Team Frosty 08/09 (Nytrosty)

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä frosty, 4/4/08.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kyllä, lämpövalo sytty reitillä ni se tarkottaa että kelkka kesäteloille, NYT.

    Tume, miks moinen ohjausviritys? Tulee vaan lisää väljistyviä niveliä. Epäilempä ettei se ajoasento tuolla niin paljoa paremmaksi muutu.
    Aikapaljon kaikkea mielenkiintoista tuossa sun kuvassa. Ei sulla ois lisää ja parempia kuvia?
     
  2. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    juu ,eiköhän vaihdeta lajia :)
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Joo, vahvasti alkaa olemaan sen aika.
    Itseasiassa kävin radan nurkilla jo pyörähtämässä, mutta siellä oli kauhee lauma jotain ihmeen päitsipyöriä.
    Ihmiset hurras kaljatölkit käsissään, mutta taisivat kuitenkin hurrailla niille pyörille, eikä mun kuvankauniille Raptorille ;D
     
  4. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    oliko heinolan mcrata missä kunnossa?
     
  5. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ihan hyvä se on pyörille, jos tykkää yhdessä urassa ajaa :D
    Mönkijällä sinne ei oikeen ole vielä asiaa.
     
  6. Tume68

    Tume68 -08 RTX Nytro ( R . I . P )

    Tänään tuli tehtyä lipat, suksi haukkasi pehmeälle, siitä lento tangon yli ja kelkka perässä täydet voltit minun yli.
    Telatunneli mutkalla kun myös eturunko, samoin muoviosia siellä ja täällä, taisi kausi olla siinä.. :(
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    olihan kasko? Onneks ei miehelle käyny pahemmin. Se on hyvä niinkauan ku rahalla selviää.
     
  8. Tume68

    Tume68 -08 RTX Nytro ( R . I . P )

    Kasko voimassa, aivotärähdys ja niskat jumissa ,siitä se alkaa valmistautuminen ensikauteen, saa vain nähdä minkä mallin ja merkin kanssa..
     
  9. wama

    wama AC ZL-500 -98

    Sinäkö siinä morjenstit, kun punaiselle Comanchella painoin Komostentietä?
     
  10. frosty

    frosty Well-Known Member

    Joo minähän se olin. Piti käydä kattelemassa miltä siellä näyttää.
    Aattelinkin että olitkohan foorumilaisia, mutta meinasin toista foorumia :D
     
  11. wama

    wama AC ZL-500 -98

    No ne oli laittaneet kelkkareitin poikki, joten piti mennä kömpijällä ihmettelemään touhua :p
     
  12. frosty

    frosty Well-Known Member

    Juu, minäkään en viitti enää tähtihovin kohdalta mennä yli, ni mönkijä on ainoa vaihtoehto tulla sinne kaupungin puolelle. Ja mitäs mukavatahan se kömpijälläkin suhata.
     
  13. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=2855.0

    Mitä se Frostynytrosty on menny tuolla vannomaan? ;)
     
  14. frosty

    frosty Well-Known Member

    "Valinnanvaraa sais olla hiukan enemmän markkinoilla, vaikka itse Cateissa pysynkin."

    Tuotako meinaat?
    Jos oot lukenut alusta asti tämän topiikin niin ymmärrät ehkä hivenen miksi sympatiat Catin suuntaan on kovin vähissä nykyjään. Catissa itessään mitään vikaa ole ja harmittaa miten asiat meni, mutta periaatteen vuoksi en rahojani halua sinne työntää.

    Toinen vallan suuri syy, vielä tuota edellistä suurempi syy merkin vaihtoon on juuri sama syy miksi yleensä merkkiä vaihdetaan...RAHA. Yamahaan vaihdolla oli suurempi hyöty minulle kuin jatkaa Cattien parissa. Ei siitä sen enempää.

    En enää viitsi asiaa perustella. Jotkut tietää kuinka asia on ja miksi. Muiden ei edes tarvii tietää.
    Nyt mennään Yamahoilla kesät talvet ja ihan sukkia myöten... ;)
     
  15. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    Joo oon lukenu ja ymmärrän, heitin vaan vitsillä ;) ;D
     
  16. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ei pitäs koskaan vannoa ajavansa aina samalla merkillä, mutta meneehän ne ihmiset naimisiinki... ;D
     
  17. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Eihän sitä pitäs.. Itehi mahtaa kohta olla kusessa ko aina sanonu että polaris se paras on... Ei kaikki ihmiset mene ;) ;D
     
  18. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Kiinnostiko sähköpostisätit ees jenkkilässä, miten hommassa kävi?
     
  19. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kiinnosti se sen verran että en ollut kuulemma ensimmäinen joka oli sinne asiasta ilmoittanut ja pahoittelivat puolestaan lähettämällä mulle college-paidan. :D Ihan hieno paita kyllä. Olivat kuulleet tapauksesta jo toista kautta ennen mun sähköpostia.
    Tehtaan päähän välit on kunnossa, ei siinä mitään. Varmasti vielä olen niiden kanssa tekemisissä jatkossakin. Suomen päässäkin vain yksi henkilö mokas mun kaupat Sumekon kanssa, ainakin niinkauan kuin kyseinen henkilö siellä puuhastaa. Eli jos Cattia vielä tulevaisuudessa tulee niin se laivataan suoraan jenkeistä tai haen sen Ruotsista.
     
  20. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: Team Frosty 08/09 (Nytrosty)

    Osia tässä tullut haalittua ympäri maailmaa. Pienenä esimerkkinä vaakasessio pakoputkiston osalta..
    (pahoittelen päärynäkännykän kuvanlaatua)

    [​IMG]
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua