Cattien muutokset

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä frosty, 20/12/05.

  1. frosty

    frosty Well-Known Member

    Eli laittakaapa tänne listaa Arctic Cattiinne tehdyistä muutoksista.
    Mielellään myös kuvia, hintoja ja kokemuksia niistä.
    Ei haittaa oli se sitten vuotsolaiset tai 1,5 litrainen ilokaasukone. Kaikki käy.
     
  2. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Minu Kissi-Mirristä on poistettu kaikki varoitustarrat kuomusta ja telatunnelin takaa, Tuning ;D
     
  3. Bearcat-97

    Bearcat-97 Guest

    Mullaki on kaikki vakio tarrat poistettu. No poistin mie sitte vakio koneenki. Nii ja sen vakio alustanki. Sitte mie päätin poistaa ne vakio A-tukivarret ja kuomunki. Penkkikään ei vakiona miellyttany - poistin senkin. Nyt meinasin vielä sen vakio telatunnelinki poistaa, mutta mietin sitä vielä :) Ainiin - sarvet, jarrut ja pakinki oon poistanu :D

    Noh, tethän oletta mun kelkan jo nähneekki :)
    Tässä kuva kuiten, jos joku ei oo sattunu näkemään:
    http://beari.umpinen.com/kelkkailua/kausi%2004-05/bearcat%20small.html

    Riku, en oo vieläkään kerinny räpsiä kuvia Cougarista. Mutta mie otan tässä joku päivä, kunhan taas saan hallitukselta talliaikaa puhuttua ... :p
     
  4. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Minun F on aikas vakiokuosissa. Pari tuumaa korkeampi onhaustangon korotuspala, Käsisuojat... Iskarit shimmitetty, etujousiin 10ml öljyä progressiivisuuden lisäämiseksi, etupukkiin jäykempi jousi (öhlins). Kytkimeen vähän painavammat painot sekä jäykempi jousi. Variin uusi muuttuvakulmainen helix ja eri jousi. Matosta (35mm) on joka toinen maton harja viistetty. Ohjausraudoiksi vaihtuu kohta Jenkkien uusi rautamalli. Shaper, joka on muuten normaali rauta, mutta itse raudan runko on poikkileikkaukseltaan tiimalasin muotoinen ja siksi reitillä ja lumella pitää kuulemma paremmin + on 20% normaalia rautaa kevyempi...
     
  6. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Otikko pois myös tarran sieltä telatunnelin etuosasta? Siis sen tarran jossa lukee "älä laita päätäsi tänne kelkan liikkuessa" ;D
     
  7. sikapatti

    sikapatti 09 iq 600 r

    onko näissä uudemmissa tulikissoissa mitän erityisen heikkoa kohtaa johon kannattas reippaampaan ajoon rakentaa vahvikkeita? ite huomasin ainakin että kallistuksen vakaajien kiinnikkeet on aika heiveröiset
     
  8. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    SE merkki on vielä paikallaan, totta puhuen en tiennytkään siitä kun itse ei näe sitä kelkan keuliessa ;) Onhan mulla tuossa jotain pientä muutakin, pätkämallin tuplapenkki Muhkealla selkänojalla ja lämmitetyt kahvat paremmalle puoliskolle, alustaa simmattu ja jäykempiä jousia, Catin leveämmät muovisivakat, Pakotemp ja sen rinnalle tulossa Digatron, sähköstartti, helv..tin kova ääni ;D, voimansiirtoon ja konepuolelle kans jotain pientä ollut/tulossa. Tuohan taitaa olla Touring?
     
  9. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Itelläki on vielä melekosen vakio kunnossa... jotain pientä on ulkonäköön tullu niinku esim. ne mk-lehen voorumilta tutut ja ihmetteleyä herättäneet lampunsuojat :eek: ;D Ja krominen tuulilasi... Vielä olis tankoa tarkotus korottaa ja karhennusta astinlautoihin. Tuommonen se nyt on: [​IMG]
     
  10. Lääkäri

    Lääkäri Well-Known Member

    Tarviko vaijereita ja letkuja vaihtaa pidempiin ton korotuspalan takia? :eek:
     
  11. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ei tarvii, jos ei ole Diamond Drive malli, niiden jarruletkun kanssa voi tulla ongelmia. En ole varma kun omassani ei semmoista ole
     
  12. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Ei tarvitse, riittää ihan hyvin. Tosin, jos nyt ostaisin itse korotuspalaa, niin ostaisin vielä korkeamman, ainakin minulle (183 cm) sopisi vielä tuuma - pari korkeampi korotuspala...
     
  13. Lääkäri

    Lääkäri Well-Known Member

    Pari tuumaa korkeampi korotuspala tuli laitettua,jarruletkun pituus riitti vaikka tiukalle menikin.Kiitoksia kovasti hyvistä neuvoista.Kelkka on F6-05. ;D
     
  14. CAT F6

    CAT F6 Guest

    Terve!
    Juu eli tämmöiset vahvikkeet tuli tehtyä tuohon takarunkoon. Tilasin myös nuo -05:sen pidemmät astinlautatuet!

    [​IMG]
    [​IMG]

    Niin juu tuli sit vielä tälläinen laitettua, saa nähä minkälainen on ajella mut luulis ainakin olevan pitoa. Harjan korkeus 45mm.

    [​IMG]

    No niin tuli vielä laitettua nuo wisecon männät tuonne moottoriin, katotaan kulkeeko herkemmin.

    Kiitos Frostylle Neuvoista ja vinkeistä :)
     
  15. frosty

    frosty Well-Known Member

    Eipä kestä. ;D

    Hyvältä näyttää. Itsellä on tuo telan vaihto myös edessä, kun jostain löytyis tuo snopron tela sopivan hintaan.
     
  16. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kertokaanhan sitten kommentteja, miten tuollainen matto toimii normaalilla reitillä. Pehmeällä reitillä pitoa on varmasti mukavasti, mutta miten kova reitti ja mutkat? Olen harkinnut seuraavaan kelkkaan myös piikkejä.
     
  17. CAT F6

    CAT F6 Guest

    Hyvin tuo matto tosiaankin pitää, menee tuolla lumella ja sohjoisessa järven jäällä tosi makeesti. Reitti kokemuksia en pysty vielä kunnolla teille tänne kertomaan koska olen tässä toipilaana auto onnettomuuden takia mm. kämmen luut meni poikki, pää sai kovia iskuja, kylkiluita katkesi ja tikattavaakin tuli. Mut toivottavasti tässä vielä tänä talvena pääsee oikein kunnolla ajamaan.
     
  18. frosty

    frosty Well-Known Member

    Se Catin 35 mm:n matto tuntui paremmalta reitillä ainakin täällä etelässä kuin snopron 45 millinen. Se on jo hiukan karkea reitille jos siellä on kova pohja. Jos on pehmeetä, silloin se 45:nen on mainio. Sivuluisuja sillä on turha hakea, tuulilasi ei oikein tykkää. ;D
     
  19. zmpy

    zmpy Well-Known Member

  20. CAT F6

    CAT F6 Guest

    Tämmöinen on nyt tuolla takapukin yläkiinnityksen välitappina. Eli alumiininen vaihtui pois, ja tilalle terästanko. Tuppaa tuo alumiinitanko vääntymään. Ihan vain turvaksi tälläinen, ettei nyt tuon takia tuonne reitinvarteen jäis :)

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua