Minä soittelin reilu 2viikkoa sitten oulun tarvikkeelle ja sillon olin sijalla 50 ja pyrkivät tekemään tämän ennen vuodenvaihdetta. Ei kuulunut niin eilen soitin niin sijalla 20 ja tällä hetkelläkin jo ajat menee tammikuun lopulle. Liekkö lupasivat että vuodenpäästä vuodenvaihteeseen mennessä
Se lista homma on minusta ihan höpöhöpö hommaa eise mene järjestyksessä. Siinä on niin monen erinlaista kelkkaa ja vuosimallia se menee sen mukkaan mitä osia on saatavilla ja sitten ottaa mistä kohin vaan. Olin listassa alussa numerolla 170+ ja oisin saanut sieltä ens viikolle ajan ku tiistaina soittelivat sieltä. Ja kaveri oli alun perin sijalla 11 ja niitä kelkkoja oli tehty siinä vaiheessa jo asiampia kymmeniä kun hänellä soi puhelin
Onko kukaan vielä ajellu sen jarrupäivityksen jälkeen? Miten toimii? Omaan kosketusnäytölliseen khaokseen tehtiin tankkipäivitys tälläviikolla mutta jarrukampanjasta ei ollut tullut vielä ohjeita miten korjataan.
Ompa jännä ettei ollu tietoa. Mulla päivitettiin jarrut maanantaina. En oo kyllä vielä ehtiny testaamaan.
Mahottoman hitaasti tuntuu valuvan noita tankin korjauskittejä ouluun. Oliko tuosta tarkempaa tietoa, että onko nuo vehkeet syttyneet palamaan startatessa vai ajon aikana?
Ite käsitin että jos kaasua ja jarrua painat yhtäaikaa nii eka varottaa siitä ja jos toisen kerran vielä teet niin sitte rajoittaa kiekat/tehot ja vaatii uudelleen käynnistyksen
Jarru ja kaasu 4s yhtäaikaa-> rajoittaa kierrokset 2500rpm. 15s yhtäaikaa-> sammuttaa välittömästi moottorin. Jenkilässä eivät vielä tälle kautta ole valittaneet, että haittais ajamista, tai olisi riesa toiminto.
Sulkee pakoaukot, ei rajoita kiekkoja nuin alas. kuittautuu käynnistämällä uudelleen. 2500 yli pitää olla kierroksia että tekee nämä.
Viikonloppu ajeltu ja kerran sain aikaiseksi tuon jarruhälytyksen ja jouduin sammuttamaan kelkan. Toki juuri rinteessä keula ylöspäin ja sehän oli sitten siinä.
Joo tänään käytin oman assaultin tankkipäivityksessä, aika pitkään ois pitäny olla ajamatta jos ois sääntöjen mukaan toiminut
Uutta takaisinkutsua. Ohjaustangon koukut ilmeisesti vaaralliset 22-23 rmk mallissa. https://www.polaris.com/en-us/recal...rix-pro-rmk-and-matryx-rmk-khaos-snowmobiles/