Puunkiero switchpack

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä köysti, 16/1/14.

  1. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: Puunkiero switchpack

    Kellään tietotaitoa lohkon poraamisesta. Eli pitäis saada seosbensalla..
     
  2. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: Puunkiero switchpack

    Mulla on edelleen ne nelinelikympin lohkot mitä näytin silloin. Ota ne malliksi ja pistä pora laulamaan.
     
  3. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: Puunkiero switchpack

    purkasin jo hätäpäissään sen mun 440 koneen. Ei näyttäis olevan kovin haastava homma... tuossa 440 sessä on rasva nippa kytkimen puolella.. se on vissiin ihan käypä ratkasu tuohon isompaankin?
     
  4. köysti

    köysti Well-Known Member

    Vs: Puunkiero switchpack

    vesipumpulle voitelukanavan teko näyttäis olevan kohtuulisen helppo homma.. miten on, magneeton puoli saa vissiin voitelun seos bensan kautta? ja kytkimen puolen päätylaakerille ajattelin sitä nippaa. tulekkos hippo jakamaan mielipiteitä ensiviikolla talliin?
     
  5. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: Puunkiero switchpack

    Tuo mulle ne lohkot niin mie kairaan reiät siihen, just eilen terotin 16 mm poranterän ;D
    Ne päätylaakerithan oli helppo tapaus, poraa vain kampikammiosta reiät oikeaan suuntaan.
    Se vesipumppu taas ainaki niissä vanhemman mallin 440 lohkoissa ei ollu niin helppo, siinähän meni ne urat joita pitkin se pikku öljysäiliö valuu tyhjäksi suoraan kampikammioon.
    Ne sinun 440 lohkothan on jo sitä uudempaa mallia niin varmaan erilaiset.
    Taitaa olla samanlaiset ku 600HO:ssa, saattas mennä ne sinun pytyt ja akseli niihin jos on samanlaiset niin ei tarvis niitä kuussatasen omia lohkoja alkaa kairaamaan. Pytyt, kansi, männät sun muut romppeet käy ristiin 600ves<->600HO niin niistä pystyy sekottelemaan vaikka minkä näkösen sekasikiön. Niistä 440 lohkoista en satavarma ole onko ne samanlaiset kuussatasen kans, niissä saatto korkeusero olla.
     

Suosittele tätä sivua