Polaris 550 IQ Shift

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Mara**, 6/10/08.

  1. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Ääh kuitenkin kusettanu suoraan silimään ::) No ei vaiteskaan. ;D Mut niitä kuvia tänne....
     
  2. Mara**

    Mara** Lynx Rave, Ski-Doo MXZ

    joo , lainasin kameraani kaverille ja ei oo vieläkään palauttanu ... loppu viikosta sitte laitan kuvii ... kuhan kameran saan :p
     
  3. Mara**

    Mara** Lynx Rave, Ski-Doo MXZ

    suuttimet on vakiot ja välejä on tihentäny joten voi olla että vakio väleillä menee sit lujempaa :p kaasuttimen neulaa on säädetty ja variaattorii jotta paremppi ylös ja alas vaihto :)
     
  4. Hespe

    Hespe #103

    Varmasti aivan kelpo peli, eikä niitä kisoja pelkästään kuluilla voiteta  ;). Jos voitettais, niin minä ainakin ajaisin vanhalla SRV:llä. Suurin tekijä on ollut ja tulee olemaan tangon ja penkin välissä, siksi minä en pärjääkkään  :p...
     
  5. Mara**

    Mara** Lynx Rave, Ski-Doo MXZ

    näinhän se menee  :) tietääkö kukaan muute mistä sais halvalla ohjaustangon J-koukkuja??  :p
     
  6. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    Mikä on halpa? Ite ainaki tarvikkeesta täältä roista ostin, en muista nyt hintaa, oisko ollu 20e. En tiiä sitte onko halpa :D
     
  7. EduX

    EduX 146" 9R

    No huhhuh jos tosiaan syö muka alle 20l/100km.. Mulla edellinen kelkka 550 Rmk -06 söi vähintään 30 litraa sataselle aina yleensä enemmän..
     
  8. proxfan

    proxfan PROXR 440,

    jos pitää halvalla saada, niin ei muutaku mettään ettiin sopivia puunoksia ;D
    Vauhtikampehan noita siellä roissa myy. ja eihän se tankokaan jossa oli valmiina käyrät päät, alrightin kataloogis paljo maksanu.
     
  9. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    No on kyllä ollut pahasti vikkaa jossain :eek: ??? Mulla oli sama peli ja pääsin HELPOSTI sillä alle 20 kulutuksen. Yleensä pyöri 18-25 litran välillä.
     
  10. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    550 koneissaha on ollu eroja idästä länteen, hyvä jos ovat saaneet kulutusta aisoihin taas jällleen kerran..
    veikkaan että ei silti varmaan alta 20l/100km mene ja jos menee nii hitusen, ei tää silti mikään ruiskupeli oo ja pollet kautta aikain ollu kovia syömään  :-X
     
  11. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Eikä ole mitään järkeä etes yrittää ajella säästeliäästi puhallinkoneella...sillä kun muutaman järven selän tasakaasulla pörryyttää niiin voi olla männillä ahasta.
     
  12. Mara**

    Mara** Lynx Rave, Ski-Doo MXZ

    kun sisäänajot oon saanut ajettua nii luulis kulutuksen nousevan 20-25L/100Km :p tähän asti oon ajanu 190km , tosin en koskaan tankkaa kelkkaa edes puoleen tankkiin , jotta olisi mahdolissimän keviä :p joten voihan toiki vaikuttaa kulutukseen :) luulis ainaki ::)
     
  13. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    No tokkopa muutama litra bentsiiniä painaa nii paljoa että vaikuttais kulutukseen. Ja eikös sulla ollu 38m matto, senhän pitäis lisätä kulutusta ku karkeampi?
    Miten tuota sisäänajoa ajat? Mulla vei ainaski sisäänajoa supersportilla ku ajo männänvaihon jälkeen nii ihan samanverran ku ylleensäki. Vaihtelevalla kaasulla jne.
     
  14. EduX

    EduX 146" 9R

    Joo ja kyllä varmaa pitää tasasesti turrata menemää et niin alas saa kulutuksen.. Tai sit niissä vaan on eroja
     
  15. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    Eikä varmaan meinaan tykkää tasasesti surraamisesta. Sanoo poks.
     
  16. EduX

    EduX 146" 9R

    Nimenomaan ::) ;D
     
  17. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    Notta jos tasasesti surraa sen takia että veis vähempi tuota elämännestettä, enkä tarkota ööliä, niin kalliimmaksi tullee mäntien muodossa. Mutta ohan tuosa takkuu. ???
     
  18. EduX

    EduX 146" 9R

    Kaippa niissä jonkinmoinen takuukin löytyy, en muista kuinka pitkä... Ja jos tasasesti surraa sen takia että ei tule bensakuluja ni sitten voi kyllä lopettaa koko harrastuksen ;D
     
  19. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    Nimenommaan :D
     
  20. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    Liikkeestä ostettaessa 2v takuu alkaa rullaamaan
     

Suosittele tätä sivua