjota jos jollain sellainen on ylimääräisenä..

    Tuon tuuletusaukon on tarkoitus toimia jääpätkillä kun ilmavirtaa on tarpeeksi ja alusta tasainen ettei roiskeläppä poimi lunta. Tuo läppähän kun ei voi tuollai jäädä, piikit vie sen mennessään ekalla peruutuksella..
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Mun Nytro

    Onkohan tuo tunnelijäähytin sitten niin toimiva ettei ole lämpöjen kanssa ongelmia? Ei ainakaan oo mitään vilkutellu eikä erityisesti kuumanakaan käyny vaikka on jäisiä reittejä ajeltu pitkiäki huikosia. Kannattaisko pätkäänki laittaa semmonen?
     
  12. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    TY4stroken puolella sitä ovat kehuneet että eipä lämpene enää. Sehän on kyllä epäilyttävän pienen näköinen mutta toisaalta ei noissa jäähyissä nytkään kovin valtavasti pinta-alaa ole, kun tunnelin katosta puuttuu pitkä jäähy.. Sehän oliskin vastaus tunnelin jäätymiseen ja parantaisi painojakaumaa yhdessä syylärin poiston kanssa. Esim. http://www.mountainperformance.com/yamaha_new_products.htm

    [​IMG]
     
  13. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Pyöriihän sulla varmasti flekti siinä? Se nimittäin sytyttää lämmön merkkivalon alta aikayksikön jos se ei toimi.
     
  14. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Pyörii. Saiskohan sen jotenkin testattua toimiiko se ok?
     
  15. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Mittaristosta ku naputtelee ja testailee niin alkaa jossaki kohassa pyörimään, mutta en nyt muista mikä kohta se mittaristossa on.
     
  16. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Juu mutta itse flektin että pyöriikö niin kovaa kuin kuuluukin? Mielestäni se piti aiemmin kovempaa ääntä.. Saatan olla tulossa vanhaksikin ;D
     
  17. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Kuinka paljon sulla on lämpöongelmia ollut? Esiintyykö ne ainoastaa kovalla kelillä vai muulloinki? Mulla ei ole lämpövaloa polttanut muutoin kuin Pyhän reissulla yks aamupäivä. edellisenä päivänä oli +5 astetta, yöllä pakkasta ja seuraavana aamuna aivan kivikova keli. Silloinkin syttyi ekan kerran valo vasta kun oli joutunut pumppailemaan kaasun kanssa ~30kmh vauhtia ihan jonku matkaa, kelkan levyistä terävää pattia.
     
  18. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Kyllähän sitä on ollut aikalailla. Ilmenee tasaisemmalla alustalla hiljaa ajettaessa ja jos on jäinen keli kovemmissakin nopeuksissa vaikka olisi hieman pöllyävääkin lunta pinnassa. Jos ajaa reippaammin patikossa toimii. Jos on sellasta kova pintaista ja hidasta reittiä että joutuu hissuttelemaan niin valo syttyypi nopsaan.
     
  19. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Outoa. Ainakin kun omaan vertaa. Mulla ei tosiaan lämpöhuolia ole ollut kuin jääkovalla reitillä. Roiskenläppä on ihan vakiomallinen. Mattokin on vakio 32 ripsawi mutta kuvittelis että karkeampi matto heittäs vaan enempi lunta. Oliko lämpöhuolia ennen PPS:ää? Ootko nesteet vaihtanu?
     
  20. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Tais tulla lämpöhuolet samassa paketissa ;D Aiemmin valo joskus vilkahti, tuskin edes muistan milloin..? Nesteet on vasta vaihdettu.
     

Suosittele tätä sivua