Reppu kelkkailuun

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Mrbadluck, 30/10/06.

  1. startin13

    startin13 Well-Known Member

    Vedenpitävyyden repun mallista, merkistä, ja ostopaikasta riippumatta voit varmistaa laittamalla repun sisälle mustan tai valkoisen jätesäkin. Jätesäkin sisään vaan kaikki tavarat mitä ei ole tarkoitus kastella.

    Itselleni reppuselässä ajaminen on hieman vierasta, tuntuu että se haittaa ajamista hieman. Tankki-tuulilasi-tai muu kelkkaan kiinnitettävä laukku voisi olla parempi mulle.
     
  2. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    Eips ollut Imatran liidelissä muuta kun akustisia kitaroita kitarapusseineen ja erivärisiä alakkareita. ;D
    no, no can-can do. niillä mennään mitä on saatu.
     
  3. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Osta se kitara!Reput on taas kaupoissa ennenkku opit soittaan ;D ;D
     
  4. MrQuis

    MrQuis -84 Poro okkeli -86 Aktiv Karibo -95 Lynx GL 360 S

    Paras reppuhankinta kelkkailuun on mulla ollut BCA:n Stash bc Rider. Siinä on jäätymätön (toimii todellakin) juomapussi letkuineen, lapion kuupalle ja varrelle omat taskut, sopivasti tilaa ja erinomaiset säädöt. Ko. repun selässä olemisesta ei tiedä mitään... Suomeen kampetta tuo maahan www.freelife.fi. Monenlaisia ratkaisuja olen kokeillut, mutta tämä on ollut minun käyttööni ehdottomasti paras. Sekä kosteussulutetut vetoketjut joten lumi ei ihan helposta pääse sisään reppuun...
    [​IMG]

    Tällä hetkellä ainakin varuste.net:stä noita saa
     
  5. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    Itellä on: Haltin eagle 65...joka on kyllä rinkka mutta aika pienestä päästä alumiini runko hyvät kiinnitykset yms...kriittinen testailu ollu olematonta kun on ollut noin pirun kylmä ettei viitti pihalle mennä..
     
  6. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

  7. mstr

    mstr Well-Known Member

    Mulla on tommonen North Icen halpisreppu. Muuten ihan OK reppu lukuunottamatta sitä että toinen vetoketju hajos parin reissun jälkeen. Eipä tuonne tule oikeen kummempia pakattua ku reissulle lähtee, juomapullo, puukko, pipo, ehkä toiset hanskat ja joskus kamera.

    Mutta kannattaa ottaa semmonen reppu missä on myös etupuolella remmi, ettei reppu hypi selässä.
     
  8. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    miun reppu on Vaeltaja Oulu ja Maxi Makasiinista ostin 12.90€ makso ja siin on remmi edessäkin ja pysyy selässä tukevasti joten ei paha investointi ;D

    välttää miulle kun jos kerran pari talvessa tartten koko reppua ;) :D
     
  9. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Ite oon Haltin road30 käyttäny, mitä nyt on tarvinnu. Pyssyy hyvin selässä ja muutenkin mukava. Vettäki taitaa kestää jonkun verran, ainakin mehut ja sinapit pysy meleko hyvin repun sisällä viime reissulla ;D
     
  10. Keke

    Keke Well-Known Member

    Mullakin taitaa olla sama reppu ja tyytyväinen olen ollut :)
     
  11. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Haglöfsin Tight malleja paljonkin raahanneena voisin sanoa, että nyt on tullut niitäkin parempi malli !!

    Tight EVO
    http://www.haglofs.se/produkter/ryggsackar.asp?lang=sv&CatNr=162&CatNr2=168#

    Viimekesänä mopoilin tuhansia kilometrejä EVO L selässä ja hyvä on. Myös kelkkailuun.
     
  12. Erä-Jorma

    Erä-Jorma Well-Known Member

    Yhdyn edellisiin eli samanlainen reppu kulkee mukana alkaen kevään kalastusreissuista, metsästysretkien kautta päättyen kelkkailuun. Mahtuu hyvin kelkkailutarvikkeet (EA-laukku, kirves/vesuri, ruuat, pakki kahvia varten (tosin en kuleta kelkalla mukana) ym. pientä), metsästysreissuille saa helposti kiinnitettyä pienen retkituolin etuläppään kiinni niin saapi välillä istuskella tiellä passissa :-X
    [​IMG] 
     
  13. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Noniin, nyt on sitte kokemukset tosta natsisivan repusta josta sivulla 2 viimises kommentissa kerroin. Ostakaa hyvät veljet semmonen jos kohille sattuu. On ollu kelkan, mönkijän ja nyttemmin prätkän selässä ja toimii tosi hyvin. Hinta-laatu enempi ku kohdallaan, sanoisin. ;)
     
  14. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Tää on sarjassa unohtumattomia kokemuksia.... ;D   alla ajoa 4km.. ::)   ja kanoottipussi paukahtaa pakoputken eteen. miten siinä sitten kävikään  ???


                           [​IMG]

    Niin se komentti " Minä lähen kotiin ".....kesken reissun.    ;D ;D
     
  15. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Osta joku deuterin reppu´. Mulla ollu sellainen 5 vuotta ja hyvin on kestäny. Oman repun mallia en nyt muista.
     
  16. Halkku

    Halkku Guest

    osta normaali reppu ja pistä kaikki tavarat mitkä ei saa kastua niin muovipussin sisään niin ei ne silloin kastu ;D
     
  17. Halkku

    Halkku Guest

    mulla on itellä joku reppu jonka olen ostanu pari vuotta sitte jostaki ja kyllä tuo on hyvin kestäny vettä mutta kuitenki varalla olen piettäny muovipussissa kaikkia tavaroita mitkä ei saa kastua ja työkalut on erikseen ollu tuossa etutaskussa. ja kuva olis tuossa
    [​IMG]
     
  18. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Mulla on Haltin Retki- reppu. Hyvin saapi köytettyä itteensä kiinni ja on mukava pitää. Kerran on kastunu sisältö ko viimesyksynä putosin jokeen, muuten hyvin on pitäny veen ulkona. :)
    Pienehkö se vain on.
     
  19. VEKSUF5

    VEKSUF5 Ski-doo Xp600 -09 Lynx600 RC -07 Skidoo 1200 -013

    Mistäs sellainen varuste reppu kun lähdetään reissuun. Johka mahtuis kaikki kypärä, ajopuku,kengät.... Ettei tartteis pelätä et jotain uupuu tai häviää kun lähtee reissuun. Pitäskö ostaa joku lätkäpelaajien kassi. Vai onko kelkka miehille omat?
     
  20. Halkku

    Halkku Guest

    rinkka olis kova tai laita kelkan perään joku veettävä pikku ahkio johon tavarat :D
     

Suosittele tätä sivua