Watercross Sodankylä 2007

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä T-Cat, 18/7/07.

  1. mutta kaks on parempi! ainaki minun mielestä. hiiooop! foorumilaiset vesikelkkailijat kumpi parempi kaks vai kolme ovaalissa??
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vaikka en oo kisaaja, niin sanon KOLME.
     
  3. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Tästä ei sitten tule mitään huutoäänestystä. Piste Se on se mitä johtokunta päättää. HEP, ei mitään jauhamista tuosta kiitos tässä topicissa, jos on tarvis niin perustakaa oma topic, kiitos.
     
  4. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    häntää pitävällä kuskilla ainaki on ohjelmaa siinä kahen kelekan peräaalloissa ja sikapatikossa, kuulemma :D
     
  5. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Se on Jokke kuullu taas jotaki perättömiä huhuja ;D
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Joo, Joni on kyllä oikeassa tuossa mutta tosiaan jos em asiasta on keskusteltavaa niin pls perustakaa vaikka oma topic, täällä jauhamalla se ei kyllä parane yhtään.
     
  7. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Jos käyt sunnuntaina hyppään kaverina kakkosen? Pittääkö se kelkatki ottaa, ei kai... :eek: (joo ei oteta, ei ainakaan mulla ole varaa)
     
  8. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    hmm... siis yöllä :eek: hulluha nä oot :D no eivaiskaan... saatan mä tehäkkin jos niikseen tulee
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Huh huh, 31 kuskia ilmoittautunut ennakkoon ja about 60 lähtöä, tulee kunnon kapinat!
     
  10. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    koitetaan hämmentää pakka sekasin ;D
     
  11. Ike

    Ike RossiMaksi

    Hämmennetään sen verran että meilläkin Sodankylässä puhallutetaan kuskit sitten katsastuksen yhteydessä. ;)

    Nollatoleranssi; jos viisari värähtää taikka kieltäytyy puhaltamasta, niin silloin ei aja. Eli jos jollakulla jano ennen kisoja niin juokoon jotain alkoholitonta. Ari Vatasen tyyliin.

    Ike
     
  12. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Toi hyvä homma... emme tiiä viel ollenkaan tullaanko paikalle öllöttämään
     
  13. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    joo...  see oon etu  ku      pollisilaitos on ihan vieressä...   ;D
     
  14. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Todella hieno homma sopis varmaan muillekin paikkakunnille. Kirkastais kummasti kelppailijoiden mainetta jos joku vaan moisesta ääntä pitäis paitsi jos kukaan ei pääse viivalle ;)

    ;D
     
  15. Ike

    Ike RossiMaksi

    Niin, tuossahan se on kylällä. Sopivan lähellä Nilimellan rantaa. Suorastaa heittää Pitkämäki kivellä. ;D

    Ike
     
  16. isokoo

    isokoo Well-Known Member

    Kisaamaan tullaan, kotikisoihin tottakai !!! Aapo poika 2 vee kin haluaisi ajaa, mut ei ainakaan vielä ole löytyny sopivaa luokkaa. Ovaalia se aiko vetää ku isä ei osaa, niin jonku on kuulemma pietettävä suvun kelekkamiesten mainetta yllä ;)
     
  17. tupla-x

    tupla-x Well-Known Member

    Niin ja kaiken lisäksi vielä tutkataan ;D
     
  18. Ike

    Ike RossiMaksi

    :eek: :eek:

    Niin Polizei että!

    ;D

    Ike
     
  19. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Tuo puhallutus on kyllä oikia homma, ninku siitä toisaallaki täälä ollu puhetta.
     
  20. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Jos Aapolle ei vielä löydy kanssa kilpailijoita niin tuokoon edes kaluston näytille, eikhään sitä jotain keksitä. Viivi 3 v sanoi että hänen (minun) Kittynen ei lähde vesille, hyvä niin ;)
     

Suosittele tätä sivua