ÄRRRÄ:n talli, RXL-päivityksiä sivulta 35

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä ÄRRRÄ, 15/4/09.

  1. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tulossa

    kai se lisähengitystä koneelle, samanmoinen on 500 EFIssä
     
  2. Rensu

    Rensu Polaris RXL

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tulossa

    Tarkoitat letkua mikä imee jarrupölyt suoraan moottoriin?

    Jostain muistin syövereistä löytyy muistikuva, että alkuperäisessä 3-pyttysen imuäänenvaimentimessa sitä ei ollu ja oikean puoleisin sylinteri ois saanu vähemmän ilmaa kuin muut. Olis sitten korjattu lisäämällä reikä ja letku seuraaviin vuosimalleihin.
     
  3. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tulossa

    Voishan tuo paikkansa pitää, se ilmanottoaukkohan ei oo keskellä. Ite tosin kuvitellu että sillä on tarkotus kiskoa äänenvaimentimen luota lämmennyttä ilmaa ja sitä kautta ehkäistä jäätymistä. Tiedä sit kuinka se auttas vasemmalle puolen.
     
  4. L4t3

    L4t3 AC CF/M 800 141" -11

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tulossa

    Ok, kiitosta vaan tiedosta. Sillä vaan kysyin kun ainakin joistain yksilöistä se letku on omistajan toimesta poistettu kokonaan ja ainakaan myöhemmissä kaasaritriploissa sitä ei ollu alunperinkään.
     
  5. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Rojekti olis tontilla. Kuvia ei oo tähän hätään, ehkä parempi jopa niin. Luuletta mua oikeesti hulluksi muuten. ;)

    Huomenna jos sais parit kuvat otettua, ei niissä tosin paljoa näkemistä oo ku tällä hetkellä kysessä on melkolailla runko johon on nostettu osia konetilaan. Muutenki näyttää masentavalta, telasto, kuomu, mittaristo/etuvalo ja vari on ainaki vielä Rovaniemellä.

    Etujousitus on paikallaan toista pitkittäistä lukuunottamatta. Aidot öljyiskaritki löytyy, oisko kellään käyttöä? :D Ohjaus on paikallaan, kaikki muu on irti. Seuraavaks loputki romut irti ja runko pesuun, sit tutkii tarkemmin.

    Pitäs vissiin talliinki kyllä tehä tilaa että tuo mahtus sinne muutoinki ku kylelleen. Kyseessä on muuten sks eli tähän tulee matoksi joko 345 tai 365 ku kerta pitkä malli on. Ja..ajatuksissa on tehä paljon paljon pieniä ja hiukka isompia muutoksia. Ulkonäkö tulee säilymään alkuperäisen kaltaisena (tietenki!) poislukien se mahd. 365-matto ja korkeempi/muokattu jousitus.

    Ja..vaikka tuo onki kaasariksi muutettu niin ruisku siihen tulee, ihan se alkuperänen joka ei kuulemma toimi jonka toiminnan kans mulla ei ollu ikinä mitään ongelmia poislukien ne itseaiheutetut.
     
  6. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    [​IMG]


    [​IMG]






    Sanattomaksi vetää. :p

    Rojekti edelleen kärryssä. Ei oo ehtiny. :mad: Kaiken maailman skidoot ja auton renkaat sun muut vie tilaa tallissa. Sen verran saanu aikaseks että Rammerin kans on väännetty kauppaa IQ:n alustasta, taitaa jäähä omatekoset suunnittelupöydälle vielä hetkeksi.

    Hipolta ostettuja sylintereitäki mitoin, taitaa mennä Wisecoiden osteluksi vai toimittaako noihin joku muuki valmistaja isompaa ku +0,5 mäntää?

    Kuvat linkitetty tuolta Polaris-osiosta, Hemmo ja Jiiässä tehny hyvää työtä nuiden esitteiden taltioimisen kanssa.
     
  7. rimini

    rimini Retro

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    INDY RXL XTRA -95???

    Jaa, tollanenki ollu olemassa?

    Lieneekö yhtään myyty Suomeen?

