Pianonviritystä oktaavia korkeammalle Nytro 270 "Ilo alkaa kilosta"

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä JCLG, 2/12/10.

  1. kaapo76

    kaapo76 Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    onko joku hommannut noita astin lautoja jo? kokemuksia jos on?
     
  2. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Kovasti ainaki jenkkipoijat kehhuu.
     
  3. kaapo76

    kaapo76 Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    vakiot on aika surkeat..noi saattais olla kova vaihtoehto
     
  4. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Enpäs tajunnut nuita alumiinisiksi.
     
  5. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Mitenköhän tuo toimii kun siitähän joutuu nuo alkuperäiset leikkeleen pois niin eikö tuo telatunneli tavallaan menetä sen jäykkyyden,
    Tämä on minun mielipide asiasta!
    Ehdottomasti kyllä voisin kokeilla noita.
    Pitää lähteä käymään mukin tuolla liikkeessä jos vaikka tarttuis mukaan yhdet ;D
     
  6. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Jos "perinteiset" astinlaudat kelepaa niin Bling Factoryllähän voi teettää just semmoset kö haluaa.
    Mulla on tommoset, astinlaudan reunat on Catin M-sarjasta:
    [​IMG]
     
  7. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Olen katsonut tuon topicin lävitse noista astimien vaihdosta. Siitähän se idea alunperin lähti. Noissa airframeissa jätetään pieni lipare alkup. lautoja jäljelle niin se vahvistaa tunnelia. Sanovat että olisi jämympi noilla kuin vakioilla. Jenkkifoorumilla paljon kehuttu noita. Blingin kamat on kyllä vaihtoehto.
     
  8. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Nuo BF astimet on kyllä niin jämyt ettei sillä orkkis tunnelilla oo enää mitään väliä siellä taustalla. Asentelin omaan kelkkaani BF astimet ja kyllä kestäs pitää vaikka tantsit siinä nyt! Mulla oli aikasemmin tunnelivahvikkeet mutta ne sai jättää huoletta hyllyyn astimien asentelujen jälkeen.
     
  9. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Onkos sulla samat kuin pupella
     
  10. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Eiku mullon Cattiin sopivat. Ne on vähä enempi reikäset, mutta varmaan samaa matskua? Nuo pupen mallin astimet on paljon jämäkämmän näkösetki.
     
  11. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Videoita:

    Pieni keuliminen

    http://youtu.be/nITOWAa3e68

    Keulimista ja kiihdytys. Kameran pikselit ei pysynyt perässä :D

    http://www.youtube.com/watch?v=cOCJEWKrCrA&feature=youtu.be

    ja velipoika ratissa:

    http://youtu.be/8-Ye19OQoP4

    Hyvinhän se poistuu?
     
  12. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Näyttäishän tuo poistuvan. Josko sitä näkis livenä sitten 26.1-x ? ::)
     
  13. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Sehä suhisoo niinku pittääki. Käy pelto äkkiä lyhkäseks, samoten ku reitin päällä suorat. Piähän järki päässä, heleposti tulee ohhoh-tilanteita ku liipassoo.
     
  14. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    No nehän meni fillarirahat hyvään käyttöön.. Nousee se kunto noinkin kun yrittää kestää kelkassa kiinni :)

    Itse oon ollu myös Gianttiin perin tyytyväinen, jokunen pikku juttu vaihdettu ja alkaa tuntua omalta, kelkkakuumetta se ei kuitenkaan pysty poistamaan.
     
  15. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Mahtaa tulla sanomistakin jos reitille talvella silllä eksyy ;D
     
  16. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Mähän oon uravastaava, joten se suo mulle oikeuden ajella urilla vaikka traktorilla :)
     
  17. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    4mm simmilevy kytkimeen ja ;D ;D ;D

    On tää hurjaa. Voiko kone ottaa kierroksia ei enää nopeemmin. Tod ei. Nyt tiedän miltä kiihdytyskelkoissa tuntuu. On tää hieno laji...

    Ja tamppari aamulla ajanut reiti
     
  18. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Sinähän olet vähän kuin poliitikot, tilanteen mukaan elät. Tuossa muutamia sivuja sitten vannoit matalapaineturbon nimeen herkkyydessä ::)
    Vai onko se kutenkin niin että joka päivä oppii uusia asioita ;) ;D ;D
     
  19. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Joka päivä oppii uusia asioita ;D ;D Kyllä tuo keula kevenee varsin yllättävissä tilanteissa tälläkin. 180 hv hyvä alku mutta kyllä tää 270 kitti on se "oikea"
     
  20. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: Pianonviritystä oktaavia korkeammalle: Nytro MCX 180 -> 270 päivitysprojekti

    Oppia ikä kaikki ;)

    off. Kansa huutaa kuvia! Kaks päivää jo siellä kelkkailua alla, eikä ainuttakaan kuvaa olla saatu :mad:
     

Suosittele tätä sivua