Siltä varalta että virpan alueella siirtymiä harrastava(t) lukee tätä... Vähän järkeä päähän noilla teillä ajaessa perkele.. Mua ei haittaa...
Ei pitäisi -12 mallissa juurikaan tuota vikaa olla mun mielestä. Onkohan vakio simmit iskareissa? Suksien haritus ok? Ne esijännitykset...
Remmi mahtuu tuohon pidikkeeseen pystyyn kun laittaa hammastuksen sisäkkäin pidikkeen kohdalta. Asettuu siten ehkä paremmin. Takapukin iskari...
Enon vene ainakin ja Korteniemelläki joskus ollut
Vs: Kaasukättä särkee julmetusti ajaessa. Itse lähtisin myös kokeilemaan paremman asennon hakua käsille. Löysää vaikka kaasukahvan ruuvi ja...
Vs: LYNX 2017 Voihan siitä takuusta varmaan kieltäytyä jos tuntuu että se on huono juttu :) Taitaa olla ihan kaikissa kamppeissa takuuehto, että...
Vs: LYNX 2017 No nyt taisi hinnoittelu korjaantua. Tuntuikin liian hyvältä että RE Xtrimin saisi 12tonnilla :)
Vs: Kuinka estää telastosta lentävän lumen tulon penkille? Ei se oo pelkästään se. Ikävä ku penkki on jatkuvasti liukas lumesta ja astinlaudatkin...
Vs: Rovaniemen ympäristö Ranuan suuntaan paras lähteä jos joki ei ole jäässä. Eli niinku vasemmalle kun tuut sinne alas suolle ja reitille :)...
Vs: Rovaniemen ympäristö Ite aloittelin joku vuosi sitten ajokauden Tuhnajasta. Tuhnajajärven pohjoispuolelle pääse tietä pitkin reitin varteen....
Vs: Xtrim (SC600, SC800) 2009- Otappa kuva alustasta. Eihän takapukin linkku ole väärässä asennossa iskareiden asennuksen jälkeen..
Vs: 600 vai 800 e-tec 800 jos on takuupeli. Muuten 600 :)
Vs: Lynx 600 RE e-tec 2012 iskarisäädöt? Nuo tehtaan pikasäädöt on tainneet olla samat jo pitkään. Ruuvaile ne ja esijännitykset niinkuin tuolla...
Vs: Rovaniemen ympäristö Pitkästä aikaa pääsi kelkan sarviin ja kyllähän tuo edelleen hymyilyttää. Jos tasaisesta tykkää, niin ranuan reitti oli...
Vs: Pitkälle reissulle (LPR-Kuusamo) Tämä pimeässä ajaminen jännä juttu. Itse tykkään enempi ajaa pimeässä. Ainakin tutuilla seuduilla. Näkee...
Erottele nimet pilkuilla.