    Ois aika raju kampe..... nyt heti jostain mulle tollanen!!!
     
  8. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    On ollu alkujaan joo. Vain tuo -95. Ei ole montaa suomessa, ja jos myyntiin ilmaantuu ni yleensä ei kauaa vanhene. Turhaa haaveilet, mulle pitää eka löytää tuollanen, sitte vasta sulle. ;D
     
  9. XLT_SPECIAL

    XLT_SPECIAL Polaris XLT SP 1996 & Ariens ARROW 295S

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Mikäs jousitus 1995 vuoden jälkeen oli RXL:ssä jossei kerran xtra? Eikös niitä RXL:iä kuitenkin tehty vielä jokunen vuosi.
     
  10. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Mun ymmärtääkseni ei. Varma en oo. Oon ymmärtäny että -95 olis viimene ja niitä olis sit myyty ylivuotisina loppuja vielä.
     
  11. XLT_SPECIAL

    XLT_SPECIAL Polaris XLT SP 1996 & Ariens ARROW 295S

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Joo voi hyvinkin olla, että niitä 1995:ia on vaan myyty pois varastoista myöhemmin. Kävin kasomassa niin Pollen varaosahausta löytyy RXL vielä 1997, mutta ei enää 1998.

    http://parts.polarisind.com/Browse/Browse.asp
     
  12. kumikeisari

    kumikeisari Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Mitäs tälle kuuluu?

    Itsekkin olen metsästänyt kiilaa 600/650 koneella rojektiksi, vaan ei ole löytynyt tarpeeksi huonoa...
     
  13. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Mieki sain roleksin vihdoin kotiin. Ei oikeen alkanu hyvin tämä meidän yhteinen taival. Kolmas kiskasu narusta ja lensin peräkärryn perukoille kahva kädessä ;D
    Pittää pessä ja kattoa päivänvalossa että millaseen romukasaan sitä on sekaantunut. Pimiässä ja sentin rapakerros pinnassa se vaikutti ihan ok kampekselta.
     
  14. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Ei mitään. Eilen nostin pois kärrystä ku tarvi kärryä muuhun. Ei oo muuta ehtiny. ;D
     
  15. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    No ei se huonosti menny vielä, mulla loppu viimeksi rxl:n harratstaminen siihen ku naru katkes. :D

    Laitteleppa kuvia. Omasta ei oo hetkeen vielä paljo kuvia julkastavaksi.
     
  16. Broadspeed

    Broadspeed +10 kelekkiä

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Siittä ÄRRRÄ:lle vitriiniin ;)

    http://www.nettimoto.com/polaris/indy/1425475
     
  17. L4t3

    L4t3 AC CF/M 800 141" -11

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Tuo on muuten ollu viimesen vuoden sisällä useamman kerran myynnissä aina pari viikkoa kerrallaan, taitaa olla omistajalle liian kova paikka luopua ;D
     
  18. Broadspeed

    Broadspeed +10 kelekkiä

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    No eihän tommosesta raaskis luopua! Että en ihmettele :D

    Ihme että noitakin vielä löytyy jostain :eek:
     
  19. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Jaa siinä se nyt sitte on. Oon nähny tuon kelkan vanhentuneen ilmon kertaalleen ja eipä sitä saanu myyjään yhteyttä ku ei ollu kuvassa edes kilvet paikallaan.

    Löytöhän tuo olis, mutten noin paljoa kyllä maksa kuitenkaan. Jos olis paljo ylimäärästä ni vois ostaa ja piilottaa, mutta nut ei oo :(

    Sen verti päivitystä omaan rojektiin että näin tulevan telaston jo mutten ehtny tarkemmin tutustua ku piti päästä ajelee toisella kelkalla. ;D
     
  20. Samikoo

    Samikoo Yamaha V-Max XCT 700 1998

    Vs: RXL-projekti, seuraava-edition tontilla

    Kyllä niitä kuvia kaivattaisiin. Ei se voi huonompi olla kuin tuo minun aihioni oli. Eli jos kamera suostuu ottamaan kuvan, se tulee julkaista.
     

Suosittele tätä sivua