Pitääkö aina olla ISO?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä machz, 19/12/05.

  1. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Kyllä se saa olla semmonen ettei tarvi koko ajan huudattaa konetta ;) On se mukavaa ajaa isolla jossa on sitten sitä voimaa.
     
  2. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Ei aina. Eilen veti 995 PSI:llä parempia aikoja Karigasniemen kiihareissa kuin 2000 cc 4-cyl 2-t Crank Shopilla. Eikös nyt puhuttu Isoista koneista ;D
     
  3. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    täälä kauhavan kynnöspelto/sähkölinjan alusta reiteillä se on yks hailee mikä se on =). niitä on tallattu 340 pantherilla ja tuolla historiikki 650 rolexilla ja harvemmin on päässy ajamaan rolexilla niin lujaa ettei pantheri pysyis peräs :D.
     
  4. jussir

    jussir Guest

    oisha se kiva joku vähän tehokaampi kun tuo 500F... kaikilla kavereilla on joku 600 niiin pitää se itellekki semmone hommata KUN ei tuolla 500 meinaa pysyy enään perässä :-\ :-X
     
  5. Peukuttaja

    Peukuttaja RC 600SDi

    Ei tarvitse iso olla. Riittäisi kun olisi putki vaan solmussa. :)
     
  6. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Ikuisuuskysymys.

    Itseasiassa on melko paljon sukankuluttajasta kiinni, mimmoisella pärjää. Itse olen aikojen saatossa päässyt päristelemään jos jonkinlaisella vekottimella. Niinikään olen päässyt toteamaan, kun muut on päristelleet milloin milläkin. Kaikkein makeimmat naurut olen tosin kyllä saanut noiden "suurten ja kauniiden" kelkkojen kuskien kustannuksella. Samoin myös ikäväkyllä häpeät. Ei ole nimittäin vielä ikinä tarvinnut hävetä silmiään päästä, jos joku on kakspuolikkaalla päräytellyt.. Sitä vastoin on saanut hävetä, kun joku vetelee huoltsikkapyörityksessä jollain halvatun isolla vimpaimella.. Ensin aikansa komeaa rinkiä ja sitten lopulta joko mittarin laitaan tai sitten muuten vaan kyljelleen. Silloin ei ole ollut hienoa olla omalla kelkalla liikkeellä ja automaattisesti tulla leimatuksi samanlaiseksi taukiksi, kuin edellämainitsemani sankari.

    Itsellä on tällä hetkellä ISO Lynxi. Se on iso kooltaan, painoltaan ja jossain mielessä jopa koneeltaankin.. Vaan kun sitä nöyrästi komentaa, niin se myös nöyrästi tottelee. Vastapainoksi pihasta sitten löytyy omista kikottimista tuollaisia NDSEn tyyppistä kulkevaa, rumaa ja kammottavaa raatoa, kuin vanhaa GLSsääkin. Ja uskokaa pois, sinä päivänä, kun tuo GLS saadaan arvoiseensa kuntoon, ajelen sillä todennäköisesti paljon ylpeämmin, kuin tuolla STllä, tai mikä uutukainen se nyt sattuukaan ens talvena mahdollisesti alla pörisemäänkin.

    Senverran olen kuitenkin pyrkinyt arvojani kohdilleen laittamaan, että jonkun kulkevan kamppeen pitää minun omistuksessani olla ns. "hyvä ja mieluinen". Autot on paskoja, venettä ei ole ja mopokin myytiin pois jo ajat sitten. Siksi siis olen päättänyt satsata kunnolliseen ja ennenkaikkea minua miellyttävään kelkkaan. Sitä tuo ST sitten vissiin on... Vai onko sittenkään ;)
     
  7. viiskolmevitonen

    viiskolmevitonen Yamaha Vmax 600 XTC -98

    Nuo Vmaxin tehot tulee mulla piisaamaan pitkälle, mutta hiukan kevyempi käsiteltävä tuo maxi saisi olla...
     
  8. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Tuola metrisessä sohjopaskassa alko tuntumaan että en enää ikinä laita mitään starttimoottorilla varustettua kelkkaa. :p

    Eli se on 600->
     
  9. machz

    machz Guest

    Niistä kuutioista mitää hyötyä ole, jos voimansiirto ei toimi! Ja siihen toimimiseen vaikuttaa pirun monta asiaa... aloittakaa kytkimen ja varin puhdistuksesta.. ja sitten tutkimaan...kuutioista riippumatta! ;) :D
    Mukavahan näillä kuiten ajella... luonnossa... keulien...taivaaaan raaantaaan...
     

Suosittele tätä sivua