Reppu kelkkailuun

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Mrbadluck, 30/10/06.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Enpä usko, että on olemassa niin isoa reppua ajoon johon mahtus nuo em. romppeet.

    Varustekasseja kyllä löytyy esim scottilta.
     
  2. Halkku

    Halkku Guest

    rinkka on kaikista paras, ainaki luulis että sinne mahtuu kaikki mitä tarttee ::)
     
  3. stm

    stm Well-Known Member

    Jos meinaa tosissaan ajjaa niin eihän semmosella tehe hevon *piiip*a :eek:
     
  4. Halkku

    Halkku Guest

    no lähinnä siksi ehotin rinkkaa kun poika meinaa vissiin ottaa puolet elämästään mukaan ;D ei sentäs. kyllä mulle on riittäny semmonen pikkunen reppu ja siihen on mahtunu se mikä on mahtunu ja aina olen vissiinki pärjänny
     
  5. VEKSUF5

    VEKSUF5 Ski-doo Xp600 -09 Lynx600 RC -07 Skidoo 1200 -013

    Niin kun autolla lähetään pohjoseen niin olis kaikki ajo kamppeet kassis. Ettei niitä ees taas raahates olis koko ajan jostain haalittava kasaan pihalta tai auton penkin välistä. Tai pudotaa jopa huoltiksen pihalle. Ja ajaes mitään reppua tai saati rinkka pysty kuskaamaan. Tai se ei ole enää kuin kruisailua. Olisko Scotilla joku iso kassi....
     
  6. Halkku

    Halkku Guest

    totta se riittäis semmonen joku junioreitten jääkiekko kassiki
     
  7. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Jos haet isoa varustekassia johon pakkaat kamat automatkan ajaksi niin tuo normi lätkävarustekassi on ihan kelpopeli ja saa ihan kohtuu hintaisena  ;)
    Mulla on joku Kittymarketista ostettu Kohon tekele tuohon hommaan ja siihen mahtuu reilusti kahdet ajovarusteet kun jättää kypät suosiolla ulkopuolle.
    Kassi on ollut joskus jopa peräkärryssä kelkan vieressä kuletuksen aikana kun auto on ollut ihan tupaten täynä muita reissutamineita :D
     
  8. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Tuli hommattua tämmönen
    [​IMG]
    Mutta mustan värisenä.. Minkäänlaisia kokemuksia ei vielä ole. Onko kellään kyseistä reppua?
     
  9. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Onko tuossa Haltissa semmonen alumiini kilikura tukemassa selkäosaa? Omassa Haltin repussa on semmonen, eikä tule enää reppua, jossa semmosta tukea ei ole..
     
  10. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    En oo varma. Siinä on joku Coolvent- selkäosa
     
  11. Pollari

    Pollari Guest

    Minulla on samanmoinen 40litran ZERO, jossa moinen tuki on.
    Hyvin se palveli talven yli ja laatu on hyvä. Ei ole parsinu eikä porsinu mistään saumasta ja kangas on vahvaa, eikä kosteus kovin helposti pääse läpi.
    Ja kaikenlisäksi istuu hyvin muun puvun värityksen kanssa :)
    [​IMG]
     
  12. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Ja Sammelilla soi Jöstaa poppikoneessa; "minä olen muotitietoinen......" ;D
     
  13. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Saaattaa olla sitten tuossa minunkin repussa se tuki :D
     
  14. Pollari

    Pollari Guest

    Kyllä sen selvästi tuntee, että onko se siellä. Sen saa poistettuakin, jos ei tykkää..
     
  15. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    juu, nyt en kyllä voi kokeilla kun se jäi mökille. :mad:
     
  16. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Onko kellään tietoa valmistaako kukaan sellasta reppua jossa on lokerikoita,eli saisi kameran,makkarat,termoksen jne erilleen toisistaan ettei ne pyöri repun pohjalla sekaisin?
     
  17. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    No tuossa Scotin repussa josta on kuvaa yms. tuolla takanapäin on hyvät vetoketjutaskut kameralle tai avaimille yms. ja se "isopuoli" on jaettu kahtia kangasseinämällä että termari on erillään muista tavaroista.
     
  18. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Jee!
    Saan kaupanpäällisinä Jonseredin veden pitävän metsurin repun kun tilasimma koulun kautta metsurin varusteet ;D

    E: saatiin sittenkin Husqvarnan,mutta kelpaa tuokin :p
     
  19. Knato

    Knato Well-Known Member

    Haglöfs reput palvelleet ihan hyvin sekakäytössä, tosin tight pro x-large rupes lahoamaan ennenaikojaan jo 2 vuoden käytön jälkeen. Vetskarit rikki, muutamat klipsit hajalle, ompelusauma petti. Ehjänä ja selässä kyllä hyvä. Haglöfs rand myös toimii tilanteessa ku tilanteessa, ja on kestänytkin todella hyvin. Saa tiukattua/pakattua kuorman loistavasti, säätöjä ja tilavuutta piisaa ainakin tuossa isommassa mallissa. Toimii ainakin meikäläisen selässä moottoripyöräilessä ja -kelkkaillessa loistavasti. Kosteuskin pysyy todella hyvin ulkopuolella.
     
  20. sappe

    sappe lainavehkeet.

    Iteltä löytyy isännältä nyysitty skanskan joululahaja reppu,semmone suht pikkune.Menee hanskat,kamera ja toiset lasit siellä +rek.ote.On pitäny vettä tähän asti ja on hyvä selässä ;D
     

Suosittele tätä sivua