Polaris AXYS RMK 850 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2019 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 6/3/18.

  1. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Laittakaahan poijaat tussit penaaliin ja menkää ajamaan. Jos se pelaa niin piruako nuita tussailee tai zoomailee :eek:
     
    Viimeksi muokattu: 13/1/20
    Rautane, Ja bare, Nebwy ja 8 muut tykkäävät tästä.
  2. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    Geek sovelluskauppa. Kolme talvea lämmittäny jo ja vielä pellaa. :)
     

    Lisätyt liitteet:

    Kattilakuski tykkää tästä.
  3. Vilbur

    Vilbur Well-Known Member

    Eikös se ole hyvä, että poijjat tussailee? Näin kaikki pääsee oppimaan, miten voimalinja toimii ja pelaa. Jotteinki mielestä kova ääni on tehoa/herkkyyttä ja joittenki tietäjien mielestä vaan pelkkää kovaa ääntä:). Nytkö täällä keskustellaan voimalinjoista niin tässähän on mahdollisuus, että joku esim: minä oppii ja tietää lopulta paremmasta. Faktahan on se, että vakio voimalinja on hyvä jos tykkää paskasta eikä tiiä paremmasta :D.
     
    Viable, M.E.A, FFoxi ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  4. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Vielä kun porukka jakais kokemuksiaan tarkkojen reseptien kanssa, niin ilo olisi moninkertainen.

    Jos ymmärsin oikein niin korpimoottori ajelee itsekin säädetyllä vehkeellä. Jokuhan sitäkin on tussannut säätöihin.

    Edit. Siis se ex summitti
     
    Viimeksi muokattu: 13/1/20
  5. osku1619

    osku1619 SkiDoo Summit 850 Turbo X Expert 154" 2023

    Onkos muilla ollut ongelmaa nopeusmittarin kanssa? Mulla näyttää tuplat liikaa nopeutta ja matkaa. Takuuseen toki menee tuon korjaus
     
  6. acm800

    acm800 Active Member

    Mulla tuli sama,ku viimen kävi päivityksessä

    Torstaina remonttiin
     
  7. osku1619

    osku1619 SkiDoo Summit 850 Turbo X Expert 154" 2023

    Ok. Mulla on näyttänyt alusta lähtien väärin eli mulla lieneen ollut koko ajan sama softa, marraskuun lopulla ostin ylivuotisena.

    Toivottavasti saisivat nykyistä mittarilukemaa alaspäin myös...
     
  8. osku1619

    osku1619 SkiDoo Summit 850 Turbo X Expert 154" 2023

    Terve, mulla on Pro rmk 850 -19, 155"/3". Mikäs se nyt olis semmonen valmis kitti jolla tulis mukavasti räväkkyyttä peliin?

    Ja semmonen joka toimii uusimmilla ohjelmistoilla, kuulin juttua että tämän talven uudet ohjelmistoversiot ei toimi kunnolla kaikkien vanhojen kittien kanssa?
     
  9. acm800

    acm800 Active Member

    Ottaa liittimen irti..
     
  10. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Mitäs silloin tapahtuu kun kytkin mustuu jos kerran remmin luisto kiillottaa lautasia?

    Oma näkemys on että Ffoxin remmi ei ole luistanut missään kohtaa mutta sinulla on luiston jälkiä sekä vaihdon alussa että lopussa:rolleyes:
     
    ttervola tykkää tästä.
  11. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Sekä kiilto että musta on luistoa, toinen luistaa hieman ja toinen vähän enemmän. Tätäkin asiaa on tutkittu aikanaan aika paljonkin.. :rolleyes:

    Ja kuten sanoin aiemmin jo, nuo mun kuvan mustat on jäänteitä edellisestä setupista mikä ei ollu hyvä ja tarkotuksella jätin puhistamatta lautaset, että näin heti auttoko muutokset.
     
  12. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Eikö ne lautaset nimenomaan kannattaisi puhdistaa että näkee luistaako uusi setuppi? Ja eiköhän tuo alkuvaihdon musta olis jo kadonnut jos remmi ei enää siellä luistais?

