BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Poikanen, 14/3/10.

  1. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Laajeni vähän tuo kytkin huolto. Hommasin Diablon kytkin kitin. Ruotsissa ja Norjassa erittäin tunnettu setti, parempi kuulemma kun Joen setti, isot pojat osas kertoa. Äijät myyny Joen setit pois ja pistäny Diabloa tilalle että ei tuolla setillä varmaan kovin mettään mennä. Täytyy lyyä paikalleen tuossa ku kerkiää niin pystyy sanomaan jotain. Täytyy samalla tekassa rs modi tohon pto puolen petikumeen että vähenee tuo vatkaaminen.
     
  2. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mulla myös rs kumet. Ainakin terävemmin tärrää kuin vakioilla.

    Paljonko oli kitillä hintaa ja mistä tilasit?
     
  3. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Tuli tuossa mieleen että kannattasko tuo yläratas vaihtaa 21->19 kun tuo ketjukoppa on tuossa samalla auki. Kytkin kitti tulee et onkohan tolle pienemmälle kiekolle tarvetta.
     
  4. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Itselleni vastaten. Kyllä mä jätän ton ratas homman myöhemmälle, pitää lyhyempi kettinkiki laittaa sitten samalla. Kokeilla ensin miten vakio väleillä tuo Diablo alkaa tohiseen
     
  5. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Ei ainakaan tarvinnu vaihtaa jos dj kitti on. Huutaa jo tuollakin 21 rattaalla ihan helvetisti reitillä
     
  6. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Hyvä kun mainitsit asiasta.
     
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    19 tuntuis vakio voimalinjallakin ihan liian tiheältä.
     
  8. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Noniin. Diablon kitti paikallaan ja tollanen 3km pikainen lenkki testattu. Mustan piirto lautasiin loppu kerrasta ja muutenki tuntuu repivän ihan nokko. Täytyy ajella enemmän ja saada tuntumaa tohon. Kyllä eron vakio voima hiluihin huomas heti. Ku eri planeetalta. Samalla tuli korjattua tuo pto etukumi rs modilla ja ketjukopan ölpät vaihettua.
     
  9. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Onko kellään vilkutellut vikakoodia P2299. Näyttäs liittyvän jotenki jarrukahvaan. Välillä piippailee kyseistä koodia ajossa. Jotenki jäykän olonen tuo jarrukahva
     
  10. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Näyttäs että jarrukahva ei palaudu kunnolla, nestettä näkyy olevan vähissä. Täytyy lisäillä ja kattoa alkaako tuo kahva pelaamaan kunnolla. Siitä se tuo vikakoodi tuli välillä ku kahva ei palaudu kunnolla
     
  11. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mulla ei loppukaudesta ollut juuri näkyvää nestettä säiliössä, mutta pelas se aina.
     
  12. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Millä klikkereilä porukka ajelee yleensä? Miten kiertää vakio / dynjoe setit kolmosella. Mulla kiertää nyt diablon setillä 16.6g puntilla 8000 kolmosella. Ja kuulemma nelosella ei kannata ees ajella, näin ovat perehtyneet mieltä. Only for clicker 4. Mites porukoilla koneen lämmöt. Onko lämmöt ajossa 4pykälää? Pitäs pysyä kuulemma kolmessa pykälässä
     
  13. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Eikö se tavoiteltavaa olisi säätää klikkerit 3 asentoon, siis jos säädettävän painosarjan omistaa. Taitaa vakio säädöillä 4 tarvia raskaammalla kelillä.

    Sehän on ihan setin asetuksista kiinni paljonko kiertää milläkin. Varmaan myös koneen kunto vaikuttaa jonkin verran. Jos dj setin laittaa niin eikö se kannata hakea rampit kolmosella sellainen painomäärä että kiertää 7900-8000.

    Niin mitä tuo diablo setti sisältää? Melko keveältä kuulostaa nuo painot. Mulla tällä hetkellä 441 rampit 200-320 jousi ja 19,6g painoa. En ole vielä testannu mutta 20,2g kiersi noin 7800-7900. Variaattorin vaihdoin tss-04 kun se qrs on niin ärsyttävä säätää. Eipä siihen tietysti tarvi koskea kun säädöt löytää.

    Niin ja maton vaihdoin 64mm flexedgen.

    Mitä väliä sillä onko lämmöt 3 vai 4 palkkia? Kaverin freeridessä oli monesti yksi palkki enempi lämpöjä mutta mulla oli sileämpi matto. Viimeksi näytti että pysyi ehkä pykälän lämpöisempänä, mutta eipä näin vähillä ajoilla vielä tiedä onko jokin muuttunut maton vaihdolla tai jostain muusta syystä.
     
  14. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Joo ne lämmöt vaihtelee 3 ja 4 palkkia. Keväällä aina betonikeleillä nous korkeammalle. Siinä vaiheessa aina ehtiä jostain pehmyttä että saa lämmöt normaaliin
     
  15. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Joo niinhän se pitäs kolmoselle säätää paras asetus. 800ötökässä rupeaa kuulemma +45 asteen jälkeen laskemaan tehoja melko reilusti joten jos on 4pykälää lämmöt mittarissa niin lämmöt heiluu +45-65. Näihin on saatavana termareita jotka pitää lämmöt +45 asteessa.. Mm. Billetti myy. En ite vielä aijo sekaantua. Diablon kitissä on siis kytkimen jousi 270-440 ja qrs 220-305. DRT-C1 rampit ja DRT-R8M helix. Painoja tällä hetkellä 16.6 ja rampit kolmosella kiertää sen 8000. Potäs kiertää kuulemma 8000-8150 koko ajan tasasesti joten jouset saattaa olla huonossa kunnossa, niin meinasivat. Mut kyllä noillaki ajaa..repii helvetisti.
     
  16. Jimmny

    Jimmny Well-Known Member

    Paras teho ja vääntö on 7900 (+/-100 rpm) kohdalla, eli ei tarvi yli 8000 kiertää.
     
  17. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Aivan. Ainakaan mulla ei ole millään säädöillä vetänyt hyvin jos on kiertänyt yli 8000. Saattaa se herkältä tuntua mutta ei oikein kulje. Mulla oli myös iso ero hihnan lämmöissä jos kiersi vähän liikaa. Kun pikkuisen lisäsi painoa niin hihnan lämmöt laski. Eikö se Joe sano että kun kierrokset saa pysymään 7900-8000 niin hihna pysyy viileimpänä.

    Ois kyllä mukava testata dj kitti ja diablo. Näkis että onko kuinka iso ero omaan.
     
  18. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Käväsin äsken ajelemassa. Kiertää aika nätisti sen 8000-8050 klikkerit nyt kolmosella. Pistin remmiä aavistuksen tiukemmalle niin alko löytymään ns. Puuttuvat 200-300kiekkaa. Ei luista enään ja hihnan reunat ei näytä kovin vihreältä et taitaa olla toimiva setti.. Aika näyttää. Nyt bensaa ja öljyä koneeseen ja luisti kattoon
     
  19. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Tuosta diablo kitistä ei löydy kyllä mitään juttua.
     
  20. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Et sie suomesta tai jenkeistä löydäkkään mitään. Suuntaa ruotsin tai norjan foorumeille. Kyseinen sarja on ollu jo vuodesta 2011 kovassa huudossa ruotsi norja. Alan miehet tuntee sarjan suomessaki. Tällä setillä on nyt vasta tullu suomeenki jälleenmyynti. Itse ostin kitin kaverin kautta joilla oli suhteet norjaan. Kyllä tuo diablo kuulemma laulaa näillä korkeuksilla paremmin kun dj. Niin nuo dj kitin omistaneet puhu
     

Suosittele tätä sivua