Lynx Racing 440 -05

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä UniCorn, 7/10/08.

  1. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    juu kiitos vastauksesta. 0.6mm tilasin sinne kun ei tuolla wisecon tiivisteellä kyllä uskalla kasata...olisko se n.0.2mm paksu. :eek:
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Wisecon tiiviste on mun mielestä 0.5 paksu
     
  3. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    juu olit oikeassa näytti vain ohuemmalta kuin tuo turvonnut 0.4 vanha tiiviste. onko kukaan ajellut tuolla 0.5mm tiivisteellä ihan pumppu bensalla?
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Meitsi o, mutta mulla oli Doo
     
  5. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    mikäs näissä nyt on vakio välitys? ::) jotkut sanoo 21-45 ja toiset 20-45...
     
  6. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    21-45 räjäytyskuvien mukaan.
     
  7. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    juu, mulla on 20 ratas...

    edit: niiin mistä muuten löytyy räjäytyskuvat tähän raveen? yrittänyt etsiä, mutta ei tahdo löytyä millään.
     
  8. UniCorn

    UniCorn 600RR

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Täällä samassa osiossa on tommonen topic kun "Varaosien hankinnasta ja Lynxien RÄJÄYTYSKUVISTA".
    Sieltä löytyy räjäytyskuvat :)

    Oisin laittanu linkin, mutta just tällä hetkellä se ei ainakaan mulla toimi :D
     
  9. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    olen tuon topicin löytäny ja selannu läpi mutta ei aukee muut kuin vanhempien lynxien sivut...
     
  10. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    http://epc.brp.com/default.aspx?brands=lynx&lang=E

    Toi kyllä toimii, ainaki äsken kun kokeilin. Siittä klikkaat suoraan vaan view jne, ei tartte alkaa kirjotteleen mitään mailiosotteita.
     
  11. hidas

    hidas Boonboonpiipdokkeri

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Hei!! Kun kausi lähenee, vehkeitä värkkäilään ja huolletaan tulevia koitoksia kohti ni NIIN onko se näissäkin koneissa se kestovaseliini siellä laakereitten välissä kampuran kytkimen puoleisessa päässä?? Nim.merkillä. Perushuolto menossa ;)
     
  12. A3ttu

    A3ttu lynx 250/377.

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    monessako tonnissa on normaalisti teillä kierrokset ku kelkka lähtee liikkeelle?
     
  13. ile89

    ile89 ski-doo rs -13

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    mulla jossain 5500 kiekan kohilla
     
  14. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    5000
     
  15. JOKO

    JOKO Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Eli, catteja ollut aina ennen ja muita merkkejä ei ole tullut räpellettyä niin kaipaisin vähän vinkkejä moiseen kapistukseen.
    Eli vuosimalli -05, päivitykset tehty(vahvistettu runko, tukivarret jne.), sukset vaihdettu ja alusta juuri huollettu. ajettu 3,5tkm ja yks kisa. Varastossa on alkuperäiseen pakettiin kuuluvat männät tiivisteineen jotka ajattelin vaihtaa kevään ajoissa vielä...

    Lähinnä kaipaan tietoa erityistä tarkkailua vaativista kohteista (esim. catin rungon murtumat). MInkäkokoisia suuttimia saa suunnitella hankkivansa ja muuta tuohon liittyvää. En ole tosiaan ekaa kertaa kelkkailemassa mutta eka lynxi täällä, joten kaikkea ei voi tietää. Ajoni on reipasta reittiköröttelyä ja yli 15 asteen pakkasella tulee harvemmin ajettua. Ja tietysti saa haukkua koko laitteen pystyyn mutta tuntui varsin käteen sopivalta laitteelta minulle!
     
  16. JOKO

    JOKO Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Lueskelin tuota suutinjumppaa niin onko nyt toimivaksi todettu ratkaisu laittaa pääsuuttimiksi 310 ja tyhjäkäyntisuuttimiksi 22,5?? Ajoni on sekalaista reittiajoa ja melkeinpä aina nollan ja miinus kymmenen pakkasen välillä. Ja kelkkahan on r-evo 440 -05, johon ilmanotto päivitetty. Tahtoo viedä köröttelyssä tulpat nopeasti ja tuntuu muutenkin käyvän rikkaalla, suuttimia en ole ehtinyt katsoa mutta luulisin että on vakiot. Samalla sitten heittäs sinne suoraan passelin kokoiset kun kaasarit avaa ja puhdistaa.
     
  17. jeppis

    jeppis Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    itellä 330 suuttimet ja laskin neulaa pykälän, niin loppui tulppien syöminen. tai ainakin väheni. 200km takana ilman tulppaongelmia pakkasta 0-10 astetta. tyhjäkäynti kannattanee kuulemma pitää aika korkealla +2000rpm? näin kuulin paikalliselta jälleenmyyjältä joka on roplannut kisakelkkoja. Onko näihin jostain saatavilla astinlautavahvikkeita, vai onko porukka vain soveltanut yleismallisista?
     
  18. JOKO

    JOKO Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    Mulla oli paikoillaan 340 suuttimet, laitoin sitten tilalle 330 suuttimet ja tyhjäkäyntisuuttimet jäi vielä vakioiksi. Ilmaruuvi oli vain puolikierrosta auki, avasin sitä 1½ kierrosta ja sitt tosiaan nuo kymppiä pienemmät pääsuuttimet ja neulat jätin keskiasentoon. Nyt pelaa melko hyvin ja tulppia ei ole enää mennyt, ajettu n.300km. Pitää vielä katsoa miltä tulpat näyttää ja tutkia onko vielä varaa pienentää suuttimia. Ajokelit on ollu siellä 5-12 asteen pakkasen välillä.
     
  19. A3ttu

    A3ttu lynx 250/377.

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    itellä loppu tulppien meno kokonaan ku laitoin 22.5 tyhjärit. alle -10 asteen pakkasilla oon pitäny 320 suuttimia ja yli -10 330.
     
  20. jeppis

    jeppis Well-Known Member

    Vs: Lynx Racing 440 -05

    millaisia ilmaottopäivityksiä porukalla näissä kamppeissa on? itellä kun puuterissa ajellessa vetää ensimmäisen imuboksin "muovivaahdon" tukkoon ja sit alkaa rötääminen. ja mistähän tuota muovivaahtoa saisi hommattua?
     

Suosittele tätä sivua