440 iQ Topic

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 15/1/06.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    Itellä olis kiikarissa tollanen 07 ja toisena vaihtoehtona olis 440 doo 06. Mietityttää vaan, että kestääkö tuo kone sekalaisessa räppäilyssä/reitillä. Mitä olen tätä topiccia lukenu niin ei kestä, mutta onko se ihan näinkään ??? Ei pitäny tuon 800 rossivehkeenkään kestää, mutta kylläpä se mulla on kestäny ilman ongelmia.

    Olis se niin makia kampe, että :p
     
  2. Niko

    Niko Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    no enpä ole kovin pitkästi ajellu missään reitillä mutta ihan hyvin se on kestäny mitä nyt pari tulppaa menny ku bensaan kertyny kosteutta ja ollu väärät suuttimet, mutta tankki on vaan niin pieni että ei sillä kauas pysty lähtemään, mutta rata ajoon tuo on kait tarkotettukki... ;)
     
  3. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 440 iQ Topic

    jep jep kestää kestää kun oikein käyttää, ja se primer o tärkee tai ainakii öljyn kierto sinne vaikka sillei kun Jarspilla xr:ssä. Ei siinä oo mitään heikkoo , välitykset vaan loppuu heti kesken joten joutuu huudattaa kokoajan max kierroksilla ja se tekee siintä ajelusta pitemmän päälle rasittavaa, mutta kestää sitäkin hyvin kun vaan käyttää ryyppyä ja vaihtelevaa kaasua..... ;)
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    Milloin tuota ryyppyä sitten pitää käyttää? Ite en aja oikestaan millään kelkalla tasakaasulla vaan pumppaillen niin mietin, että tarviiko se vielä siltikkin sitä primeriä.

    Ostais vaan joku tuon raven pois niin laittasin heti tuommosen pollen. Olis vielä vimosen päälle kisarassi ku se on eräälle pohjoisen kuskille tullu, mutta se nyt onneksi pystyis luopumaan siitä. En miekään sitä muuten vois edes saada mutta kun sen lupasin viivalle viedä niin alko tapahtuun ;)
     
  5. henz

    henz Ski-Doo X Renegade

    Vs: 440 iQ Topic

    Tuonko sais mountain projektiksi :) 151" karkee matto jne :)
     
  6. Niko

    Niko Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    tuli muuten mieleen että noita 440 iq -07 ei taida olla enää suomessa ainuttaan siis maahantuojan varastossa vai? ku sanovat mulle että toi on viiminen mikä mulle tuli, tota öljy primeriä ei tarvi ku sillon ku joutuu ajaan kauan kaasu pohjas tai siis isoilla kierroksilla pitkään, :)
     
  7. Niko

    Niko Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    kertokaappa mikä vois vaivata tota mun iq:ta ku aina ku kylmänä laittaa käyntiin ja lämmittää ja sit lähtee ajamaan nii röpöttää ihan mahoton vaikka ois ihan lämmin kone ja sit ku menee 6000--> yli kiekat nii loppuu röpötys ja taas ku löysää alle 3000 ja kiihyttää nii röpisee tajuttomasti ja loppuu taas kun kiekat nousee 6000-->
     
  8. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    tulppa. ainakin mulla oli se vikana, paitsi että mull on catti ;D
     
  9. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Vs: 440 iQ Topic

    Eikö sinulla Niko ollu vielä joku aika taaksepäin IQ 600 ???
     
  10. mcMikkoT

    mcMikkoT Active Member

    Vs: 440 iQ Topic

    Tuo röpinä ongelma Voi johtua että kone jäätää eli ei muuta ko tenttua tankkiin loraus ja kokeileen.Jos ei auta  kannattaa kattoa noi force:n läpät+imukaulat onko hajonneet/halkeilleet.
     
  11. XC-

    XC- Rave 600

    Vs: 440 iQ Topic

    Mulla sama homma tänään, vaikka normaalisti kylmänä röpöttää mutta nyt vaikka ajoin jo melkeen 10km .. Ei pysyny tyhjäkäyniillä edes käynnissä.. Mutta sitten annoin kaasua vähän niin jopa naukasi. :)
     
  12. Niko

    Niko Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    joo kone siinä jäätää --> hajottaa tulpan kone röpisee, uudet tulpat toimii ku ajatus :)
     
  13. Niko

    Niko Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    kyllä oli :-[ en saanut sitä kestämään eikä se oikeen sovellu tonne rata hommiin muutenkaan, muuten kyllä oli oikeen hyvä kelkka, mut rupes kiinnostaa toi rata ajo enemmän :)
     
  14. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 440 iQ Topic

    Pitkän suoran päähän kun tulee jos o jurrannu kaasu auki pitempään niin just ku löysää ni kääntää ryypyn 2 sekunniks 1 asentoon niin ei kilaha, ei muuten ja öljy primeriä meikäläinen o käyttäny VAIN AINOASTAAN KYLMÄÄN MOOTTORIIN eli pumpannut aina kun o huilannu ns. erien välissä tai reitillä kun pysähdytään ja motti on sammuksissa -> "kuulemma jos pumppaa kuumaan mottiin öljyä ( siis ajossa täyskaasulla) ja motti on jo leikkaamisen rajoilla muutenkin niin öljy palaa niin paljon kuumemmalla liekillä että se sulattaa/lämmittää mäntää vielä lisää ja jurahtaa jumiin...."

    Mutta siis meikäläinen on kyllä arviolta 1500ml ajellut XR:LLÄ ja IQ:LLA yhteensä reitellä ja radalla näillä konstein ilman vaurioita.....

    edit-> niin siis pollessa on primer pumppu öljylle ja normi ryyppy bensalle vrt -> bomban laiteet primer bensalle
     
  15. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: 440 iQ Topic

    " tota öljy primeriä ei tarvi ku sillon ku joutuu ajaan kauan kaasu pohjas tai siis isoilla kierroksilla pitkään"= reittiajo lyhyillä välityksillä... eikö?! ;D
     
  16. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    Kiitti!
    Selvensi kummasti.


    Niko: Ei se ole maahantuojalla enään vaan yhellä anonyymillä kuskilla.
     
  17. Vs: 440 iQ Topic

    hmm.. mitä tässä lukenut niin ihan pelittävä vempele tuntus olevan ? ei mitään kovin yleisiä vikoja ? Ite oon aatellut hommata nyt tälläsen :)
     
  18. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: 440 iQ Topic

    Löytyykö mistään tietoa että mimmonen operaatio olis nakata 600 kone tuohon iq:n runkoon?
     
  19. Vs: 440 iQ Topic

    En muista oliko tän keskustelun puolivälillä tosta 600 koneen iskemisestä juttuu vai sit jossain muussa keskustelu rimpsussa mutta kuitenkin täällä jossain kannattaa vähän selailla..
     
  20. ryder

    ryder Poo

    Vs: 440 iQ Topic

    600HO pitäis sopia melko helposti.
    Kannattaa selailla ulkomaalaisia foorumeita, siellä ainakin on melko paljon juttua noista.
     

Suosittele tätä sivua