Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Kimurantti, 17/12/11.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Ehkä voisivat tehdä siinä tapauksessa että saisivat pestyä kätensä vastuusta. Joku kun menee ja modailee kelkan lehden ohjeistuksen mukaan ja seuraavalla reissulla kopsahtaa niin siitä saa tarvittaessa ison riidan aikaiseksi. Tuollainen ohjeistus pitäisi tulla enempiki suoraan valmistajalta, tai sitten vaan pysytään harrastajien autotallinikseissä. Nuo yläpallomodit sun muut on vielä itelläki edessä, tuntui se tieto löytyvän tuolta Nytro-topiikista.
     
  2. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Ei tuu kauppoja. 8)
    Ja sehän on kautta aikojen todettu, että toiselle hyvät säädöt onkin toiselle aivan kaameet.
    Jotkut ajaa mukavan pehmeällä, toiset ihan kivireellä niin pitkälle kun jaksavat. ;)
     
  3. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Ihan vaan mielenkiinnosta, miksei?
     
  4. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Lähinnä takoitin, etten minä alkais mitään lehtijuttua tekemään tollasesta vanhasta resusta. Ajettukin jo yhden 2-t moottorin elämä. ;)
    Ja toisekseen, shimmikarttoja en luovuta, kun olen luvannut. Kolmanneksi, ei noi mun saadöt käy kun pienelle osalle Nytroilijoista.

    No niin, eikös tämän topicin voisi jo pistää bittiavaruuteen, kun aloittajakin säikähti ja meni sortumaan Lynkeröön. ;D
     
  5. mikada

    mikada Yamaha Sidewinder 2017

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    No ehdottomasti EI. Pitkästä aikaa taas joku topici, joka herättää edes vähän lämpöjä kelkkakeskusteluissa :D Kaiholla kaivaten niitä Jukan ja sinisen angstin topicia ;)
     
  6. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Eli sulla ei ole ihan suoraan Motormanin shimmit?
     
  7. wangel436

    wangel436 Nytro R-TX SE med ÖHLINS

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Eikös se tuolla ylempänä jo lukenut että Raivion viimeistelemät.... ;) Ja Petrin kelkkahan on pätkä ja sinulla puolipitkä niin eihän se senkään puolesta ole sama asia,vaikka simmitys sattuiskin oleen samanlainen. Mutta kuinkas on onkohan tuo kelkkasi nyt sitten kuitenkaan kovin nopea reitillä,kun simmaus ei olekkaan sama kuin "esikuvallasi jolla alusta pelaa" ;D ;D ;D
     
  8. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Hyi sinuakin!! Taas kiusaamassa pienempiään ;D ;D ;D

    Esalla olikin sun WP:t levällään pöydällä. Lainasin muutaman ohuen prikan lihamyllyyn ku se jumittaa silloin tällöin.Laitoin korialuslevyjä tilalle,tosin jouduin vähän päästämään niiden reunoista mirkelillä että mahtuvat putkeen mutta tuskin huomaat eroa ; D
     
  9. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Mulle riittää että pääsee lähelle sitä. Enkä yritäkään olla reittien nopein kuski.
     
  10. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Nyt repes:) ;D ;D
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    2x :D
     
  12. wangel436

    wangel436 Nytro R-TX SE med ÖHLINS

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    No silläkös se huolto tuntuukin kestävän,kun Saku lainas prikat iskarista ::) Ja sehän on hyvä vaan että vahvempia levyjä tulee pakkaan lisää,kun lisää jäykkyyttä niihin pumppuihin halusinkin ;)
    Vaikka tuskinpa minä sitä eroa huomaan, kun tuolla reitillä turraan menemään muitten jaloissa :-\ ja toisekseen minua ei ole sitä erikoista persettä(joka sillä Kummelin KyrpäJoosepilla oli!) että tuntisin onko muutosta tullut mihinkään suuntaan ;D ;D ;D
     
  13. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Tuohon srx:ään laittelin keväällä alustan joka oli ollut RS Venturessa ja oli kyllä pieksetty ihan huolella ja kuulemma huollettu iskareita myöten, sanompahan vaan jotta jos tuommosessa huollossa alustan käyttää niin ei ihme jos porsii, rasvailut oli jääny puoliväliin puslat oli kuulemma vaihdettu juuri, epätodenäköistä mielestäni koska liki kaikki puslat oli totaalisesti loppu, iskarit oli tosiaan huollettu, painetta oli etupukin iskariin laitettu tolkuttomasti ja takapukin iskari lotrasi, eli siellä oli tyhjiötä ja molempien iskarien öljyt oli täyttä mömmöö.
    Puslien vaihdon, takapukin korvakoiden hitsauksen ja liukujen vahvistamisen ja oikomisen jälkeen sekä iskarien huoltamisen jälkeen tuolla tuntuu kestävän hieman hullutellakin, omasta mielestä jopa jossainmäärin mukavanoloinen ja kantava tällähetkellä, etupukki on täysin vahvistamaton BB:n pukki, sen hommasin Koneveijareilta Kiteeltä, kiitokset Veinille vielä kerran.
     
  14. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Mä olen sitä sukupolvea joka luulee olevansa hyvin kova kuski kun saa särjettyä vehkeet, jos ei muuten niin tahallaan ;). Mä olen kaikenlisäksi paremman näköinen, lihaksikkaampi ja kaikin puolin hieman haluttavampi kuin sinä, niin itsetuntoni korkeus johtuu siitä ;D
     
  15. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Ei todellakaan "kärkipään" vauhtia, monet menee lujempaa. Ei vaan kestänyt ei ???
     
  16. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    niimpä niin ;) ;D ;D ;D
     
  17. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    SAA!

    Haluan näyttää, että pystyy Yamahallakin tekee samat mitä muilla merkeillä.. Ja varsinkin ku tuo menee jos ihan ristiin oikean touringin käyttötarkoituksen kanssa..
    Eli siis kävin eilen hyppii radalla ja "linkutelemassa" sekä vetää radan pattipätkää. Talla pohjassa vedettii hyppyihin vauhdit eli sillai miten kelkasta lähti!
    Alustahan pohjasi joka alastulossa ja nakkeli pateissa perää ku paluuvaimennus on ollut viime talvesta asti kokonaan pois, mutta eipä saanu "koni" ratsastajaa selästä ;D

    [​IMG]

    Patit vähä nakkelee miten sattuu.. ::)
    [​IMG]

    Ja kyllähä tuota hitusen yli 10 metriä lens.
    [​IMG]

    Kaikki Yammumiehet radalle!! ;D Kelkan kouluttaminen jatkuu joulun jälkeen,
     
  18. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    ^Hyvä meininki janzkalla! ;D
     
  19. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Se vissii meinaa lopuksi raiskata Venturan, nettimotossakin näkyy kuiten olevan...
    ;D
     
  20. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Saako Yamahasta reittirynkytykseen kestävää peliä

    Lunastukseen yrittää :-X jo joulu herneet nenään ;D
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua