SUURI Arctic Cat huoltokutsu! F-catit ja Sabercatit 03´-06´

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 26/4/06.

  1. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    52,000 kelkkaa käsittävä huoltokutsu julkistettiin!
    Syynä bensatankkien kestämättömyys ja vuodot. Taitaa tulla Catille kalliiksi mutta hienoa että kuitenkin hoitavat asian!

    http://www.startribune.com/531/story/394349.html
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Huomatkaa ettei tuo kosketa 03 EFI malleja. Eli sellaisen omistajat voivat olla huoleti.
     
  3. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    onkos tämä ny varmaan totta.. jälleenmyyjä väitti et tää on lepakko..... ???
     
  4. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Kyllä tuo ainakin useammastakinpaikasta löytyy:

    http://www.maximumsled.com/maximumsled/snowmobile/articles_layout.asp?articleid=856&zoneid=1

    http://www.snowgoer.com/output.cfm?id=1093825

    En taas yhtään ihmettele tuota jälleenmyyjän juttua. Aika huonosti tuntuu aina täällä päässä olevan nuo myyjät perillä asioista mitä rapakon takana tapahtuu. Ja eikä nuo recallit aina tunnu tänne saakka eksyvän kuten kuuluisi...
     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Juu, ja tuo tuntuu koskevan kaikkia merkkejä, osin maahantuojiakin myöten. Nytkin kun etsin uutta kelkkaa itselleni, oli tietänättömyys valtavaa jälleenmyyjien ja jopa maahantuojienkin keskuudesa, tai sitten vain koetettiin vetää nenästä...
     
  6. frosty

    frosty Well-Known Member

    Tämä tankkien murtuminenhan ei ole mikään uusi asia ja osa kelkoista onkin jo käynyt takuussa asian tiimoilta.
     
  7. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    vielähän tuo munki zr oottaa tankkia...tilattu siinä helmikuun alussa..mutta eipä tuota koko kelekkaakaan oo vielä kotiin tullu :mad:
     
  8. YT

    YT Well-Known Member

    Ne yrittää vaan välttää sen tankkienvaihdon täällä suomessa olemalla hiljaa. Internetin aikakaudella se ei onnistu.

    Tämä tiedote on ihan amerikan virallisen viranomaisen sivulla.
    http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml06/06547.html
     
  9. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Hehee.. Nyt tais tulla monen Kattikauppiaan vihat mun niskaan ;)
     
  10. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Soittelin tänään Sumekoon, olivat kyllä tietoisia asiasta.
    Sanoivat, että ensin pitää saada tänne takapajulaan ne uudet tankit sitten yrittävät jälleenmyyjien
    kautta ruveta purkamaan tuota vaihtorumbaa..

    Toivottavasti eivät venytä sitä ensi talveen saakka.

    BTW, kelläs muulla on tankki täynnä?? ;D ???

    Mikko
     
  11. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Mulla... Ja tankissa vielä se "seisonta" aine ettei tartte kesällä kelkkaa käyttää... Pitääpä porista paikallisen kauppiaan kans tosta.
     
  12. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Niin on minullakin. Mutta, minä en kyllä ala raahaamaan tuota kelkkaa mihinkään pajalle, viekööt seuraava jos kiinnostaa. Matka on liian pitkä.
     
  13. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    No jokos on joku vienyt kelkan huollettavaksi, nythän tota on hyvää aikaa koko kesä.
     
  14. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    En ainakaan itse ole vielä hötkyillyt tuon vaihdon kanssa.
    Lupasivat muutenkin Sumekosta ilmoitella kun vaihtyöt huolloilla ympäriämpäri suomea alkavat.

    Saapas nähdä miten huollot toimivat tuon vaihdon osalta.
    Toisaalta, kun vaihtavat, on varmaankin huollostakin kiinni kuinka käsittelevät tankissa olevan polttoaineen..
    Toiset saattavat "hävittää" (lue: käyttää myymälän puolella koeajopyöriin tms.) vanhan bensan. Toiset saattavat jopa laittaa saman aineen takaisin.
    Minulla ainakin stabilointilitku tankissa ja tankki miltei täysi, eihän ole kyse kuin muutamasta kympistä, mutta kuitenkin.
    Tosimies siis lappoaa bensan pois ennen huoltoon viemistä.. ;)

    Kun silloin Sumekoon soittelin tuon johdosta, sanoin, että hoitaisivat asian näin kesäaikana.
    Toisaalta, mitäs nyt yhden matti meikäläisen sanominen auttaa..
    Sanoivat vaan, että ensin pitää saada ne uudet tankit tänne suomeen.

    Jäämme siis odottamaan..

    Mikko
     
  15. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Nooooh, onkos vielä kuulunut mitään..? ::)
     
  16. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    kyllä ne kaverille oli jotai maininneet kärkkäisellä tuosta jo
     
  17. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Dodi, hyvä että on asiat alkanu hoitumaan. :)
     
  18. JVRE800

    JVRE800 LYNX RE 800R E-TEC

    Onko tästä kuulunut mitään. Täytyypä huomenissa soittaa valtuutetulle huoltajalle. Onko kyseessä siis tankin halkeaminen vai mikä vika?
     
  19. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Jos oikein muistelen niin tankki alkaa halkeamaan saumasta, jostain siitä suuaukon läheltä..
    Korjatkoon kattimiehet jos olen väärässä.. ::)
     
  20. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Kyllä Sumekon mukaan takaisinkutsu"kampanjat" ovat jo voimassa.
    Minä sain Sumekosta ohjeen varata ajan huoltoliikkeeseen jotta liike kerkeää tilaamaan osat valmiiksi.
    Kannattanee siis ottaa yhteyttä suoraan valtuutettuun Cat huoltoon ja tiedustella asiaa.

    Itse vien oman kelkan ensiviikolla huoltoon, vaihtanevat tankin ja tuon ohjauksen "käikäleen".

    Mikko
     

Suosittele tätä sivua