-18 vuosimallissa on ainakin h13 polttimo. Koittanut metsästää joka paikasta tehokkaampia polttimoita, mutta toistaikseksi en oo löytäny ku jenkeistä.
Hankalampi tältä foorumilta on löytää ketjua missä et olisi vaahtoamassa aiheesta kuin aiheesta. Löydät varmaan siis ilman hakuakin.
Olisko sitä linkkiä antaa vaan suoraan? Itse en löytänyt kyllä tuollaista linjausta tai yleensä edes mitään linjausta missä käsiteltäisiin...
Mistä tällainen tieto on peräisin?
Vielä kun löytäis sopivia palikoita, että sais kengän vähän tukevammin kiinni. Nykyisellään on suht väljät isollekkin tossulle. Tyyliin:...
Näihinkin on johto päivittynyt nykyään. Ei oo ollu pakkasien kanssa ongelmia.
Kyllä ne toimii. Mietin itse aluksi että nää on varmaan rikki, mutta kaveri tilas muutamaa päivää myöhemmin samanlaiset ja yhtä huonosti ne toimii.
Saiskohan modattua jotenkin nuo lasit niin, että sitä nappia pitäis painaa 5 sekan välein? Ois huomattavasti kätevämpi. Itsellä on skidon...
Nuo menee paikalleen kun pulttaa vaan, jos haluaa lisää tukea: https://www.brppac.fi/pac/ski-doo/lisavarusteet/ajoergonomia/brp-860201510.html
Ei menny. Hyvä vaan että ei oo kaikki lähteny.
Kannattaa varmaan soittaa iskarihuoltoon jos tuntuu pahalta ajaa ot-muhos tai vaihtoehtoisesti mennä jäälle ajamaan. Tänään kävin ja oli just...
Mulle ainakin sanoi myyjä että ei tarvii käyttää 500km huollossa, mutta vähintään katso itse ketjun kireys ja muut tarkistukset. Lopuksi vielä...
Pari
Ainakin -17 etecissä on vaan sellainen T-haaroitin liittimillä millä virrat ryöstetään lisävirtapistokkeen ja valojen liittimistä. Pitäis kyllä...
Mihin saa maksaa?
Erottele nimet pilkuilla.