Rossipelistä työkelekaksi

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Praaaaap, 13/1/09.

  1. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Ite asiassa tuo on kaiketi sitten joku ominaisuus tosa vekottimessa alustan siirron jälkeen..omassa laitteessa ei tosta kyl mitään ongelmaa ole, en ite asiassa oo edes pistäny merkille että sillä ois jotain merkitystä mihinkään. Rajottimet oon omasta kiskonu hieman tiukempaan, lähinnä sen vuoksi että syön sillä aavistuksen tuota telan kirimisefektiä pois. Matto mulla kuitenkin on niin löysällä, että joka tapauksessa matto roikkuu tossa liukujen edessä.

    Missä tilanteesta tossa jotain haittaa tulee? Ja joko ootte verrannu kulkuja Summitin kans?
     
  2. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Haittaahan tuosta on ku ajelee siirtymiä jänkiä pitkin, Kone huutaa helkkaristi, mutta mihinkään ei liikuta. Jotain 60 olen päässy umpista. Ja vielä hitaampaa ennen kytkinkittiä ;D Tuossa tutkiskelin sitte muutenki tuota kampetta. Silmään pisti että variaattorin liikkuvan lautasen pusla on aivan saakelin väljä :-X Varmasti vaikuttaa seki kulkuihin. Pitää vielä syventyä tuon sielunelämään vähän tarkemmin :)
     
  3. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    ei pärjänny ;D nyt se kyllä menee ohi ku se on pajalla. :-X
     
  4. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    Vs: Rossipelistä työkelekaksi

    täälä näyttää tältä ;D samanmoinen syyshuolto, uutta runkoa ja sen semmosta :eek:
    [​IMG]
     
  5. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Rossipelistä työkelekaksi

    Tämä tais olla Tuovilan Gummin vaihtoaitiossa?

    Mimmone summitti tilalle ???
     
  6. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Vs: Rossipelistä työkelekaksi

    No jo on Jokke ollu nohevana, tänään käväsin viemässä sen sinne ;D
    800 x-rs summitti tuli tilattua. Muka kolme viikkoa pitäis sitä ootella, mahtaa olla pitkät viikot ;D
     
  7. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: Rossipelistä työkelekaksi

    Tilasihan se joku kelkan :p
     
  8. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: Rossipelistä työkelekaksi

    On se porho...luvannu tieten ummet ja lammet että saa palkankorotuksen, seuraava vapaapäivä on vissiin toukokuussa ??? ;D
     
  9. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Vs: Rossipelistä työkelekaksi

    ON SE. Ei varmaan kauas heittäny tuo Hipon arvio ;D
     
  10. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    Vs: Rossipelistä työkelekaksi

    menikös kaikki kytkyttimien rojutki vaihosa?ajattelin että olisko vinkkejä/osasia saaha summitista vähän terhakampi?
     
  11. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Vs: Rossipelistä työkelekaksi

    Kytkinhilppeet on varattu jo vesikelekkaan ;D Vakiot mulla on pelannu tuossa parhaiten. RemiXiltä kannattaa kans kysässä, sillä on itellä aika hyvissä sääjöissä se summitti.
     

Suosittele tätä sivua