Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

Keskustelun 'Minkä kelkan ostaisin?' on aloittanut käyttäjä tunppi, 24/1/15.

  1. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Jos sulla on 12V akku/virta lähde, niin kokeile saatko takavalon ja jarruvalon toimimaan. Samalla näkkee kumpi piuha on jarrulle ja takavalolle. Ei pitäs kelkan oma sähköjärjestelmä on ranttu.
     
  2. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Onko vielä selvinnyt?
     
  3. tunppi

    tunppi Polaris 700 Pro X -03 - Polaris XCR 600 -95

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Ei oo oikeestaan nyt muutaman päivään ehtiny kelkkaan uhrata ajatustakaan kun on pintaremppa menossa talossa :p Tuon lampun kans kävi semmonen hieno homma, että tilasin sen ebaysta, makso muutaman punnan. Heti ku olin tilannut niin aukasin tietokonepöydän laatikon ja se oli jo siellä ;D äärimmäisen nopea toimitus. Eli omistin siis jo valmiiksi tuommosen lampun minkä tilasin. Kytkimen uusi vakiojousikin ois nyt oottelemassa ojanraudassa kun ehtis hakea.
     
  4. tunppi

    tunppi Polaris 700 Pro X -03 - Polaris XCR 600 -95

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Nyt kävi näin että alustavasti (vaihto)kaupat lyöty lukkoon. En kerro mihin tai mikä kun kuitenki murskaatte minun unelmat ja sanotte että ei kannata ;D ;D katotaan sitte sitä kannattavuutta jos kaupat syntyy. Vihjastakoon nyt että vähän vanhempaa ja "vähän" enemmän tehoa ;)
     
  5. tunppi

    tunppi Polaris 700 Pro X -03 - Polaris XCR 600 -95

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Nyt erityisen nopeasti tietäjiltä vastauksia, oon siis vaihattelemassa skiidoa pois, ja tämä henkilö jolla kelkka on kokeilussa soitteli että polttaa kaikkia vikavaloja ja trippimittarissa koodi 9-9 Ettei nyt kaupat kaatus tähän niin mitä tuosta voi etänä sanoa? Ainoa sähköosa mihin oon koskenu on tuo takalamppu, joka on nytkin liittimestä irti. Oon kuitenkin ajanu ilmankin lamppua ja on toiminut. Etuvalot oli hävinneet myös... Jos joku tietää jotakin niin olen erittäin kiitoollinen!
     
  6. jam

    jam BRP 2020

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Muistelisin että itellä oli joskus samanlainen kelkka ja siitä oli menny jännitteensäädin ja herjas 9-9....
     
  7. tunppi

    tunppi Polaris 700 Pro X -03 - Polaris XCR 600 -95

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Tuossa kun ei ruiskua oo niin voiko sillä ajaa jos jännitteensäädin on sökö?
     
  8. Mik4--

    Mik4-- Freeride 146"

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Eiköhän tuo 9-9 meinaa vaan vetopyöriä ja kuuluu asiaan. Jos jännitteensäädin on mennyt voi tulla aika kovia jännitteitä ja sähkölaitteet ei tästä kauheena tykkää.
     
  9. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Voi ajaa mutta polttimot ei kestä.
     
  10. tunppi

    tunppi Polaris 700 Pro X -03 - Polaris XCR 600 -95

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Käväsin hakemassa ojanraudasta uuden säätimen (originelli kolmijohtonen) ja toimitin sen kelkan ostattelijalle. Kyllä se ihan ajamalla liikku, mutta valot oli tosiaan pimiänä. Nyt pitää toivoa tosissaankin että vika on siinä säätimessä eikä jossain muualla..
     
  11. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Siinä se on, niitä menee.
     
  12. tunppi

    tunppi Polaris 700 Pro X -03 - Polaris XCR 600 -95

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Vika oli säätimessä (huh) ja tuli kuntoon. Nyt katotaan vielä sunnuntaihin asti että päästäänkö vaihattelemaan kelkkoja.
     
  13. tunppi

    tunppi Polaris 700 Pro X -03 - Polaris XCR 600 -95

    Vs: Vaihtaako kelkkaa vai päivittääkö nykyistä..

    Noniin, tämä homma ratkesi vaihdon kannalle. Eli pihalla seisoo Polaris ProX 700 -03 ;D sopivalleen meni Summitti vaihossa kun sille oli pollen myyjällä tarvetta keveyden ja helpon käsiteltävyyden takia. Polleen on vaihdettu männät n. 500km sitten, ja pari viime talvea se on ollut todella vähäisellä ajolla. Huutaa aika isoa remonttia, oikeastaan kaikki muu pitää käydä läpi runkoa myöten, paitsi raakamoottori saa pysyä nipussa. Pikaisen testiajopäivän jälkeen tuntuu että koneessa kyllä on löylyä kun yläkierroksille pääsee, mutta tahtoo röpöttää ja toinen kaasari tulvii. Jonkulaista projektitopicciakin voi ehkä jossakin vaiheessa alkaa syntymään.
     

Suosittele tätä sivua