    Enkä ole kyllä ikinä itse nähnyt lautasia kiillottavaa luistoa. Kuullut olen moisesta ja aina se tuntuu tapahtuvan tuolla vaihdon lopussa joka voi tosin kiiltää ihan senkin takia ettei remmi ole siellä yksinkertaisesti käynytkään:rolleyes:
     
  13. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Niin pointti ei ollut verrata rengasta ja telaa vaan lähinnä niitä vetäviä hammasrattaita. Tarkoitin siis että liian löysä tela nousee irti siitä vetorattaasta kovilla kierroksilla enkä ymmärrä miten se lisää mitenkään suorituskykyä tai vähentää pyörimisvastusta. On aivan eri asia vedätkö sitä telaa käsin vai pyöritätkö vetorattaalla kaasu pohjassa.

    Jos käytännön tehon lisäys olis niin helppoa että löysättäisiin vaan telaa niin miksihän yksikään kelkkavalmistaja ei ole tätä hoksannut?
     
  14. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Tyylejä tieten monia, yhen päivän aikana kun käyttää toistakymmentä erilaista säätöä pesässä niin nopein tapa kattoa on kun ei puhdista, vanhat jäljet häviää nopeampaa kuin uudet syntyy mikäli mennään oikeaan suuntaan, näin päästään nopeampaa tekemään seuraavaa muutosta ja päästään päivän aikana asioissa pitemmälle. Terävällä kytkennällä on alussa aina mustaa, tai ainakaa mie en ole nähny yhtään terävän kytkennän kampetta missä ei ois.

    Minä olen nähny ja kokenu monestikki ja monenlaisella erillä kamppeella. Remmi ei ole sun mielestä ylhäällä käynytkään mutta tussit sieltä kuulema häviää, kummallinen yhtälö sekin.
     
  15. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Piti ihan kalsarit päällä lähtiä kärrylle vielä kattomaan lampulla lautasia, kun tämä näin puhuttaa. Nyt kun tarkemmin katoin, niin on siellä vielä tussia lautasella. IMG_20200114_202029.jpg
    Luistosta ei näy kyllä mitään jälkiä, vaikka kuulostaa, että sitä jopa toivotaan olevan.

    Mie käyn tämän vielä huuattaan loppuun, kun pääsisi päivän näön aikana ajamaan. Katotaan nouseeko remmi ylemmäs, vai mitä tekee.
     
  16. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Siinä on sitä mustan ja kirkkaan luiston lisäksi olevaa tussin jälkeä poistamatonta luistoa:D
     
    Mikkova, Mikko`, Viable ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  17. Kattilakuski

    Kattilakuski Well-Known Member

    Mittailin niin näyttäis että vastus pitää olla 6.8kOhm. Voitko editoida tuota viestiä?

    Kaasu ylhäällä näytti jotain reilua 2kOhmia, ja pienellä hipasulla näytti muuttuvan 6.8k, aika helposti tosta taitaa saada ongelmia ku vähän lunta välissä... Tapponaru paikallaan niin pitänee tinailla vastus tonne.
     
  18. Vilbur

    Vilbur Well-Known Member

    Kyllä meinas Polaris temput tehhä. Ei meinannu millään hörähtää käyntiin. Aivan normaalisti vetelin käyntiin ja odotin, että lähtee kolmannella vedolla käyntiin niinkö aina ennenki kylmänä. No eipä lähteny, yritti vähäsen ja valot välähti. Sen jälkeen repiä sata kertaa ennenkö aloin tulppia vaihtaan. Vaihoin tulpat, eikä mitään ihmeellistä. Hyvän väriset, ehkä hiukan märät. Uuet tulpat sisään ja nyin tietenki välissä ilman tulppia kuivaksi konetta. Kaiken tämän jälkeen sai repiä sata kertaa ennenkö tajusin kokeilla läntätä kaasun pohjaan samalla ko vetelin käyntiin. Sitte hörähti käyntiin, mutta joutu herkutteleen kaasua aluksi, että pysy käynnissä. Ensimmäistä kertaa tällasta ja toivottavasti viimistä. Muilla ollu samaa "ominaisuutta" ja mistähän tämäki vois johtua? Edit: 850 Khaos kyseessä
     
    member tykkää tästä.
  19. member

    member Polaris khaos slash 146 850

    Mulla ja kaverilla on khaokset tehny juuri samaa yhen kerran per kelekka.
     
  20. julli

    julli rmk

    laittakaa se kaasu pohjaan viimeistään siinä vaiheessa kun on kolme reipasta nykäisyä takana, ei nämä ole etekkejä.
     
    JiiKoo, Pertuzi, rjm ja 4 muut tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua