Cattien muutokset

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä frosty, 20/12/05.

  1. svart

    svart kelkaton

    SLP:n Powder Pro sukset ja astinlauta karhennukset löytyy, ja pohja- sekä poski panssarit tulee ekahuollossa kinni, niin siinäpä mutokset näin aluksi. Voi olla että vaihtuu toi etupukin jousi vielä huollossa, kunhan tässä vielä ajelee hieman kilsoja lisää ja saa tuntumaa kelkkaan oikeesti ja alustaan.
     
  2. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Kuvaa kehiin!!!
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Par kuvaa uusista tarroista. Taikurin osoite löytyy alhaalta. ;D

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Paljo oot tähän mennessä maksanu nuista kaikista tarroista? Katoin hintoja ja oli mun mielestä kyllä melekosen kallita :eek:
     
  5. frosty

    frosty Well-Known Member

    Noo kaikki on suhteellista... ;D Mulla on sellainen sopimus niiden kanssa. Plussana tulee noita tarroja aina sillon tällöin. ;)
     
  6. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Jaa mainos mieheks ruvennu ;) Kysyppä haluaisko ne semmosta punastaki kattia mainostamaan. Voin kyl heti iskee osotteen tohon allekirjotukseen ::) ;D
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Mä teen niillle testi hommia muista tuotteista jotka tulee markkinoille myöhemmin. Muuttelen niitä myös tarpeen mukaan.
    Sitten on kaikenlaista muuta pientä.
     
  8. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Ok.
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Hyvä että sulla ei lue se "Elite" siellä alapohjassa. Oon tässä saanut selitellä kavereille että ei se Catti silti ole kelkkojen mosse vaikka Elite lukeekin kelkassa ;D
     
  10. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ei lue "Elite" ei ;D

    Tässäpä pari virallisempaa kuvaa.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Tuohon vielä mustat tai vihreet lampunsuojat niin bueno!
     
  12. frosty

    frosty Well-Known Member

    Mustat peitelevyt tarvittaessa valojen tilalle.
     
  13. CAT F6

    CAT F6 Guest

    Terve!
    Nyt olis sitten tehty viimeinen päivitys tuohon takarunkoon.

    Ja tästä lähdettiin.

    [​IMG]

    Ja noin vanha vahvike onkin jo irti.

    [​IMG] [​IMG]

    Ja tässä on sit vanha vahvike uuden vieressä.

    [​IMG]

    Tässä sitten uudet telatunnelin vahvikkeet asennettuna.

    [​IMG] [​IMG]

    Toivottavasti nyt tuo takarunko kestää kasassa ;D
     
  14. frosty

    frosty Well-Known Member

    Eiköhän se nyt kestä. Hyvältä näyttää.
     
  15. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Mulla nyt oikeestaan ei kovin kummosia oo. Mattamustaks maalattu kuomu omilla cromi teippauksilla, telastossa wp:n iskarit sorvatuilla/vahvemmilla akseleilla, F5 keulimisenesto palikat, paikallaan on vakio 45mm matto, mutta tallissa ois myös uusi (20min) ajettu 38mm matto (joka on myös myynnissä) C&A pro sukset katin vakio lenkeillä ja jarlan racing raudoilla (ite tehty kiinnitykset), eturunko on vahvistettu, korotuspalaa kiilloitettu, vakio tarrat poistettu ja osia vaihettu pelkästään tälle talvee reipas kottikärryllinen... siinäpä mitä nyt tulee mieleen...
     
  16. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Herätellääns tämäki topitsi nyt taasen eloon. Ois mielenkiintoista tietää mitä ootte muuttaneet tai tulette muuttamaan nuista twinspar runkosista käkkylöistä että saatte ne hanskaan sopiviksi.

    Toki laitelkaahan muistakin kateista nuita muutoksia esille!
     
  17. yammupoika

    yammupoika Guest

    isän bearcat 570:seen on ilmestyny pientä tyyningiä... tenolaiset sukset,403pitkä 41 leveä ja 51mm harjalla varustettu tela... välitykset vaihdettu pienempiin ja kytkinjousta tiukennettu... koko paketin hinta on noin 1000 eukkoa ja alkaa kulkea ummella!
     
  18. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kerron sulle heti kun saan sellasen hankittua. :D
     
  19. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Loistavaa ;) ;D
     
  20. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Entäpä löytyykö kuvajaisia vanhan F:n ohjauksen muutoksesta RF tyyppiseksi, eli SnoPro suuntaan. Ei tarttis ehken säveltää ihan kokonaan itse..
     

Suosittele tätä sivua