Oliko näissä että jos moottorilta on johtosarjan liitin irti niin tappokatkaisija ja sammutusnappi ohitetaan. En muista varmaksi.
Miten varioclean on pelannu? Alkaa punanen pohjapanssari olemaan musta...
Mangolonkero
Olen minä tullut sellaisen kanssa toimeen. Eihän se mikään premium ole mutta ei ollu paha hintakaan.
Ensimmäinen reissu ja päivä meni rattoisasti raivaushommissa, melko paljon puuta nutullaa. Onneksi ei ollu isompia.[ATTACH]
Kajaanissa oli paperilehti laatikossa oottelemassa.
Kyllä nämä taitavat olla juuri niitä varoituksia/kieltoja, että voi vapautua vastuusta JOS syntyy kaasuja, kipinöitä, vuotoja tai muita vaurioita...
Tämä olisi kyllä hyvä, mielellään Auttin suunnastakin pöläyttäisi Posiolla käymään kun on kotipuolessa käymässä.
Ajettiin Oulujärvi ympäri maaliskuun lopussa ja minusta tämä linjaosuus oli paras pätkä koko reissulla. Kajaanin pää oli lanattu vasta ja...
Mulla ne pyörät oli käännetty sisäpuolelle jo luovutettaessa, nyt tosiaan reservissä. Ihme muovia kun poksahtavat irti ehjänä.
-23 Xterrainissa oli käännetty edestä taaemmat telapyörät sisäpuolella ja molemmat lensi kuikkaan jo sisäänajon aikana. Joku siinä asennuksessa...
Bravo Jamahalla poltin 8 litraa tuota Snowpower Syntiä viime talvena ja Paavo selvisi siitä hengissä :D
Nyt on joku 600km rimpuiltu Leatt 6.5 päällä enkä kyllä keksi mitään negatiivista, menee päivä huomaamatta päällä. Melko jytäkät on rinta- ja...
Ensimmäinen päivä Leattilla takana ja melkein oli tarvettakin kun Xterrain pysähtyi betoniporsaaseen.:eek: En osaa valittaa mistään... vielä.
Leatt 6.5 rintasuoja tuli postista ja ainakin pirttitesteissä vaikuttaa hyvältä. Mahtuu hyvin takin alle vaikka selkä- ja rintasuojat on aika...
Erottele nimet pilkuilla.