Nyt on eka reissu takana Brutalilla. Ja ei ole mielipide kokonaisuutena muuttuna. Kyl tää on ainakin minun käyttööni juuri oikee kelkka. On tässä...
Ai niin joo. Miul oli oma poika ekaa kertaa mukana kelkkareissul Lapis. Hän tykästyi Sodankyään niin paljon, että aikoi ettiä akan tuolta ja...
Myö oltiin tuola Sodankylänkin kulmilla kelkkaileen. On kyllä mahtavaa, että siitä kirkonkylän ympäriltä on laitettu urat kuntoon. Kun sielä...
Nyt on Lapin reissu takana. Myö oltiin majoittumas Pyhätunturilla. Kävimme siitä lenkkei vähän sinne ja tänne. Mutta kyl tuol Sodankylän suunnilla...
No minä en ole kyllä insinööriä tai ambassarööriä nähnykkään. Mutta en minä kyllä ihan oikeasti tossa näe ongelmaa. Toki jos ajaa siis...
No en minä ainkaan ole noil omilla ajanut juuri muualla kuin metsässä :D Nyt pääajokkina on toi Brutal, mutta eipäs täs olla kovin pehmeisiin...
Kyl täs nyt etsitään ratkaisuu ongelmaa, jota ei kyl ole olemassa :D Vuodesta 2020 ajanut kelkoil, jois on noi susket. Ihan tasan kertaakaan ei...
No tämä on kyl ongelma, johon en ole koskaan ikinä törmännyt. Että suksi taittuu alaspäin? Ei ole kyllä tullu pieneen mieleenkään, että toi olis...
Höpsistä. Nyt on ollut vakuutusedustajalla lakikirja väärin päin kädes....
No mutta. Ei piä suomes alkaa moittiin MH:ta epätehokkaaksi firmaksi. Menis esimerkistä Elon Muskin ohjaamalle DOGELLE. Hyö kävi yhdes yössä...
Toki pitää muistaa, että uramaksuhan ei ole maksu uran kunnosapidosta, vaan maksu maastoliikenneluvasta. Ilman maksua olet laittomil teillä.
Juuri näin. Tää oli kyllä erinomaisesti hoksattu. Mutta näinhän sen nyt täytyy mennä. Ei tarvi enää kaskoa MH urilla.
On todella valitettavaa, että Metsähallitus on muuttumassa luonnonsuojeluorganisaatioksi, jonka pyrkimys on tasan ja tarkkaan kaikin keinoin tehdä...
Nyt huo muokkasi tuota uutista. Mutta ei se poista vieläkään sitä faktaa, että koko homma on laintulkinnan silmissä täysin ristiriidas....
900 ACE Turbo Brutal on pihas. Onhan toi kyllä makee kelkka. Tokihan kapee kelkka vähä kallistelee mutkissa, vaan ei toi kyl paha ole siinäkään...
Erottele nimet pilkuilla.